cybermusky
Ieper (Ypres), België

voor herhaling vatbaar!!!

Beoordeling van Hotel Baia Grande
5,0 van 5 bollen31 mei 2019 beoordeeld
een op en top hotel! héél vriendelijk en behulpzaam personeel; heel lekker en gevarieerd eten. bij aankomst stond er een fles lekkere schuimwijn klaar, de kamer was een super de luxe kamer: heel groot, netjes tot en met! een heel groot bed waar ik zelfs mijn vrouw moest gaan zoeken daarin, hahaha!!! Het hotel ligt eigenlijk in een heel rustige omgeving; dus ideaal voor mensen die van de rust willen genieten. op een 4 km van de oude stad. maar het hotel bied een gratis schuttle (wel ticket vragen aan de receptie!!!) naar de oude stad en naar de haven, ook mooi om te bezoeken en te kuieren langs de prachtige boten. mooie piano bar waar er s'avonds altijd iemand kwam spelen. meestal waren het gepensioneerde mensen die er waren (was wel in mei ) een rustvakantie aan het heel mooie zwembad; genieten van het eten en de fijne service!!!!
Datum van verblijf: mei 2019
Kamertip: al bij al zijn het allemaal rustige kamers in een rustige omgeving.
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
pauloasr, Gerente geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 jun 2019
Geachte Cybermusky
Bedankt voor uw beoordeling, ik ben blij dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft en kijk ernaar uit u weer te verwelkomen.
Ik wens je al het beste toe
  • Expedia.com
2.2 km van Hotel Baia Grande
2.7 km van Hotel Baia Grande
Meer hotels in Sesmarias bekijken
Beoordeeld op 18 september 2018

Wij verbleven hier 12 dagen op basis van logies en ontbijt. Zeer goed verzorgd. De kamers zijn gerenoveerd. Zeer modern en warm ingericht. Heerlijke bedden. Bij het ontbijt is zelfs champagne inbegrepen. Zeer vriendelijk personeel en het avondbuffet is ook lekker. Wij hebben de portugese avond bijgewoond en dat was buiten bij het zwembad met dans en muziek. Het enige minpuntje is dat je niet buiten kan eten in de ochtend of de avond behalve tijdens de Portugese avond. Zwembad ziet er prima uit. Ons advies is om een auto te huren. Lekker de omgeving verkennen en heel veel lekkere restaurantjes in de omgeving. Met de auto ben je binnen 10 minuten in het oude Albufeira.

Kamertip: Op de 3e verdieping heb je zeezicht als je aan de achterkant zit. De voorkant heeft uitzicht op parkeerpla omgeving.
Datum van verblijf: september 2018
DoraNBaia, Gestor de Relações com o Cliente van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2018

Beste Hedwig S,

Bedankt dat u Hotel Baia Grande hebt gekozen.

Fijn dat u de tijd hebt genomen om dit prachtig herziening te schrijven, uw ervaring is belangrijk voor ons.
Hartelijk dank voor het vermelden van ons diensten, voorzieningen en personeel, ons doel is om te zorgen dat je je thuis voelt.

Verheugen ons om je weer terug te verwelkomen,
Hartelijke groeten,
Carolina Rodrigues.

Beoordeeld op 18 juli 2018

Wij verbleven 7 dagen in Baia Grande. Wij kwamen 's ochtends vroeg aan (rond 9.00 uur lokale tijd). Er was geen kamer beschikbaar, dus moesten we wachten tot 14.00 uur tot we naar onze kamer konden gaan (wat we uiteraard wel begrepen). We waren al wakker sinds 01.00 uur en hadden een lange reis achter de rug. We hadden vrij warme kledij aan, omdat het 's nachts en op het vliegtuig toch wat kouder is. Bij onze aankomst konden we ons nergens opfrissen en in de bagageruimte konden/mochten we ons niet omkleden. Het hotel ligt vrij ver van het centrum van Albufeira. Te voet doe je hier toch minstens 1 uur 15 minuten over. Geen korte wandeling dus. In de omliggende buurt is er weinig tot niets te beleven. Er is wel een shuttlebus (gratis) van het hotel naar het centrum en terug. Helaas vertrekt die 's ochtends vrij laat (pas om 10.30 uur) en is de laatste rit al om 18.30 uur. De shuttlebus naar het centrum was net vertrokken, waardoor we zo'n 2,5 uur moesten wachten in het hotel. De bar was nog niet open. De manager is zeer vriendelijk en spreekt vloeiend meerdere talen. De rest van het personeel is vriendelijk, met uitzondering tot een dame die in het restaurant werkt. Zij gaf meerdere malen korte opmerkingen tegenover andere gasten. Tijdens onze wachttijd vroeg ik informatie betreft het huren van een auto. De jongeman aan de balie was vriendelijk maar verstond geen, noch sprak, Engels. Jammer in een toeristische buurt. We werden dus niet geholpen.

