“Prijzig maar heel mooi”

Geclassificeerd als nr. 96 van 333 Restaurants in Playa de las Americas
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi complex en zeer leuke locatie om te zitten. Uitzicht op de zee met ondergaande zon. Uiteraard betaal je hier ook ruim meer dan in de gemiddelde bar in de omgeving. Je betaalt mee voor de mooie accommodatie

Datum van bezoek: juni 2018
rrpp2018, Director Comercial van Papagayo Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Hartelijk dank voor uw bezoek aan de Papagayo Beach Club en voor uw opmerkingen
We hopen de kans te hebben om je weer te zien
tot binnenkort!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super locatie, 2 meiden uit de bediening top. Een dame met heel lang zwart haar en een dame die dacht ik bianca heette. 1 meneer met kort zwart haar uit de bediening die liep ook buiten op het terras. Wat een chaggerijn. On aardig, totaal niet vriendelijk. Ik dacht dat de klant koning was. Maar bij hem zeker niet. Had zeker geen zin om te werken. Als heel wat keren daar gezeten maar nog nooit zo onvriendelijk geholpen dan door die man. Sangria is heerlijk eten is ook goed.

Datum van bezoek: mei 2018
rrpp2018, Director de Relaciones con Clientes van Papagayo Beach Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Hi Máxime
Thank you for your visit and your comments that will help us improve
We hope to have the opportunity to see you again
see you soon!
Pascale

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vers aan de bar bereide cocktails en heel mooi opgemaakt. Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld een heerlijke sangria te halen en mee te nemen naar het strand waar helaas veel bij de strandbarren uit pak wordt geschonken.
De dranken en de entourage zijn top.

Datum van bezoek: mei 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier elk jaar wel 1 of 2 keer.
Wat een fijne plek om even neer te strijken, mooi uitzicht en relaxte lounche banken.
Ook de bediening en het eten is goed.
Een echte aanrader dus. Maar niet allemaal de eerste week van april er naar toe gaan, anders is er misschien voor ons geen plek

Datum van bezoek: april 2018
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke cocktails hier gedronken met een fijn uitzicht over de zee in de zon.
Personeel is vriendelijk en de bediening is zeer snel.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Papagayo Beach Club bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Arona

In Papagayo Beach Club geweest? Deel je ervaringen!