“Mooi raam”

Templo Ecumenico de San Salvador
Geclassificeerd als nr. 3 van 14 dingen om te doen in Playa del Ingles
2 maart 2018 beoordeeld

Deze kerk is vrij sober maar heeft wel een heel mooi groot glas in lood raam waar de zon prachtig door naar binnen komt.
Ook kleine ruimte er naast waar je desnoods even kunt zitten voor een gebed of om tot jezelf te komen

Datum van activiteit: februari 2018

1 maart 2018 beoordeeld

Door deze bijeenkomst sta ik weer eens stil bij het feit dat het goed is om voor anderen klaar te staan.

Datum van activiteit: februari 2018
24 december 2017 beoordeeld

Zomaar midden tussen de hotels dit prachtige kerkje waar je echt even naar binnen moet al was het maar om de gebrandschilderde deuren te bewonderen en een kaarsje te branden. En al zijn we niet kerks, volgende keer willen we daar toch's een dienst meemaken

Datum van activiteit: december 2017
6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Knap gebouw in het midden van Playa des ingles. Raar het ineens te zien opduiken. Zeer goed onderhouden.

Datum van activiteit: december 2017
Bekijk meer beoordelingen
3 oktober 2017 beoordeeld

Kaarsje gebrand voor een goede reis met vrienden. Wat een serene stilte hier. Met een aparte kleine kapel waar je gewoon even tot je zelf kan komen.

Datum van activiteit: september 2017

Reizigers die Templo Ecumenico de San Salvador bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

In Templo Ecumenico de San Salvador geweest? Deel je ervaringen!