Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 30 december 2017

Wij verbleven hier een omdat we door het weer één extra dag Granada hadden ingepland. Het hotel zit er mooi sfeervol uit. De kamers zijn eenvoudig maar goed en de douche wat aan de kleine kant. Ontbijt simpel en niet echt vol met keuze. De ligging van het hotel is daarentegen wel echt top, parallel aan La Calzada. Desondanks zou ik voor als ik langere tijd in Granada verbleef een ander hotel hebben gekozen.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

We verbleven twee nachten.
Kamers niet zo groot maar voldoende.
Goede airco.
Douche Ok.
Geen haardroger.
Mooie koloniale stijl Goede ligging.
Ontbijt =geen buffet. Keuze uit verschillende ontbijten waarbij de "tropical" er fantastisch uitzag maar wat tegen viel in kwaliteit.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 januari 2017 via mobiele applicatie

Het hotel heeft verschillende patio's en een zwembad. Heerlijk om te relaxen na een bezoek aan Granada. De kamers zijn klein en eenvoudig, maar wel schoon. Ligging is vlakbij de plaza met gezellige restaurantjes vlakbij.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 14 oktober 2016 via mobiele applicatie

We hebben zo ontzettend genoten gedurende ons verblijf in dit hotel! Heerlijk relaxen aan het prachtige zwembad en de kamers zijn zeer goed. De locatie is tevens een groot plus punt. Onze allerbeste ervaring was de receptionist Edwin waarvan wij geweldige tips hebben gekregen!! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 17 maart 2016

Na een drukke werkweek, was het een echte verademing om aan te komen in El Patio del Malinche. We werden meteen hartelijk ontvangen door eigenares Lidia die ons meteen naar de juiste plekken in Granada leidde. Verder is het hotel echt een klein paradijs in Granada. Je kunt er heerlijk genieten van het zwembad, van de rust, van de heerlijke kamers! Er is genoeg plaats voor alle gasten om gezellig een eigen plekje uit te kiezen in de patio, en het is altijd gezellig om even te kletsen met Lidia en Ramon. Als allerlaatste ook nog even melden dat het ontbijt echt heerlijk was! Een ruime keuze tussen een aantal verschillende types ontbijt. Ik hoop dat ik er zeker nog eens terug kan gaan!

Datum van verblijf: februari 2016