“Zeer de moeite waard!”
Beoordeling van Restaurant O Marinheiro

Restaurant O Marinheiro
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Sesmarias
Keukens: Mediterraan, Internationaal, Grill, Wijnbar
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel en heel goed eten. Wel reserveren. Genoten, zeer goede sfeer. Voor ieder wat wils op de kaart. Lekkere toetjes ook. Geen probleem om voorgerecht al

15 oktober 2018 beoordeeld

elke vakantie dineren we hier wel 1 of 2 x en zo ook nu. uitstekend restaurant, vlotte bediening en een prachtig terras. het verbaasd ons dat het hier altijd "vol" zit, maar dat komt natuurlijk door de uitstekende keuken. blijft op ons lijstje staan voor het volgende seizoen.
ted kool

15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er goed verzorgd en gezellig uit. Onze tafel was nog niet vrij dus hebben we eerst een gin tonic aan de bar gedronken, wat erg lekker was. De tafel die kort daarna klaar stond was prima, al is de akoestiek niet erg goed in het lagere gedeelte van het restaurant. Toen wij plaats namen om 21:30 waren er nog 3 andere tafels bezet, op deze zondagavond. Na ca. een uur was het restaurant leeg wat voor de oren een zegen was...Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was met zorg klaar gemaakt, koffie, een port van het huis en vriendelijke bediening. Kortom een prima restaurant, wat druk is aan het begin van de avond (als de toeristen eten) en rustig is (als de Portugese etenstijd aanbreekt)

11 oktober 2018 beoordeeld

In de rand van Albufeira is dit een uitstekend restaurant. Dit restaurant wordt dan ook druk bezocht waardoor reservatie noodzakelijk is. Het wat meer dan het doordeweekse resto vooral qua afwerking en smaken. Zeker een aanrader maar wel iets duurder maar in vergelijking met Belgische prijzen nog goedkoop.

18 september 2018 beoordeeld

Hier heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Goede kwaliteit vis en vlees. Prijzen zijn op Nederlands niveau. Heerlijke wijn. Mooie inrichting.

Reizigers die Restaurant O Marinheiro bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District
Albufeira, Faro District

In Restaurant O Marinheiro geweest? Deel je ervaringen!