“Beste Italiaan van Koh Chang”
Beoordeling van Mordi e Fuggi

Mordi e Fuggi
Geclassificeerd als nr. 5 van 322 Restaurants in Ko Chang
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 17 dagen in Koh Chang, we hebben hier 5 keer gaan eten en iedere keer was het super lekker, goeie bediening, verse pasta, pizza en kleine maar goeie en betaalbare wijnkaart.
De eigenaar zelf is Italiaan en staat ook zelf in de keuken. Ben al overal in Thailand geweest, maar nog nooit zo een goeie Italiaan gevonden.

Datum van bezoek: maart 2020

16 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was dit lekker zeg! De pizza was zoals je deze in Italië krijgt en de ravioli gevuld met eend was echt heerlijk. Vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: december 2019
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met onze groep een afscheidsetentje van onze rondreis door Thailand......na veelvuldig Thais eten was er grote behoefte aan 'Europees' eten.......met 11 pubers en 13 ouders ongelofelijk lekker gegeten....niks was teveel gevraagd en de pasta en pizza's waren homemade! Lekkere steer en topservice!!!!!

Datum van bezoek: augustus 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een lekker eten in Koh Chang. Echt een aanrader. We hebben vitello tonato als voorgerecht gegeten en daarna home made lasagne en een pittige pizza met salami, pepers en zwarte olijven.

Datum van bezoek: maart 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit Italiaanse restaurant kan je echt heerlijk eten! Smaakvolle pizza’s en ongelooflijk lekkere toetjes! Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Mordi e Fuggi bekeken, bekeken ook

In Mordi e Fuggi geweest? Deel je ervaringen!