São Rafael Atlântico
315 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 377 US$ per nacht.

Baia Grande(Sesmarias)(Heel veel waar voor je geld!)
227 US$
  • Inclusief ontbijt
81 US$
  • Zwembad
Ponta Grande Resort(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
407 US$
Vila Joya(Gale)
1.117 US$
215 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 264 US$ per nacht.

Vila Gale Atlantico(Gale)(Heel veel waar voor je geld!)
226 US$
  • Gratis parkeren
Bayside Salgados(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
96 US$
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 135 US$ per nacht.

241 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 273 US$ per nacht.

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag ga ik uitchecken, mijn ervaring is zeer matig. Hotel is zeker geen 5 sterren waard hieronder mijn bevindingen

Minpunten
-betalen voor strand bedjes 16 euro per dag
- zwembad was vies, je voelde onder je voeten allerlei dingen
-traag internet kan geen YouTube afspelen, sommige pagina's laad ook niet.
-zeer gehorige kamers. Slechte nachtrust niet kunnen slapen.
-handdoekservice vanaf 10 uur, pas wanneer de bar open is. Mocht je van te voren geen handdoek hebben heb je pech
-groot hotel,slechte aanwijzingen
-ze hebben een parkeergarage wordt niet verteld of uitgelegd hoe het werkt
-waterflesje klein kost 3 euro, je wordt gedwongen om vanaf buiten mee te nemen/tip maar het paar cent duurder dan buiten verdien je veel meer !!!!

Pluspunten
-ruime kamer/modern ingericht
-zicht is mooi
-ontbijt was goed
-personeel werkt ontzettend hard
-parkeergarage

Wij komen hier niet meer terug.Jammer

Verbleef: mei 2017
NAUHotels_Resorts, Guest Relations Trainee van São Rafael Atlântico, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for staying in NAU São Rafael Atlântico and for sharing your experience.

We also would like to thank you for your positive comments on our room facilities, helpful staff and quality breakfast.

We are sincerely sorry for not having exceeded your expectations. We took note of your feedback concerning our Wi-Fi service, pool areas and bar service. We will address these matters to our management team for evaluation.

We would like to express that São Rafael beach is a public beach of Albufeira and the beach restaurant and the sun loungers renting are not managed by NAU São Rafael Atlântico hotel.

We would also like to recommend that our pool towel service is provided at the reception before 10 am.

We hope to have the opportunity in welcome you once more in the near future and meet your expectations.

Kind regards,

Vanessa Beck - Guest Relations Trainee

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de maand November is het duidelijk dat de winter voor de deur staat. Het is erg stil in het hotel. Wat ons heeft verbaasd is dat het hotel 5 sterren heeft. In een 5-sterren hotel hoef je namelijk niet extra te betalen voor je bak cappuccino aan het ontbijt. Zo ook de eenvoudige SPA waar je voor moet bijbetalen. Ontbijt was overigens wel goed. Ligging van het hotel erg rustig.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
11 november 2016 beoordeeld

Het is een prachtig, redelijk nieuw hotel. Grote kamer en mooie badkamer. Het houten pad naar het strand is prachtig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Goede faciliteiten. In de spa doet helaas niet alles het, het Turkse stoombad stonk naar schimmel en in het zwembad zijn alle haakjes voor je handdoek afgebroken. Ook lopen de doucheputjes niet goed door. Wel een mooie parkeergarage. Verder een superlocatie tav Albufeira en goed ontbijt

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
8 november 2016 beoordeeld

Prachtig Hotel waar men heel persoonlijk met zijn gasten omgaat. Klein negatief puntje is het ontbreken van een business centre, maar de receptie loste dit prima op. Wat niet zo goed was de massage, zeer oppervlakkig, deze hebben we heel wat beter gehad. Maar al met al een uitstekend hotel waar wij zeker terug komen

Kamertip: Uitzicht op zee
  • Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer luxe hotel met heerlijke spa. Deze is voor slechts €10 te boeken voor de gehele dag. Het strand is vanuit het hotel te bereiken een houten pad! Heerlijk rustig strand!
De kamer is zeer groot met heerlijke stortdouche en afzonderlijk toilet. Veel opbergruimte en fijne bedden.
Het ontbijt is oké. De aankleding van het hotel is ietwat saai te noemen, bruin met beige en nergens planten.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner