Beoordeeld op 15 september 2018

Zeer mooie en propere camping. Superruim, wij hadden een graspleintje voor onszelf. Personeel is zeer behulpzaam, op een ochtend vroeg ik wanneer het zwembad open zou gaan en de vrouw van de receptie ging het meteen gaan open leggen. Zowel Frans als Nederlands wordt er vloeiend gesproken. Ook het menu in de brasserie is zeer uitgebreid en lekker. Alleen jammer dat de sandwichbar en brasserie niet steeds open waren door het laagseizoen. 's Avonds zeer rustig. Wc's en douches worden dagelijks 2x gepoetst en ook het zwembad was zeer netjes. De eksters die 's ochtends rond de tent komen snuisteren waren een aangename verrassing en het uitzicht tussen de bergen is heerlijk om bij te ontwaken! Ook het centrum was perfect te voet te doen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Schitterende tijd gehad op deze camping.
Perfect onthaal, super zwembad en heerlijk gegeten in de brasserie!

We verbleven 3 nachten in een van de 8 chalets.
Alles perfect onderhouden en super proper.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

De camping is ons erg tegengevallen. We stonden op een zeer kleine plek, midden in de zon. Een erg massale camping, animatie was goed geregeld en de locatie aan de rivier was prachtig maar als je van rust houdt: zeker niet gaan.

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

We zijn vanuit Francorchamp (lebugshow) doorgetrokken met onze VW bus naar camping Benelux.
Het waren 2 toffe dagen op de camping, de Ourthe was verfrissend en leuk om af te koelen.
Het was een goed, onderhouden camping met vriendelijk personeel.
Komen zeker nog terug!!

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Het was voor ons de eerste keer kamperen, een bus gekocht met een voortent. Gekozen voor Benelux na een grondige vergelijking van campings in de regio, Benelux kwam er samen met de reviews het beste uit, en ik kan idd niet klagen, vriendelijk onthaal, goed eten in de brasserie, en overal proper!!! Wij hadden niet gereserveerd en kregen een plaats toegewezen op een nog open terrein, direct na ons komt vlak na ons een gezin met 3 jonge kinderen staan, met het nodige lawaai, had fijner geweest als ze iedereen wat uit elkaar had gezet, er was ruimte genoeg op het open terrein!? Gelukkig waren wij telkens overdag weg zodat we er niet te veel last van hadden. Maar ik kom zeker terug naar Benelux als we naar La Roche gaan!!!

Datum van verblijf: juli 2018