martine d

geen aanrader

Beoordeling van Hotel Baia Grande
2,0 van 5 bollen1 jul 2023 beoordeeld
de kamer was ok,goeie airco,wel harde bedden.
in de receptie en bar was het zeer warm ,airco stond daar niet op .
de bar aan zwembad ging reeds om 18h30 dicht ipv dat open te houden dat de gasten eens s'avonds buiten iets konden drinken.
de buffetten van avondeten zeer karig en weinig keus.
op de website hotel staat er op 1x per week bbq en folkloremuziek....helaas ook geen bbq....
in de restaurant zijn er tv met beelden van de bbq....
nee was een ontgoocheling en zeker geen 4 sterren waard....
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 jul 2023
Dear Sir / Madam

Thank you for your comments about your stay at our Hotel.

I am very pleased to read that your stay at Baia Grande Hotel was of your satisfaction, with the exception of the mentioned points.

With reference to the BBQ, we normaly do the BBQ theme nights during the Summer.
As a information the 2023 BBQs will start as of next Thursday the 6th July.

I wish that this situation do not deter you of giving us a future opportunity to welcome you again at Baía grande Hotel.

0.7 km van Hotel Baia Grande
  • eDreams
2.2 km van Hotel Baia Grande
Meer hotels in Sesmarias bekijken
Beoordeeld op 27 juni 2023

Dit hotel ziet er aan de buitenkant / voorkant wat sober uit, maar wat een verademing eens je binnenstapt. Kraaknet hotel met erg ruime mooie kamers en prachtig zwembad. Het dagelijkse buffet is erg uitgebreid en lekker. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een dikke pluim voor de volledige staff. Het hotel ligt een paar kilometer verwijderd van het oude Albufeira maar met de shuttlebus geen probleem. Ook een gezonde mooie wandeling waard langs de Marina van Albufeira. Wij gaan gegarandeerd nog eens terug. Een mooie aanrader. Ook het prachtige kleine Praia da Coelha op een kwartiertje wandelen vanaf het hotel is zeer zeker de moeite waard. Zeer fijne ervaring. Guy Quirynen. Kapellen. België.

Kamertip: Aan het zwembad zijn voldoende ligstoelen alsook groene ligweide voorzien. Een wandeling naar de Marina is een aanrader. ( 40 min.)
Datum van verblijf: juni 2023
Manuel Baltazar, Diretor-Geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2023

Dear Sir / Madam

Thank you for your kind comments about the Hotel, the Service and the Staff.

All Baia Grande team is very happy to know that your stay with us is of your entire satisfaction.

Looking forward to welcome you again at Baia Grande Hotel.

Beoordeeld op 14 januari 2023

Vriendelijke bediening. Men laat soms op zich wachten. Happy hour om 16u00 = -30%. Gevarieerd buffet zowel 's morgens als 's avonds. Propere ruime kamers met airco. Mooi en groot zwembad. Er is ook een binnen zwembad, fitness en sauna.
Jammer tijdens ons verblijf was de poolbar buiten niet geopend buiten de zondag. 1 km van een strandje. 3 km van Albufeira. Animatie 's avonds in de bar.

Kamertip: De kamers vooraan kijken uit op de parking dus lawaai van af en aan rijden. Kies kamer in de zijvleugels, anders lawaai van de bar tot 23u.
Datum van verblijf: september 2022
Manuel Baltazar, Diretor-Geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2023

Dear Sir / Madam

Thank you for your kind comments about the Hotel.

All Baia Grande team is very happy to know that your stay with us was of your satisfaction.

For the mentioned point corrective measures have been taken to avoid that they happen again.

Looking forward to welcome you again at Baia Grande Hotel.

Beoordeeld op 28 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel, mooie kamer met terras, koelkast, mooie grote badkamer met douche en lig bad. Uitstekend ontbijt, prima restaurant, mooi zwembad, fijne bedden en vriendelijk personeel. Dichtbij de kust en op loopafstand een leuke restaurant. Grote parkeerplaats.

