“Leuk hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
São Rafael Suites
Beoordeeld als nr. 3 van 3 hotels in Sesmarias
13 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje moeilijk om te vinden (naam v hotel staat niet op gevel). Mooie, moderne zeer ruime kamers. Gigantische douche, maar geen bad. Groot ontbijt met egg bar. Mooi zwembad. Grote tuin die naar zee leidt. Daar is een prachtige houten afdaling gemaakt om naar de zee te lopen, leuk voor foto's!

Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
Rui V, Gerente van São Rafael Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2014

Dear Veronique,

Thank you for choosing São Rafael Suite hotel, it was a pleasure to welcome you.
Our guests satisfaction is our priority and your opinion was very appreciated.
We hope to have your visit again in the future.

Best wishes,

9 juni 2014 beoordeeld

Hadden een rustige kamer geboekt met zithoek, we kregen een zeer kleine kamer 127 (de beloofde zithoek was er vb niet) net boven de receptie (het luidruchtigste deel van het hotel). Het bed was goed. De waterkoker is aanwezig maar geen koffie of thee (ook niet op aanvraag) en een volledig lege frigo.Er was wel 1 flesje water van 0.5 L aanwezig Een piepkleine badkamer die opgefrist mag worden, haardroger en shampoo, bodylotion aanwezig, plastiek bekertjes om je tanden te poetsen. In het relaxcentrum is er een sauna met 2 bankjes (kleinste formaat, is niet in temperatuur instelbaar en heeft betere tijden gekend). De stoomruimte is wat groter maar heeft geen water om de bankjes af te spoelen, en is dus niet echt hygiënisch te noemen. Er is geen scrub zout aanwezig. De jacuzzi kan je niet zelf bedienen dat moet je telkens weer aan de balie van de spa vragen (alweer kleinste formaat) en het spa zwembad in de relaxruimte wordt als indoor kinderzwembad gebruikt. Je kan dus moeilijk van een relaxruimte spreken ... je vlucht binnen de 5 minuten met zware hoofdpijn weer naar buiten. Het eten : zeer beperkte keuze, avondeten, 2 vis 2 vleesschotels met wat koude groenten, warme groenten elke dag broccoli, bloemkool en wortelen. De pizza en lasagne, spaghetti, fishsticks, frieten en andere fastfood rommel beslaan 1/3 van het buffet. Koude schotels lekker en op smaak met kwaliteitsingrediënten, de warme vis- en vleesgerechten zijn steeds tot kauwgum gekookt. Verschrikkelijk! Daarnaast nog 1/3 dessertbuffet, vers fruit en fijne patisserie. Het a la carte restaurant is daartegen zeer lekker. De All-in is zeer beperkt. De tuin is mooi verzorgd maar de meeste lig zetels aan de zwembaden zijn kapot. Het hotel is modern ingericht en wordt vooral bezocht door zeer luidruchtige Engelsen met kleine kinderen of party people. Wij zijn dan ook enkele nacht wakker geroepen of gezongen door dronken (Engelse) gasten die verder feesten in de gang en klagen bij de receptie haalt niets uit. Kortom dit was in al mijn reizen de slechtste hotelervaring ooit.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met vrienden
31 oktober 2013 beoordeeld

Wij zijn in 21 okt t/m 31 oktober hier geweest, jammer genoeg waren er al een paar bars dicht en ook in de buurt niks te beleven, een straat verder een restaurant maar dat is het. Je moet dus een auto hebben om naar albufeira te kunnen
Wij vonden het hotel goed, de kamer was prima, zeer schoon, zeer vriendelijk personeel, hard werkend ! het ontbijt vonden wij matig
Elke dag hetzelfde, geen gekookt eitje, en weinig vleeswaren en kaas, wij hadden s'morgens nog geen zin in gebakken aardappels, maar dat is een keuze
Alles op het strand was al dicht, en de à lacarte en diner restaurant vonden wij net een bejaardenzaal, zeer ongezellig en niet leuk om daar te eten.
Dus voor de volgende keer zouden wij een andere datum kiezen, wij hebben wel genoten maar we gaan niet meer naar dit hotel.

Kamertip: Bij het zwembad en in het voor en na seizoen weg kant en niet helemaal beneden want dan kijk je tege ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
21 oktober 2013 beoordeeld

Hotel is in principe 5 sterren waard, maar op een of andere manier voelt het niet zo. Het ontbijt is erg goed met veel keuze's van roerei tot vers fruit, cake, champagne etc. De kamer was zeer ruim en heel schoon. Groot flatscreen scherm maar geen Nederlandse zender. Wifi in de lobby was gratis. Wij hebben geen ervaring met all inclusive of diner buffet. Wij hebben op vliegveld een auto gehuurd en zo kun je snel naar bijv. Albufeira. Onze kamer was op zwembad niveau en het uitzicht op de tuin.

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
23 mei 2013 beoordeeld

Hotel is gelegen in een nette en rustige omgeving met doorgaans laagbouw.
Hotel heeft prima kamers met ruime koelkast en mooi balkon.
Ontbijt is voldoende maar een gekookt ei is er niet bij.
In het hotel zijn vnl. Engelse gasten.
In de buurt vind je prachtige stranden zoals het Galé strand. Vooral in de weekenden kan het erg druk zijn op de stranden.
Je hebt hier zeker een huurauto nodig, Albufeira is op zo'n 10 minuten rijden.

Kamertip: Boek een kamer met zeezicht dan zit je niet aan de drukke weg.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2012, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sesmarias in overweging
op 0,3 km afstand
Salgados Dunas Suites
nr. 21 van 154 in Albufeira
654 beoordelingen
Prijzen weergeven

In São Rafael Suites geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over São Rafael Suites

Adres: Caminho das Sesmarias, Sesmarias, Albufeira 8200-613, Portugal (Voorheen São Rafael Suite Hotel)
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira > Sesmarias
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 3 hotels in Sesmarias
Prijsklasse: 72 € - 471 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — São Rafael Suites 5*
Aantal kamers: 105
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij São Rafael Suites met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Cs Sao Rafael Hotel Albufeira
Sao Rafael
Cs Sao Rafael Suite Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?