6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

5 nachten in Baia Grande verbleven. Prima hotel met een goed ontbijt. Vriendelijke mensen die er werken met onder andere Dora en Silverio die ons zelfs een gratis upgrade naar een mooiere kamer met ons gezin.
Hotel is netjes schoon, locatie is prima. Net iets buiten de drukte, paar leuke restaurants op loopafstand of binnen 4 minuten rijden.
Hotel is wel wat verouderd en ook een wat verouderd interieur en stijl.
Zwembad is mooi en schoon. Wel wat aan de koude kant.
Drankjes bij zwembad vrij duur. Biertje voor 3-4 euro, klein-groot.

Al met al prima bevallen en een aanrader voor een relaxvakantie.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Ana Sofia S, Gerente de relações com clientes van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw voorkeur en voor het delen van uw ervaring bij Hotel Baía Grande. We zijn verheugd dat u van uw verblijf genoten hebt.

1 september 2017 beoordeeld

Heel leuk hotel Baia Grande, proper en vriendelijk personeel. Top kamer dicht bij het zwembad zoals we gevraagd hebben. 1 minpuntje voor ons was het eten, we hadden graag meer keuze gehad en dat vooral s'avonds. Maar voor de rest TOP!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Ana Sofia S, Gerente de relações com clientes van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2017

Beste Melody B,

Hartelijk bedankt voor uw voorkeuren voor het delen van uw ervaring bij hotel baía grande. We zijn verheugd dat u van uw verblijf genoten hebt.

29 augustus 2017 beoordeeld

Heeft een aangenaame afgelegen ligging met mooi uitzicht. Het interieur is verouderd en is aan vernieuwing toe. Een must is eigen vervoer. Terwijl er toch een shuttlebus is voorzien voor centrum en strand. Hulpvaardigheid is TOP

Kamertip: Vernieuwen van meubilair. Een laagje verf en weg met het tapijt.
Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Daniela E, Public Relations Manager van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Beste Alain M,

Bedankt voor uw beoordeling, uw mening is erg belangrijk voor ons.

Het is een genoegen om u weer te verwelkomen in Hotel Baia Grande

Vriendelijke groeten

Daniela Alegre

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel en top receptie. Buffet niet echt uitgebreid maar de snackbar heeft wel veel te bieden. Rode huiswijn is een echte aanrader voor alle liefhebbers. Verder veel te doen! Met de (gratis) shuttle ben je binnen 10 minuten in de stad of bij de strand. De kamers zijn groot en netjes. Over het algemeen echt een aanrader.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Ana Sofia S, Gerente de relações públicas van Hotel Baia Grande, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

26 augustus 2017 beoordeeld

Rustig gelegen. Zeer net. Lekker eten. Ideaal voor alle leeftijden. Personeel is top. Zeer behulpzame medewerkers aan de receptie, die perfect Engels spreken. Dagelijks kan je van de gratis shuttle-dienst gebruik maken om naar het centrum van Albufeira te reizen, of naar het strand. Maar je kan evengoed een taxi nemen die zeer goedkoop is, en vlot te regelen (waar je ook bent, ook met méér dan 4 personen, staan ze er binnen de 10 minuten). In de buurt is ook een groot shoppingcentrum. Je kan tal van toffe uitstappen doen, waarbij ze je soms aan het hotel zelf komen oppikken. Kortom... zonnen, avontuur, culinair genieten, rust... noem maar op: dè perfecte uitvalsbasis is dit hotel.

Kamertip: De ene kant heeft zicht op zwembad en zee, de andere kant op de parking. Klein balkon.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie