Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 28 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven 3 nachten in dit hotel en het was heel goed vertoeven! Het personeel was vriendelijk en regelde de gewenste tours voor ons. Ontbijt was heerlijk en het centrum op loopafstand. Mooie straten om door te slenteren en zonder te verdwalen! Aan het einde van de dag kwam de manager persoonlijk aan ons vragen of we van onze tours hebben genoten, heel betrokken naar de gasten toe. Na een drukke dag lekker kunnen ontspannen bij het zwembad of in de kamer met airco om af te koelen. We hebben echt genoten en gaan het hotel ook echt missen!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 30 december 2017

Een klein hotel met een mooie patio waar je aan tafels kan zitten lezen kf wat drinken. Er is daar ook een bar bij aanwezig. De kamers liggen aan een kleine patio met zwembadje maar daardoor kunnen de gordijnen njet open blijven vanwege de inkijk. Daardoor zijn de kamers erg donker. De kamer js ook aan de kleinen kant.De douche was steeds lauw tijdens onze twee nachten hier.
Het ontbijt is vanaf 7.30 een beetje laat maar erg lekker en uitgebreid.
Lopen vanaf het hotel naar het centrale plein is ca.5 minuten.er us een prive
Arkeerplaats aanwezig voor de auto en dat is ook erg pretttig.

Kamertip: Op de tweede verdieping heb je meer licht.
Datum van verblijf: december 2017
Con Corazon G, Director General van Hotel con Corazon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Beste Brigitte,

We willen je graag bedanken voor de feedback. We staan altijd open voor verbeterpunten en hoe we onze gasten nog gelukkiger kunnen maken tijdens hun verblijf.
Met het ontbijt zijn we vrij flexibel en kunnen altijd een vroeger ontbijt klaarmaken wanneer iemand dat graag zou willen. Jammer dat we jullie niet van dienst konden zijn. We hebben de feedback meegenomen en serveren vanaf nu het ontbijt om 7:00!

Nogmaals erg bedankt voor het verblijf en de goeie woorden over Hotel con Corazón.

Team con Corazón.

Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Dicht bij het centrum van Granada ligt dit prachtige hotel. Mooie kamers met airco, zwembad en een leuke bar. Prima ontbijt. De bediening is uitstekend, een echte aanrader. Het centrum ligt op loopafstand.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel nabij het centrum in Granada. Prachtige binnen patio met avocadoboom en bananen planten, een schommel en groot schaakspel. Kamer was eenvoudig maar, had een erg mooie badkamer. Er hing in de kamer helaas een niet fijne lucht die niet wegging. Ontbijt was wat eentonig (geen buffet). Lekker zwembad! Aardig en behulpzaam personeel. Hotel biedt ook excursies aan die erg leuk zijn. We hebben een mountainbike gehuurd en de kinderen hebben een pinata gemaakt met verstandelijk gehandicapten. Een mooie ervaring. Parkeergelegenheid is vlakbij.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 februari 2017

Koloniaal gebouw met een voor ons erg krappe nette kamer. De douche was overigens wel ruim waar we een van de de koffers dan maar moesten plaatsen. Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Het resultaat van het hotel komt ten goede aan goede projecten. Con Carazon betekent vanuit je hart. Slechts 5 minuten lopen van het fraaie en gezellige centrum van Granada met ruime keuze uit restaurantjes etc. ...

Kamertip: wij hebben geen indruk van de andere kamers gekregen. Kamer achter het zwembad vonden wij (te) klein
Datum van verblijf: januari 2017