“Zeer mooi hotel maar geen 5 sterren waard !”
Beoordeling van São Rafael Atlântico

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
São Rafael Atlântico
Beoordeeld als nr. 1 van 3 hotels in Sesmarias
26 mei 2017 beoordeeld

Zeer mooi hotel met een rustige ligging juist buiten Albufeira.
Er rijd een pendelbusje 3 maal per dag gratis naar de stad, wat wij een pluspunt vinden. De laatste busrit naar het hotel is om 17.00 uur, je kunt dan met de taxi terug naar het hotel. Een taxi kost tussen de 8,5 € en de 10 €.
De kamers zijn mooi, modern ingericht en het kamer personeel verzorgt elke dag dat de kamers tiptop in orde zijn.
Ook aan de receptie en de roomservice heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Over het ontbijt zijn er eveneens geen klachten, er is een standaard internationaal buffet ontbijt.Het personeel in de ontbijt ruimte en de bar is een ander paar mouwen en brengt het niveau naar mijn mening naar beneden. Het lijkt alsof ze staan te slapen, soms krijg je de indruk dat ze staan te roddelen. Bij het binnenkomen wordt normaal de kamernummer gevraagd wat normaal is, maar doe dat dan bij iedereen die de ontbijtruimte betreed. De persoon verdween soms voor een 10 tal minuten om plots weer tevoorschijn te komen en vlijtig de kamernummers te noteren. Het personeel van de zaal ziet gewoon niet of je binnen bent gekomen ( ze geven je de eerste koffie en ruimen de gebruikte borden af.) Je krijgt het gevoel van genegeerd te worden, zowel bij het ontbijt als in de bar avonds.
Aan het strand is er ook een restaurant/ bar. Deze is gewoon top, je merkt dat dit personeel gewoon is van te werken en er hangt een echte teamgeest. geen enkele opmerking hierover, enkel pluspunten.
De ligstoelen zijn betalend, wat niet meer dan normaal is,want het strand is toegankelijk voor iedereen, dus ook niet hotelgasten.
Wij hebben een heel goede vakantie gehad en kan dit hotel aanraden aan iedereen die niet wil gaan muggenziften over details.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
NAUHotels_Resorts, Guest Relations Trainee van São Rafael Atlântico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing NAU São Rafael Atlântico and for sharing your review.

On behalf of the team, I would like to thank you for your positive comments on our hotel´s location, room and hotel facilities, quality breakfast, reception service, helpful and friendly staff.

We took note concerning your feedback on our buffet and bar service. We will address these matters to our management team for consideration of the improvement of our quality service. We would like to thank you for your recommendations.

We hope in welcoming you once more in the near future to provide you with another great stay.

Kind regards,

Vanessa Beck - Guest Relations Trainee

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag ga ik uitchecken, mijn ervaring is zeer matig. Hotel is zeker geen 5 sterren waard hieronder mijn bevindingen

Minpunten
-betalen voor strand bedjes 16 euro per dag
- zwembad was vies, je voelde onder je voeten allerlei dingen
-traag internet kan geen YouTube afspelen, sommige pagina's laad ook niet.
-zeer gehorige kamers. Slechte nachtrust niet kunnen slapen.
-handdoekservice vanaf 10 uur, pas wanneer de bar open is. Mocht je van te voren geen handdoek hebben heb je pech
-groot hotel,slechte aanwijzingen
-ze hebben een parkeergarage wordt niet verteld of uitgelegd hoe het werkt
-waterflesje klein kost 3 euro, je wordt gedwongen om vanaf buiten mee te nemen/tip maar het paar cent duurder dan buiten verdien je veel meer !!!!

Pluspunten
-ruime kamer/modern ingericht
-zicht is mooi
-ontbijt was goed
-personeel werkt ontzettend hard
-parkeergarage

Wij komen hier niet meer terug.Jammer

Verbleef: Mei, 2017
NAUHotels_Resorts, Guest Relations Trainee van São Rafael Atlântico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for staying in NAU São Rafael Atlântico and for sharing your experience.

We also would like to thank you for your positive comments on our room facilities, helpful staff and quality breakfast.

We are sincerely sorry for not having exceeded your expectations. We took note of your feedback concerning our Wi-Fi service, pool areas and bar service. We will address these matters to our management team for evaluation.

We would like to express that São Rafael beach is a public beach of Albufeira and the beach restaurant and the sun loungers renting are not managed by NAU São Rafael Atlântico hotel.

We would also like to recommend that our pool towel service is provided at the reception before 10 am.

We hope to have the opportunity in welcome you once more in the near future and meet your expectations.

Kind regards,

Vanessa Beck - Guest Relations Trainee

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de maand November is het duidelijk dat de winter voor de deur staat. Het is erg stil in het hotel. Wat ons heeft verbaasd is dat het hotel 5 sterren heeft. In een 5-sterren hotel hoef je namelijk niet extra te betalen voor je bak cappuccino aan het ontbijt. Zo ook de eenvoudige SPA waar je voor moet bijbetalen. Ontbijt was overigens wel goed. Ligging van het hotel erg rustig.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
11 november 2016 beoordeeld

Het is een prachtig, redelijk nieuw hotel. Grote kamer en mooie badkamer. Het houten pad naar het strand is prachtig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Goede faciliteiten. In de spa doet helaas niet alles het, het Turkse stoombad stonk naar schimmel en in het zwembad zijn alle haakjes voor je handdoek afgebroken. Ook lopen de doucheputjes niet goed door. Wel een mooie parkeergarage. Verder een superlocatie tav Albufeira en goed ontbijt

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
8 november 2016 beoordeeld

Prachtig Hotel waar men heel persoonlijk met zijn gasten omgaat. Klein negatief puntje is het ontbreken van een business centre, maar de receptie loste dit prima op. Wat niet zo goed was de massage, zeer oppervlakkig, deze hebben we heel wat beter gehad. Maar al met al een uitstekend hotel waar wij zeker terug komen

Kamertip: Uitzicht op zee
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sesmarias in overweging
op 0,3 km afstand
Salgados Dunas Suites
nr. 21 van 154 in Albufeira
654 beoordelingen
Prijzen weergeven

In São Rafael Atlântico geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over São Rafael Atlântico

Adres: Rua dos Corais, Sesmarias, Albufeira 8200-613, Portugal (Voorheen São Rafael Atlantic Hotel)
Locatie: Portugal > Algarve > Faro District > Albufeira > Sesmarias
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 3 hotels in Sesmarias
Prijsklasse: 60 € - 354 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — São Rafael Atlântico 5*
Aantal kamers: 149
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij São Rafael Atlântico met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?