Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Schitterend weekend met zoontje Jef die volledig in zijn nopjes was. Prachtige locatie en zeer verzorgd heerlijk ontbijt. Authenticiteit van het boerenerf beleven met de melkkoeien en de ritjes op de paardjes voor de kinderen. Echt top!
Bedankt voor de goede ontvangst!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 31 mei 2017

Een heel warme B&B gericht op vakantie met kinderen. Een totaalervaring. Ontspanning voor ouders terwijl de kinderen hun hart kunnen ophalen op het 'erf'. Ze mogen mee de koeien lossen en binnenhalen. Rond hossen met de gocarts. De paarden verzorgen en een ritje maken in de vrije natuur.
En dan heb ik het ontbijt nog niet vermeld. Je gaat zeker niet met honger van tafel en elke ochtend is het anders.

Datum van verblijf: mei 2017
kleinburkelhof, caroline de cuyper van Klein Burkelhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2017

dank u wel!

Beoordeeld op 25 mei 2017

Dit was het 9de jaar dat we met de familie in deze prachtige boerderij verbleven. De kamers zijn van alle gemak voor zien. Maar heb je kleine kinderen neem dan 1 van de appartementen waar je nog lekker even kan kletsen terwijl de kinderen aan het slapen zijn. Je mag overal op de boerderij komen zolang je de dieren of het werk niet in de weg staat. Er zijn volop skelters en fietsen aanwezig om lekker op de boerderij en de omgeving rond te crossen. Het is niet altijd mogelijk maar als je kan eten op de boerderij dan moet je het zeker doen. De prachtige streek gerechten laten iedereen watertanden. Wij komen in elk geval terug.

Datum van verblijf: mei 2017
kleinburkelhof, caroline de cuyper van Klein Burkelhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2017

dank u wel voor de fijne recensie!

Beoordeeld op 2 maart 2017

Voor ons een eerste ervaring met hoevetoerisme, maar wat een fantastisch gegeven.
Onze kindjes waren erg onder de indruk van de koeien hier op de boerderij en van het hele proces van kalfje tot melkkoe. Vanaf dag 1 kregen we een interessante rondleiding met heel wat uitleg. Onze meisjes zijn helemaal weg van de pony's, de hondjes en de ezel.
Verder genoten we heel erg van de familiale sfeer en de persoonlijke aanpak. In de kantlijn even meegeven dat alles hier piekfijn proper is! Het ontbijt kent geen gelijke. Gewoon top en elke dag anders! Ik ga het heel hard missen. Bedankt Caroline voor deze leuke vakantie en voor al de extra verwennerijen waar je onze deze week mee verraste. Wij komen hier heel graag en heel zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 12 januari 2017

Echt boerenleven maar met de huidige luxe van een hotel. Kleinere kinderen komen tot hun trekken dank zij het aanwezige speelgoed, de ponys oogsten steeds succes. De grotere kinderen mogen mee boer spelen zoals tractor rijden met (echte) boer Bart en koeien melken met (echte) boerin Lut. Bart is zeer streng want veiligheid is een prioriteit op zijn boerenhof. Aan organisatie in spelletjes voor de kinderen ontbreekt het niet.Het lekkere eten maakt je kloek en 's avonds waren de kinderen zo moe dat de ouders tot rust komen.

Kamertip: vermeld of je de trap opkunt
Datum van verblijf: februari 2016