TripAdvisor
Vandaag geopend: 06:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Tour bij zonsondergang

Mooie tour met vriendelijke gids Darren. In het begin leek het een opgevoerd nummertje van een ... meer lezen

Beoordeeld op 10 juni 2019
Babs028
Beringen, België
via mobiele applicatie
Mooie tour, maar commercieel uitgebuit

Wij hadden de 'Deluxe' tour geboekt vanaf de Goulding Campground. De chauffeur was keurig op tijd ... meer lezen

Beoordeeld op 28 november 2018

vanaf 75,00 US$
vanaf 75,00 US$
vanaf 85,00 US$
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Op de dag dat wij aankwamen bij Monument Valley besloten wij toch om een tour te doen, namelijk de Sunset tour. Gelukkig bleek dat zo last minute geen probleem, ze passen de ritten aan op de hoeveelheid boekingen.

De vervoerswagens zijn oke. Je plakt vast aan de banken bij warm weer. Het in- en uitstappen bij uitzichtpunten is soms vervelend door de krappe ruimte tussen de banken, maar de zitruimte is prima.

Helaas hadden wij een gids die snel praatte en moeilijk te verstaan was. Omdat de Sunset tour de laatste is van de dag, werden alle activiteiten in het park al afgebroken (kraampjes van indianen ed). Dat was wel jammer.

De Sunset tour leverde niet het gewenste 'wauw' effect wat we gehoopt hadden, maar al met al was het toch mooi om te zien.

Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

Na aankomst zijn we gelijk in een soort jeep gestapt met 16 anderen en onze leuke gids om een tour te maken. Het is grotendeels ook zelfs te rijden maar de gids komt net even op andere plekken en geeft aanvullende info. Erg leuk en je waant je in een echte western film. Een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2017
Gouldings, Manager van Goulding's Monument Valley, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Thank you for your review of our services

We will use your feedback and information to improve our services.

We greatly appreciate your information and feedback.

Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Een super locatie als tussenstop bij Monument Valley. Alle voorzieningen aanwezig; restaurant, tankstation, supermarkt, kleine cinemazaaltje, binnenzwembad. Alles aanwezig. De huisjes apart zijn prima ingericht. Alle comfort is aanwezig.

Datum van activiteit: juli 2017
Gouldings, Manager van Goulding's Monument Valley, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2017

Thank you for your review of our services

We will use your feedback and information to improve our services.

We greatly appreciate your information and feedback.

Beoordeeld op 18 juni 2016 via mobiele applicatie

Dit is een mooie manier om Monument Valley te ontdekken. De tour is uitgebreid en duurt ongeveer 3,5 uur. De gids was aardig en ze gaf veel informatie. De Sunset Tour is prachtig omdat de rotsen door de ondergaande zon nog meer tot hun recht komen.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 5 oktober 2015

We hadden vanuit Nederland deze tour door Monument Valley al geboekt. En wat meteen opviel was de accuraatheid en uitgebreidheid van schriftelijke informatie via de mail. Op die manier kun je goed voorbereid aan de tour beginnen. Omdat het eind augustus was, waren er geen andere bezoekers bij onze tour. Dus een privé tour voor ons. Uitgevoerd in een 4x4 jeep. Er was bv al voor drinkwater gezorgd door de organisatie. Want normaal is het hier een hete boel. Vanmorgen niet. Het was bewolkt en een beetje mistig. Daarom deed de vrouwelijke gids (van de Navajo stam) extra haar best om ons toch te laten genieten. Maar gelukkig kwam na een uurtje de zon. Mede door de vertellingen van deze gids een machtige en onvergetelijke ervaring. En de kosten....zeker de dollars waard.

Datum van activiteit: augustus 2015