“Heerlijk gegeten!”

Keukens: Thais
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

We hebben hier afgelopen week twee keer heerlijk gegeten. We waanden ons weer in Thailand! En wat een leuke enthousiaste bediening!

Datum van bezoek: maart 2020
JulieVenture1, Other van Thai Botanico, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2020

So glad you enjoyed both visits with us, we hope to see you again soon. Kind Regards Vicky

9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en de moeite waard om nog een keer langs te gaan. Ontzettend vriendelijk personeel. Wel reserveren want het zit altijd vol.

Datum van bezoek: maart 2020
18 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, een echte aanrader om lekker uit te eten. Lekker relaxte. We komen zeker hier nog terug.

Datum van bezoek: februari 2020
6 februari 2020 beoordeeld

We werden zeer goed ontvangen . Het is een mooi restaurant met een lekkere keuken. Als voorgerecht namen we de viskoekjes en de loepia. Heerlijk. Als Hoofdschotel namen we de crispy duck en de pad Thai . Super lekker. We gaan zeker terug als we in Tenerife zijn.

Datum van bezoek: januari 2020
7 december 2019 beoordeeld

Met dank aan Josse voor zijn vriendelijke en vlotte bediening , Gerechten altijd even lekker na al die jaren (> 10)

Aanrader voor wie het wat pikant mag zijn , pollo Ban Tam , om je vingers af te likken

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Thai Botanico bekeken, bekeken ook

In Thai Botanico geweest? Deel je ervaringen!