Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

We zijn vanuit Francorchamp (lebugshow) doorgetrokken met onze VW bus naar camping Benelux.
Het waren 2 toffe dagen op de camping, de Ourthe was verfrissend en leuk om af te koelen.
Het was een goed, onderhouden camping met vriendelijk personeel.
Komen zeker nog terug!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Het was voor ons de eerste keer kamperen, een bus gekocht met een voortent. Gekozen voor Benelux na een grondige vergelijking van campings in de regio, Benelux kwam er samen met de reviews het beste uit, en ik kan idd niet klagen, vriendelijk onthaal, goed eten in de brasserie, en overal proper!!! Wij hadden niet gereserveerd en kregen een plaats toegewezen op een nog open terrein, direct na ons komt vlak na ons een gezin met 3 jonge kinderen staan, met het nodige lawaai, had fijner geweest als ze iedereen wat uit elkaar had gezet, er was ruimte genoeg op het open terrein!? Gelukkig waren wij telkens overdag weg zodat we er niet te veel last van hadden. Maar ik kom zeker terug naar Benelux als we naar La Roche gaan!!!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2017

We hadden geen vakantie geboekt maar hadden nood aan enkele dagen 'weg zijn'. Dan maar op het laatste moment op zoek gegaan naar een camping waar honden toegelaten zijn (we konden moeilijk onze border collie alleen thuis laten). Camping Benelux was de eerste die we vonden en meteen vastgelegd hebben. We hebben er geen spijt van gehad. Rustig, proper, aan de oevers van de Ourthe, lekker restaurantje, speelweide voor onze zoon, kinderanimatie, enz enz. Het meeste hebben we genoten van een wandeling van 13km in de omgeving welke door de camping georganiseerd was. Jammer dat onze 4-daagse zo snel voorbij was, maar we komen zeker terug.

Kamertip: Is camping, geen hotel.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik zijn hier 3 dagen/2 nachten gebleven.
Had op voorhand een zeer slecht beeld van camperen want ik had het nog nooit gedaan (met de tent)w
Nu ben ik helemaal bekeerd!
Een volwassen, rustige, stille camping. Zeer verzorgd, goeie accomodatie en supervriendelijke mensen.
Op wandelafstand van het gezellige La Roche.
Een aanrader voor iedereen!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017

De dag zelf nog gebeld voor een plekje (met de tent) en ondanks dat het zo goed als volboekt was, alsnog een plekje aan het water gekregen, zoals gevraagd. Alles proper, leuke locatie, zeker voor mijn vriend, die visser is. Van het restaurant en de animatie geen gebruik gemaakt gezien het maar 1 nachtje was, maar wel gezien dat er elke dag iets leuks op het programma staat voor zowel jong als oud. Het sanitair was proper, niks op aan te merken, en voldoende aanwezig over de hele camping.

Datum van verblijf: juli 2017