Datum van verblijf: oktober 2021
Manuel Baltazar, Diretor-Geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2021

Dear Sir / Madam
Thank you very much for your kind comments about the Hotel,Staff and service.
All Baia Grande Hotel team is very happy to know that your stay with us was of your entire satisfaction.

Looking forward to have the opportunity to welcome you again at our Hotel in a near future.

Beoordeeld op 8 juni 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel... Netjes en schoon. De kamer was ruim en schoon.. En lekkere bedden.
Mooi zwembad, lekker eten als lunch bij 't tentje bij 't zwembad buiten.
Vanuit de kamer met zeezicht idd ook mooi uitzicht op zee.. Niet zo' n klein hoekje wat je soms hebt in de verte😊😉

Goed ontbijt, genoeg keuze.. Lekker vers schoon gemaakt fruit en div zoete dingen zoals wentelteefjes 😊.

Wij vonden het een goed hotel.. Wel groot... En iets massaal.. Maar dat viel te verwachten.

Enige minpuntje vonden wij de waterval bubbelbad schotel.. Die Savond fontein werd... En dus eigenlijk de hele tijd tamelijk veel herrie maakt...

En elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaken vonden wij ook wel iets overdreven.. Maar beter zo dan te weinig...

Kamertip: De route naar praya coelha moet je via Google maps doen.. Dan kom je over de rotsen aan.. Leuke wandelroute.. (is gelijk links va hotel) dus niet via de grote weg..
Datum van verblijf: juni 2021
Catarina Emidio, Marketing van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2021

Dear MenneVoorwerk,

We appreciate your positive review. At a time when everything is different, it is very important for us to know the satisfaction of our guests and that the hotel responds positively to their well-being and satisfaction.
We look forward to welcoming you again and soon.

Beoordeeld op 13 oktober 2020

Hotel heeft ruime kamers met ruime nette badkamer. ( deluxe room).
Toch ervaren wij dit hotel, met ruim 25 jaar reis-ervaring, als onvoldoende, en dus zeker geen 4-sterren hotel.
Door gebrekkig Engels ontstaan onnodige misverstanden bij de receptie.
De receptie is onderbemand ( 1 persoon ), waardoor je vaak voor een eenvoudige vraag 20 minuten staat te wachten tot ze klaar zijn met incheckende toeristen.
Bovendien vonden wij het personeel over het algemeen stug en nors...een vriendelijke glimlach was ver te zoeken. Het ontbijt is absoluut karig ( ** )en tijdens het ontbijt blijven ze spullen aan tafel weghalen,die je nog wilde gebruiken. Heb meerdere malen een bord ,mes,boter etc. opnieuw moeten halen,omdat ze het gewoon weghalen zonder te vragen.
Kluisje tegen betaling, en zelfs het wegen van je koffer kost geld...hahaha !
Hotel ligt 7 km van Albufeira old-town, waar je toch moet wezen als het gaat om restaurants, barren,en winkeltjes.
Wij nemen zowiezo altijd een huurauto, maar bij dit hotel is dit dus echt nodig, anders moet je alles per taxi doen....buiten het hotel is niks op loopafstand.
Een evt volgende keer echt een ander hotel,want Portugal is mooi....binnenland,en zekers de geweldige kustlijn !
Een huurauto raden wij dus zowiezo altijd aan...

Kamertip: Moeilijk te zeggen...er zijn veel types van kamers...wij hadden deluxe,maar balkon was toch piepklein.
Datum van verblijf: oktober 2020
Paulo Rodrigues, Diretor-Geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2021

Dear Roel47

I hope you are all well

Thank you for taking the time to review our services. I would nomally respond in the language used in the original post, obviouslly resorting to Google. However I chose to do it in English as I don´t understand the poor english you refer to at the front desk.

Also I wish to congratulate you on 25 years of fine choosing and apologise for having broken your run.

I wish you would give us the opportunity to redeem ourselves when things get back to normal. Ofcourse we will contribute should you accept my invite. Please contact us should you decide to take me up on my offet.

Please take care

Regards