Beoordeeld op 29 juli 2019

Het hotel ziet er erg verzorgd uit en heeft diverse soorten kamers en cabins. Wij hadden een standaard kamer en deze was erg mooi en schoon, was leuk gedecoreerd en gemeubileerd en de wifi was prima. Het hotel heeft een mooi binnenzwembad. De ligging is prima voor een bezoek aan Valley of the Gods of zelfs aan Monument Valley (wel wat langer rijden)

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel! Hier heeft een architect iets mooisvan mogen maken. Smaakvol, superbedden, een lounge met open haard waar je in wil wonen: zo uit een woonblad geknipt. Binnenzwembad mooi! Terras met lekkere banken. Aardig personeel en restaurant Duke was ook nog eens heel oke. Boeken!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier maar 1 nachtje geslapen. Het was een erg aangenaam verblijf, een erg leuke cabin waar je je auto voor kan parkeren. Het was er netjes en op een uurtje rijden van Monument Valley. Het restaurant wat ernaast zit is echt een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 24 september 2018 via mobiele applicatie

Prachtig resort. Met nette schone kamers. Met een balkonnetje erbij zodat je lekker buiten kunt zitten. Indoor zwembad, wasmachines. Alles is goed geregeld. Genoeg parkeergelegenheid. Helaas waren we hier maar voor 1 nacht.

Datum van verblijf: september 2018
C_TUMEH, Owner van Desert Rose Resort & Cabins, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

We truly do appreciate your business.

Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel is dit. We kregen een prachtige kamer, met goede bedden, in het nieuwe gedeelte van het hotel. De inrichting van de kamer en het hotel is erg leuk en origineel. Daarnaast heb je vanuit je patio nog een Prachtig uitzicht.

Datum van verblijf: september 2018

We truly do appreciate your business.