De kamer was mooi en is net zoals de rest van het hotel goed onderhouden. Je merkt echter dat het was verouderd is en hier en daar toch wat opfrissing kan gebruiken. Je kan gratis gebruik maken van internetverbinding. Alleen werkt die Wi-Fi amper (lees: nooit). Ik betaal liever voor een goede internetverbinding. De buffetten (zowel 's ochtends als 's avonds) waren in mijn ogen zeer beperkt. Weinig keuze en zeer weinig variatie. Er was afwisseling om de twee dagen. Na 7 dagen heb je het dus wel gehad. Vooral het ontbijt had weinig variatie. 7 dagen op rij spek met eitjes eten begint op de duur wat te vervelen. We hebben andere hotels bezocht (ook viersterren) waar toch dubbele keuze was. Eenmaal was er een BBQ georganiseerd waar ook externen welkom waren. Toen was er een zeer uitgebreide keuze. Er zijn geen stopcontacten naast de nachttafeltjes. Het sanitair in de badkamer toonde gebruikssporen. Het binnen- en buitenzwembad waren ook erg verouderd. De kamer werd steeds netjes gepoetst.

Al bij al geen slechte ervaring gehad, maar ook geen goede. Ik ga niet terug. Ik zou dit eerder benoemen als een goed driesterrenhotel i.p.v. een slecht viersterrenhotel.

Datum van verblijf: juli 2018
pauloasr, Gerente geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Geachte Jolien V

Bedankt voor de informatie die is verstrekt met betrekking tot uw recente verblijf. Deze informatie is zeer waardevol voor ons en helpt ons de dienstverlening te verbeteren. Daarom moet ik enkele opmerkingen die u hebt gemaakt, corrigeren.

Alle gasten die vóór de inchecktijd arriveren, worden geïnformeerd dat ze welkom zijn om hun bagage achter te laten in onze bagageruimte, om eventuele kleinere tassen met documenten en persoonlijke goederen achter te laten bij de receptie en om onze kleedkamers te gebruiken om te verschonen, badhanddoeken zijn ook verkrijgbaar bij de receptie. De bagageruimte is gemeenschappelijk voor iedereen en niet de geschikte plaats om van kleding te veranderen.

De pianobar opent om 16.30 uur, het restaurant sluit om 10.00 uur en de snackbar opent om 10.00 uur en sluit om 17.30 uur. Het spijt me maar ik was niet van plan om een ​​specifieke balk voor jou te openen.
De jonge man met wie je sprak was de portier en ik geef toe dat zijn Engels niet goed is, maar we hebben personeel bij de receptie om deze diensten te verlenen en ik verzeker je dat ze allemaal Engels begrijpen.

Ik weet niet waarom je jezelf bleef dwingen spek en eieren te eten, dit hoort bij ons standaardontbijtbuffet, maar je kon wat ontbijtgranen, worstjes, gegrilde paddenstoelen, hash browns, toasts, ham, kazen, croissants, choc bakes geprobeerd hebben , bonen, verse fruityoghurts, enz.

Wat betreft de BBQ serveren we hetzelfde buffet als in het restaurant, het enige verschil is dat het buiten is opgezet en de vis- en vleesgerechten zijn gegrild met kolen. De keuze is hetzelfde, uiterlijkheden zijn te allen tijde welkom.
Het overdekte zwembad zal binnenkort worden gerenoveerd en ik geef toe dat het echter komt echter het buitenzwembad 18 maanden oud is, verouderd ??

Sorry dat je niet terugkomt en ik wens je het allerbeste

Beoordeeld op 27 februari 2018 via mobiele applicatie

Als zwangere vrouw op huwelijksreis gaan in de winter, is niet zo vanzelfsprekend. In baia grande voelden we ons direct thuis. Het hotel ligt vrij ver van albufeira zelf, maar er is een gratis shuttle bus. Die rijdt wel maar enkele keren per dag, maar meestal vroegen wij een enkele rit en wandelden dan langs de kust terug. Zowel het ontbijt als het diner vonden wij lekker. Enkel het binnenzwembad stelde niet zo veel voor.

Datum van verblijf: februari 2018
Paulo Rodrigues, Gerente geral van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Beste gast

Blijf veilig, wens je het allerbeste

Beoordeeld op 10 oktober 2017

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam (met uitzondering van 1 persoon). De kamers waren netjes maar wel verouderd maar dat stoorde ons niet zo erg. Wat ons wel stoorde was dat er aangegeven werd dat er à la carte kon gegeten worden maar de keuze was zeer beperkt (enkel wat er ook op het buffet te verkrijgen was en dat we ook in de zaal waar het buffet plaatsvond moesten eten terwijl er wel een restaurant was maar dat is tijdens ons verblijf nooit geopend geweest. De prijzen waren ook heel duur voor hetgeen je kreeg (grootkeuken) en het is niet gezellig zitten voor een diner met 2 in een overvolle buffetzaal.

Kamertip: kamers wat opfrissen en ook de poetsbuurten tot de laatste dag grondig blijven doen.
Datum van verblijf: september 2017

Beste gast

Blijf veilig, wens je het allerbeste

Beoordeeld op 15 september 2017

Prima, hotel, goede service, maaltijden, kamers. Leuke pooolbar/ cafeteria. Poolbar zou alleen savonds open moeten zijn.
Nu na 19.00 verplicht in lounge/bar vertoeven. Regelmatig n
music in lounfe/ bar

Datum van verblijf: september 2017
Ana Sofia S, Gerente de relações com clientes van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Dear 881sonjav,

Thank you for your review, your opinion is very important to us.
We are delighted that your stay has satisfied you.
It will be a great pleasure to welcome you again at Hotel Baia Grande.
Kind Regards,

Ana Sofia Santos