Kees O
Kortenhoef, Nederland

Prima verblijf

Beoordeling van Hotel Baia Grande
5,0 van 5 bollen28 okt 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel, mooie kamer met terras, koelkast, mooie grote badkamer met douche en lig bad. Uitstekend ontbijt, prima restaurant, mooi zwembad, fijne bedden en vriendelijk personeel. Dichtbij de kust en op loopafstand een leuke restaurant. Grote parkeerplaats.
Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Manuel Baltazar, Diretor-Geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 5 nov 2021
Dear Sir / Madam
Thank you very much for your kind comments about the Hotel,Staff and service.
All Baia Grande Hotel team is very happy to know that your stay with us was of your entire satisfaction.

Looking forward to have the opportunity to welcome you again at our Hotel in a near future.

Kind regards

2.2 km van Hotel Baia Grande
2.7 km van Hotel Baia Grande
Meer hotels in Sesmarias bekijken
Beoordeeld op 8 juni 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel... Netjes en schoon. De kamer was ruim en schoon.. En lekkere bedden.
Mooi zwembad, lekker eten als lunch bij 't tentje bij 't zwembad buiten.
Vanuit de kamer met zeezicht idd ook mooi uitzicht op zee.. Niet zo' n klein hoekje wat je soms hebt in de verte😊😉

Goed ontbijt, genoeg keuze.. Lekker vers schoon gemaakt fruit en div zoete dingen zoals wentelteefjes 😊.

Wij vonden het een goed hotel.. Wel groot... En iets massaal.. Maar dat viel te verwachten.

Enige minpuntje vonden wij de waterval bubbelbad schotel.. Die Savond fontein werd... En dus eigenlijk de hele tijd tamelijk veel herrie maakt...

En elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaken vonden wij ook wel iets overdreven.. Maar beter zo dan te weinig...

Kamertip: De route naar praya coelha moet je via Google maps doen.. Dan kom je over de rotsen aan.. Leuke wandelroute.. (is gelijk links va hotel) dus niet via de grote weg..
Datum van verblijf: juni 2021
Catarina Emidio, Marketing van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2021

Dear MenneVoorwerk,

We appreciate your positive review. At a time when everything is different, it is very important for us to know the satisfaction of our guests and that the hotel responds positively to their well-being and satisfaction.
We look forward to welcoming you again and soon.

Beoordeeld op 13 oktober 2020

Hotel heeft ruime kamers met ruime nette badkamer. ( deluxe room).
Toch ervaren wij dit hotel, met ruim 25 jaar reis-ervaring, als onvoldoende, en dus zeker geen 4-sterren hotel.
Door gebrekkig Engels ontstaan onnodige misverstanden bij de receptie.
De receptie is onderbemand ( 1 persoon ), waardoor je vaak voor een eenvoudige vraag 20 minuten staat te wachten tot ze klaar zijn met incheckende toeristen.
Bovendien vonden wij het personeel over het algemeen stug en nors...een vriendelijke glimlach was ver te zoeken. Het ontbijt is absoluut karig ( ** )en tijdens het ontbijt blijven ze spullen aan tafel weghalen,die je nog wilde gebruiken. Heb meerdere malen een bord ,mes,boter etc. opnieuw moeten halen,omdat ze het gewoon weghalen zonder te vragen.
Kluisje tegen betaling, en zelfs het wegen van je koffer kost geld...hahaha !
Hotel ligt 7 km van Albufeira old-town, waar je toch moet wezen als het gaat om restaurants, barren,en winkeltjes.
Wij nemen zowiezo altijd een huurauto, maar bij dit hotel is dit dus echt nodig, anders moet je alles per taxi doen....buiten het hotel is niks op loopafstand.
Een evt volgende keer echt een ander hotel,want Portugal is mooi....binnenland,en zekers de geweldige kustlijn !
Een huurauto raden wij dus zowiezo altijd aan...

