Laura V

Goede binnenkomer en toplocatie!

Beoordeling van Hotel Colonial
4,0 van 5 bollen18 jan 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Na het inchecken neemt iemand ons mee naar onze kamer. Nummer 32. Die blijkt helemaal achterin te liggen. We lopen langs een open binnenplaatsje met zwembad, de trappen en vloeren zijn prachtig mozaiek en aan de muren hangen passende schilderijen. We lopen langs een kleine bar, nog een klein binnenplaatsje, gaan het gebouw 'onderdoor' om bij opnieuw een binnenplaatsje aan te komen. Een knal roze muur contrasteert prachtig met het heldere blauw van het tweede zwembad. Dat is nog eens een goede binnenkomer!

De kamer is ruim en netjes en heeft een grote badkamer, inclusief jacuzzi! Geen idee of ons reisbureau een upgrade heeft geregeld, maar wij zijn blij!

Enig minpuntjes zijn dat het hotel zegt rookvrij te zijn, maar op de binnenplaatsjes steken veel mensen een sigaar op. En omdat het ontbijt ook 'buiten' geserveerd wordt, zit ik liever niet in iemands rook. Ook is de kamer ietwat gehorig, ik hoor de wekker van de buurman afgaan. Toch zouden we hier een volgende keer weer graag overnachten! :)

De locatie van het hotel is absoluut geweldig. Vlak naast het centrale park en op loopafstand van de lekkere restaurantjes, zoals The Garden Cafe en Pita Pita.
Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 22 jan 2017
Dear Mrs. Laura V,

Thank you for writing us a comment here in TripAdvisor. We are grateful you took the time and even more happy to know you loved your stay, the complimentary upgrade was from us to you. Regarding the smoking, please allow me to clarify, all of our rooms are Non Smoking but we do have many assigned sitting areas outside of the rooms for those guest who do smoke . Thank you again Mrs. Laura and we hope to welcome you again in the future!

Regards, Laura Acevedo
0.5 km van Hotel Colonial
Gratis parkeren
Meer hotels in Granada bekijken
Beoordeeld op 4 december 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, vlakbij centrum Granada. Echt overal dichtbij. Schone ruime kamers, fijn zwembad: genieten dus. Aanrader voor als je paar dagen de stad bezoekt. Ontbijt prima, goede verhouding prijs-kwaliteit.

Datum van verblijf: december 2016
hotelcolonialgranada, Director General van Hotel Colonial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2016

Dear Joris ,

Thank you very much for writing a comment about your stay, we really appreciate it. We are happy to know you enjoyed your stay here with us.Please come back and visit us again soon.

Regards, Laura Acevedo

Beoordeeld op 10 februari 2015 via mobiele applicatie

Centraal gelegen nieuw hotel met Franse directie.alle comfort.vriendelijke staff. Misschien tipisch voor stadshotel maar donkere ingesloten kamers,zeker op beneden verdieping.vraag kamer op eerste verdieping.goede prijs kwaliteit.

Datum van verblijf: februari 2015
hotelcolonialgranada, Front Office Manager van Hotel Colonial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2015

Dear Guest,

Thank you for taking the time to make a comment, this is important to us only because we care about our guests opinion. Our hotel was built with classical and colonial architecture that embodies the city of Granada, the oldest city in the Americas. Because of this structure and the fact that we cannot change it, there are some rooms that have less sun-lighting than others, but we try to replace this with extra electrical lighting in these rooms. Thank you again for your comment and we hope you can visit us again.

Regards,

Laura Acevedo
Hotel Colonial Granada

Beoordeeld op 9 juni 2013

We verbleven hier begin mei, drie nachten. Het hotel ligt in het centrum en je kan er voor de deur parkeren. 's Nachts word je aangeraden om bij de brandweer( 2 blokken verder ) te parkeren.
Het hotel is in koloniale stijl gebouwd en heeft 2 leuke zwembadjes, waarlangs je heerlijk kunt relaxen of ontbijten.De bar ligt naast het zwembad dus je kunt je hier goed laten verzorgen. Als de zon te fel is, wordt er in no-time een parasol voor je uitgedraaid! De klantgerichtheid van het personeel is dan ook zonder meer goed te noemen. Bij de receptie kan je allerlei excursies boeken, wij zijn naar de isletas geweest en dat kon binnen een uur na aankomst geregeld worden.
De behulpzame manager van het hotel is ook niet te beroerd om zijn gasten te begroeten en geeft graag wat tips voor een leuk verblijf in de stad. Je kunt in hotel colonial niet eten op het ontbijt na, maar er ligt een lijstje met restaurants op je kamer die de moeite waard zijn, bv el zaguan voor de vleeseters.
De kamers zijn royaal,met airco en voorzien van 2 queensize bedden. Wifi is gratis. Prima geslapen zonder lawaai van buiten !

Datum van verblijf: mei 2013
hotelcolonialgranada, Manager van Hotel Colonial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2013

Dear "everardenmarjan"

I understood some parts in Dutch but not everything of your comments. Overall I could understand, that you where happy staying with us. Thanks for your dutch comment, and we hope to welcome you one day again at Hotel Colonial.

Kind regards from beautiful Granada

Remo
Manager

Beoordeeld op 7 april 2012

Perfecte lokatie, zo om de hoek van Parque Central! Als het tussen de middag te warm werd, waren we zo weer in het hotel voor een siësta of een verfrissende duik in het zwembad (niet verwarmd).

Kamers zijn schoon en ruim. Personeel is vriendelijk. Het ontbijt was uitstekend! Erg uitgebreid.

Gratis internet in de kamers.

Kamertip: Kamer tegenover de bar kan luidruchtig zijn
Datum van verblijf: januari 2012
Beoordeeld op 16 februari 2011

Het hotel beviel ons prima. Twee heerlijke patio's met elk een zwembadje. De kamers waren ruim en heel netjes. Jammer dat de wc steeds kapot ging, maar verder was alles in orde. Gratis internet tot in de kamers is natuurlijk ook een prettige bijkomstigheid.

Datum van verblijf: februari 2011