“Gouden bruiloft ”
Beoordeling van Huyze Debaere

Huyze Debaere
Geclassificeerd als nr. 5 van 25 Restaurants in Maldegem
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie ,vriendelijke bediening ,verzorgde maaltijden . Komen voldoende langs met wijn en ook met het hoofd gerecht . De dessert was super .

Datum van bezoek: maart 2020

11 maart 2020 beoordeeld

Het is er altijd aangenaam tafelen in een toplocatie. De lunches op dinsdag en donderdag zijn voortreffelijk en steeds super lekker. Een heel sympathieke gastvrouw een topchef en voortreffelijke charmante bediening in het restaurant. In één woord een geweldig team! Ze verdienen 11/10.

Datum van bezoek: september 2019
9 maart 2020 beoordeeld

Het was een reservatie van onze groep ... 86 man!!!
en alles perfect in orde. Nog nooit klagen gehad hier.
Vandaar dat we geregeld terug komen.

Datum van bezoek: februari 2020
11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een huwelijks feest 1 adres huyze Debaere!
Alles was op en top tot in de puntjes geregeld . Lekker van eten vriendelijke bediening . Woorden schieten mij echt te kort . Door hun jarenlange ervaring werden wij super begeleid zodat alles van A tot Z in orde was . Zowel van speciale wensen tafel decoratie ook echt schitterend . En wij hadden geen stress nog zorgen en onze grootmoeders en ook de andere gasten genieten nog na zelfs wij tweetjes genieten nog steeds na . Doe zo voort en hopelijk komen we gauw nog eens eten bij jullie !! Vriendelijke groeten David en steven

Datum van bezoek: februari 2020
20 december 2019 beoordeeld

Uitstekend vriendelijk goede bediening gezellig en bijzonder lekker een aanrader een in een herenhuis met klasse

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Huyze Debaere bekeken, bekeken ook

Maldegem, Oost-Vlaanderen

In Huyze Debaere geweest? Deel je ervaringen!