Kamertip: Moeilijk te zeggen...er zijn veel types van kamers...wij hadden deluxe,maar balkon was toch piepklein.
Datum van verblijf: oktober 2020
Paulo Rodrigues, Diretor-Geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2021

Dear Roel47

I hope you are all well

Thank you for taking the time to review our services. I would nomally respond in the language used in the original post, obviouslly resorting to Google. However I chose to do it in English as I don´t understand the poor english you refer to at the front desk.

Also I wish to congratulate you on 25 years of fine choosing and apologise for having broken your run.

I wish you would give us the opportunity to redeem ourselves when things get back to normal. Ofcourse we will contribute should you accept my invite. Please contact us should you decide to take me up on my offet.

Please take care

Regards

Beoordeeld op 22 juli 2019

Prima kamers met airco, vriendelijk personeel, gratis shuttle naar oud-albufrura op vaste tijden en het eten is grandioos! Eens per week een BBQ bij het zwembad met live muziek. Het strand is op een kwartiertje lopen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met this attraction
pauloasr, Gerente geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Geachte Ilse S

Bedankt voor je beoordeling, kijk ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen

vriendelijke groeten

Beoordeeld op 31 mei 2019

een op en top hotel! héél vriendelijk en behulpzaam personeel; heel lekker en gevarieerd eten. bij aankomst stond er een fles lekkere schuimwijn klaar, de kamer was een super de luxe kamer: heel groot, netjes tot en met! een heel groot bed waar ik zelfs mijn vrouw moest gaan zoeken daarin, hahaha!!! Het hotel ligt eigenlijk in een heel rustige omgeving; dus ideaal voor mensen die van de rust willen genieten. op een 4 km van de oude stad. maar het hotel bied een gratis schuttle (wel ticket vragen aan de receptie!!!) naar de oude stad en naar de haven, ook mooi om te bezoeken en te kuieren langs de prachtige boten. mooie piano bar waar er s'avonds altijd iemand kwam spelen. meestal waren het gepensioneerde mensen die er waren (was wel in mei ) een rustvakantie aan het heel mooie zwembad; genieten van het eten en de fijne service!!!!

Kamertip: al bij al zijn het allemaal rustige kamers in een rustige omgeving.
Datum van verblijf: mei 2019
pauloasr, Gerente geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Geachte Cybermusky
Bedankt voor uw beoordeling, ik ben blij dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft en kijk ernaar uit u weer te verwelkomen.
Ik wens je al het beste toe
vriendelijke groeten

Beoordeeld op 18 september 2018

Wij verbleven hier 12 dagen op basis van logies en ontbijt. Zeer goed verzorgd. De kamers zijn gerenoveerd. Zeer modern en warm ingericht. Heerlijke bedden. Bij het ontbijt is zelfs champagne inbegrepen. Zeer vriendelijk personeel en het avondbuffet is ook lekker. Wij hebben de portugese avond bijgewoond en dat was buiten bij het zwembad met dans en muziek. Het enige minpuntje is dat je niet buiten kan eten in de ochtend of de avond behalve tijdens de Portugese avond. Zwembad ziet er prima uit. Ons advies is om een auto te huren. Lekker de omgeving verkennen en heel veel lekkere restaurantjes in de omgeving. Met de auto ben je binnen 10 minuten in het oude Albufeira.

Kamertip: Op de 3e verdieping heb je zeezicht als je aan de achterkant zit. De voorkant heeft uitzicht op parkeerpla omgeving.
Datum van verblijf: september 2018
DoraNBaia, Gestor de Relações com o Cliente van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2018

Beste Hedwig S,

Bedankt dat u Hotel Baia Grande hebt gekozen.

Fijn dat u de tijd hebt genomen om dit prachtig herziening te schrijven, uw ervaring is belangrijk voor ons.
Hartelijk dank voor het vermelden van ons diensten, voorzieningen en personeel, ons doel is om te zorgen dat je je thuis voelt.

Verheugen ons om je weer terug te verwelkomen,
Hartelijke groeten,
Carolina Rodrigues.