Beoordeeld op 16 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een heel modern resort aan het strand met fantastische kamers .
Goed eten .
Fitness ruimte .en een spa.
Je kan ook een mountainbike pakken of een kajak. Diversen mogelijkheden.
Ook hebben ze van vijf tot zeven happy hour.!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

We waren hier 3 nachten in de ocean villa en 4 nachten in de splash up. De villa is wat minder geschikt voor kleine kinderen ivm de trap. Verder niks dan lof.Alles hier is zo relaxed! Ontbijten zoveel en wanneer je wilt, goed zwembad, altijd plek.. complementary popcorn voor de kinderen was een schot in de roos!een van de beste hotels ooit! Onze jongens van 2 en 4 en wij hebben enorm genoten!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Wil je een vakantie waarbij je niets anders hoeft dan "chillen" dan ben je hier bij het juiste adres.
De kamers zijn schoon en netjes.
Het personeel uiterst vriendelijk en het eten waanzinnig!!
Het resort is prachtig, je bent echt even weg.
NO STRESS OP DEZE LOKATIE!!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven 3 nachten in dit resort en zeker geen spijt gehad van onze boeking. Erg vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt en altijd bereid is om te helpen. Je kamer wordt 2x per dag schoongemaakt en s'avonds worden de gordijnen voor je dichtgedaan en je beddengoed open "geklapt" zodat je zo je bed kan instappen.
Zwembad is groot en fijn met een prachtig uitzicht over de zee. Je loopt ook zo het strand op. Ontbijt kan je de hele dag krijgen, super veel keuze en onbeperkt, het is het beste wat we gehad hebben in Thailand. Al met al een aanrader!

Een paar verbeterpunten:
De airco lijkt veroudert en maakt best wat lawaai.
Het resort is schoon maar sommige dingen (bijvoorbeeld de lampenkappen in het restaurant waren niet wit meer) zijn aan vervanging toe.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 juni 2017 via mobiele applicatie

Goed in de watten gelegd bij de the Chill. Wij hebben hier 5 dagen met veel plezier gezeten.

In de eerste instantie zouden wij 3 nachten blijven maar hebben hier nog 2 nachten aan vast geplakt. Wij kregen als cadeau voor de verlenging allebei een traditionele massage van een uur en ook nog eens een 4-gangendiner voor 2 aan het strand met zonsondergang. Nou ik kan je vertellen dat het erg bijzonder was!

Kamers zijn schoon want deze worden 2x per dag schoongemaakt. Het ontbijt is heerlijk en je mag zelf bepalen hoelaat je ontbijt. Je kan tot 17.00 uur ontbijten. Hoe fantastisch is dat?

Wat wel wat jammer was is dat wij een auto hebben gehuurd via het hotel. Maar dit was eigenlijk gewoon via het verhuurbedrijf zelf want ik moest direct aan het verhuurbedrijf betalen. Het enige wat het hotel deed was het bellen van het verhuurbedrijf. Zij hebben ons ook nog proberen op te lichten met het inleveren van de auto omdat de tank volgens hun niet vol genoeg zat. Vervolgens waren wij ook 400baht duurder uit bij het resort dan bij een verhuurbedrijf elders, maar goed...

Daarnaast waren de autoverhuurders ook niet bepaald vriendelijk. Ik hoop dat ze dit anders gaan regelen want dit was wel een domper op het verblijf bij the Chill.

Datum van verblijf: juni 2017