HenkLeurs
Mijdrecht, Nederland

Fijn verblijf

4,0 van 5 bollen20 apr 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
De bungalows zijn heerlijk ruim van opzet en bieden alle luxe en gemakken, die je maar wil. Ze zijn gelegen in een rustig deel van Playa del Ingles. Het strand is op ca. 10 minuten lopen. Alles bij elkaar een heerlijke vakantie geweest! 👍😊🌴.
Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 27 apr 2019
Dear guest,

"Alles bij elkaar een heerlijke vakantie geweest!"

First of all, we thank you for your time in writing these words, we thank you, too, for having chosen us as the destination of your desired holidays in Gran Canaria.

In cordial hotels & resorts we take very seriously the comments of our dear guests, our intention is to grow, day by day, in quality and sevices.

We really hope to see you soon in cordial Biarritz!

Best regards
  • Lol.travel
1.4 km van Bungalows Cordial Biarritz
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 8 januari 2019

Voor ons was het de eerste keer in het park. Heel rustig en zeer vriendelijk personeel ze helpen je waar het kan .
Huisje ook heel proper .
De barman manue soto is gewoon geweldig .
Zeker een aanrader...

Kamertip: Kamers aan de zuidkant zijn zeer rustig
Datum van verblijf: december 2018
beCordial, Director de Relaciones con Clientes van Bungalows Cordial Biarritz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2019

Dear guest,

First of all, we thank you for choosing us as your holiday destination in Gran Canaria.

We are very happy that our staff and services have been of your total pleasure.

We hope to see you soon at Cordial Biarritz

Beoordeeld op 11 december 2018

We zijn al verschillende keren in playa del ingles geweest, maar dit is tot nu toe het beste verblijf. De huisjes zijn schoon, licht en voorzien van alle nodige atributen om een echte vakantie te houden. Ik kom hier zeker weer terug als ik playa del ingles weer bezoek!

Kamertip: Ivm de trapjes , was ons huisje, nr 159 niet geschikt voor rolstoelgebruikers.
Datum van verblijf: december 2018
beCordial, Director de Relaciones con Clientes van Bungalows Cordial Biarritz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2018

Dear guest,
Your comments are very helpful and we are delighted that our facilities are up to your expectations.

We wish to welcome you back soon at Cordial Biarritz.

Best regards

Beoordeeld op 14 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima park, in voor seizoen nog lekker rustig. Bij aankomst in de avond vlot en goed geholpen.

Bungalow schoon en zoals in folder. Wij hadden baby pakket bijgeboekt alleen bedje stond er.

Melding van gemaakt en volgende dag keurig alles nageleverd.

Ik geef een verdiende 8+. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 22 december 2017 via mobiele applicatie

Fijne rustige huisjes, met tuin aan voor en achter kant. Een groen park met overal heerlijk lig bedden, uitgebreid ontbijt. Een aanrader voor een relaxte weekje weg.
Zwembad en liggen richting uitgaanscentrum is ook top te noemen!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 8 december 2017 via mobiele applicatie

Dit park heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden een 1slaapkamer bungalow geboekt maar wilden bij aankomst kijken of het mogelijk was te switchen naar 2 slaapkamer bungalow. Geen probleem. We kregen de sleutel van beiden en konden even kijken wat het beste beviel. Ondertussen kregen we koffie op het terras. We hebben voor 2 slaapkamers gekozen omdat deze bungalow ook een betere ligging had. Rustig en goeie zon-ligging. Het ontbijt is Goed, het zwembad mooi. De bungalows zijn erg ruim en worden goed schoon gehouden. Top vakantie. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: december 2017