Beoordeeld op 9 juni 2019

Wij zijn er dit jaar met de Hemelvaart geweest en vonden het er hutje aan mutje, veel te vol en daarbij veel te weinig sanitaire blokken, voor een zo'n grote camping!Gaat hier puur om zoveel mogelijk plaatsen te creëren en geld te verdienen!! Plaatsen erg rommelig, kan je beter reserveren voor la Grillon gedeelte, daar heb je normale plaatsen met straatjes en niet zo opelkaar! Wij stonden in de 2 de rij achterin de camping van af het water, daar hebben de eerste rij vaste staanplaatsen en dan kijk je tegen de Berlijnse muur aan omdat de vaste een windscherm plaatsen zodat jij geen fatsoenlijk uitzicht meer hebt!! Ze kunnen op de camping beter de caravans en campers rug aan rug zetten, dan kan iedereen nog een beetje van zich afkijken!! Wel een mooi zwembad erbij!!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 september 2018

Zeer mooie en propere camping. Superruim, wij hadden een graspleintje voor onszelf. Personeel is zeer behulpzaam, op een ochtend vroeg ik wanneer het zwembad open zou gaan en de vrouw van de receptie ging het meteen gaan open leggen. Zowel Frans als Nederlands wordt er vloeiend gesproken. Ook het menu in de brasserie is zeer uitgebreid en lekker. Alleen jammer dat de sandwichbar en brasserie niet steeds open waren door het laagseizoen. 's Avonds zeer rustig. Wc's en douches worden dagelijks 2x gepoetst en ook het zwembad was zeer netjes. De eksters die 's ochtends rond de tent komen snuisteren waren een aangename verrassing en het uitzicht tussen de bergen is heerlijk om bij te ontwaken! Ook het centrum was perfect te voet te doen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Schitterende tijd gehad op deze camping.
Perfect onthaal, super zwembad en heerlijk gegeten in de brasserie!

We verbleven 3 nachten in een van de 8 chalets.
Alles perfect onderhouden en super proper.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

De camping is ons erg tegengevallen. We stonden op een zeer kleine plek, midden in de zon. Een erg massale camping, animatie was goed geregeld en de locatie aan de rivier was prachtig maar als je van rust houdt: zeker niet gaan.

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

We zijn vanuit Francorchamp (lebugshow) doorgetrokken met onze VW bus naar camping Benelux.
Het waren 2 toffe dagen op de camping, de Ourthe was verfrissend en leuk om af te koelen.
Het was een goed, onderhouden camping met vriendelijk personeel.
Komen zeker nog terug!!