“Lekker maar weinig”

Tony Roma's
Geclassificeerd als nr. 181 van 333 Restaurants in Playa de las Americas
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier heel erg lekker maar als je grote honger hebt nooit genoeg. Redelijk duur dus voor wat er uiteindelijk op het bord komt. Extra frietjes bestellen kost al snel + €4

Datum van bezoek: juni 2018
TonyRomas_TF, TR · Team van Tony Roma's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Bij TR werken we dagelijks om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. We stellen uw opmerkingen op prijs.

Zeker in uw volgende bezoek zult u veel beter doorbrengen. Kom snel terug!

21 maart 2018 beoordeeld

Een keten van restaurants die je in de hele wereld tegenkomt.
Spare ribs maken kunnen ze als de beste. De bediening is afstandelijk en zeer plichtsmatig. De prijzen zijn gemiddeld, ook voor Spaanse begrippen. Zeker een aanrader

Datum van bezoek: maart 2018
29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Tony Roma in de Siam Mall wezen eten , heerlijk gegeten en zeer snelle en vriendelijke bediening ! Zeker een aanrader !

Datum van bezoek: januari 2018
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en snel. Vriendelijk personeel en snelle bediening! Eten was ook erg lekker! Zeker een keer doen!

Datum van bezoek: januari 2018
16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee maal er gegeten (2016 en 2017).
Eerste maal een klein stukje vlees van redelijke kwaliteit.
De tweede maal, quesadilla en linguine met vlees en linguine met garnalen.
De quesadilla waren lekker, de linguine met vlees een ietwat flauw, vlees wel zoals besteld medium/rare.
De linguine met garnalen was veel beter van smaak!
Dit tezamen met een cola en een thee, net even boven de € 40,00
Gezien de porties iets te veel naar mijn idee.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Tony Roma's bekeken, bekeken ook

Playa de Fanabe, Costa Adeje
Playa de las Americas, Arona

Santa Cruz de Tenerife, Tenerife
Playa de las Americas, Arona

In Tony Roma's geweest? Deel je ervaringen!