“Op zoek”

Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Comblain-la-Tour
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Smaken die mooi in elkaar grijpen als sierlijke slingers. Bij elk onderdeel van ons 4-gangenmenu slaagde de chef er in om ons te verrassen. Het dessert was een streling voor het gehemelte met een passende zoete wijn. Geen grote porties maar je gaat echt niet met honger buiten. Heerlijk.

Datum van bezoek: februari 2018

15 december 2017 beoordeeld

Ik ben hier vorige zaterdagavond met een stel vrienden komen dineren op aanraden van de gastvrouw van onze B&B op 10 min. van dit restaurant. Het restaurant is onderverdeeld in kleinere vertrekken/hoeken, wat de cosy-sfeer enkel ten goede komt.

Prijs/kwaliteit is dit een topadres, waar kan je tegenwoordig nog voor 7 euro een gin & tonic krijgen? Pas op, mij is het absoluut niet om de prijs te doen maar dit is wel leuk meegenomen, toch? De gastvrouw verwelkomt je hartelijk bij binnenkomst en de gerechten zijn één voor één zeer lekker en verzorgd.

Het zij stuk voor stuk, mooi gedresseerde, lichte, verfijnde gerechten en je hebt absoluut voldoende gegeten op het einde van de maaltijd.

Besluit: een aanrader!

Datum van bezoek: december 2017
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verzorgd 5 gangenmenu, met lekkere ( en ruim voldoende ) aangepaste wijnen. Uitstekende bediening door de gastvrouw. Prijs / kwaliteit heel goed. Een ster waard.

Datum van bezoek: augustus 2017
29 april 2017 beoordeeld

Super keuken aan een zeer betaalbare prijs
Topbediening , super vriendelijk en heerlijk restaurant en niet druk
AANRADER!!!!

Datum van bezoek: april 2017
26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten met vrienden. Na binnenkomst zeer verrast door de heerlijke entourage. Direct een warm gevoel nadat we hadden plaatsgenomen.
Deze avond als een warme deken over ons heen laten komen met heerlijke gerechten en prachtige bijpassende wijnen. Absoluut een culinaire aanrader in een ongedwongen sfeer. TOPPER MET KLASSE!!!

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Sophie et Nicolas bekeken, bekeken ook

Comblain-au-Pont, Provincie Luik
Esneux, Provincie Luik

Comblain-au-Pont, Provincie Luik

Aywaille, Provincie Luik
Luik, Provincie Luik

In Sophie et Nicolas geweest? Deel je ervaringen!