Beoordeeld op 5 februari 2019 via mobiele applicatie

Zowel de bufetten, hygiëne en dienstbaarheid, precies zoals je van een 5* sterren verwacht. Ook zeer kindvriendelijk. Kan je gerust je beste vrienden aanbevelen. Een topper. Enige minpuntje is het gemis aan wifi in de bungalow.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Het park en de huisjes is netjes opgezet. In tegenstelling tot wat ons geinformeerd is door het reisbureau is er geen verwarmd zwembad. Het eten bij de all inclusive was matig te noemen (maar smaken verschillen), wat ons betreft geen aanrader. Verder prima prijs/kwaliteit verhouding. Ook ruime gratis parkeergelegenheid voor een huurauto.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Het park is ruim opgezet met fijne bungalows. Onze kinderen (1,5 en 3,5 jaar) hebben genoten bij het zwembad en de splashpool. Ook de 2 speeltuinjes vonden ze allebei fantastisch. Het eten en drinken (all inclusive) is van goede kwaliteit en ook voldoende keuze. Wij hebben 1 dag een auto gehuurd. Dit werd door de receptie geregeld. De huurauto werd bij het hotel afgeleverd en opgehaald. Voor gezinnen met jonge kinderen is dit park een ideale bestemming. Dit is dan ook de reden dat we inmiddels weer geboekt hebben voor volgend jaar.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 11 december 2018

deze bungalow complex is rustig gelegen in Playa del Ingles op 5 minuten wandelafstand van Yumbo center , wij hadden een 1 kamer bungalow met all-in formule , eten was uitstekend en heel gevarieerd , dus voor ieder wat wils , deze complex heeft 2 zwembaden voor volwassenen en 2 zwembaden voor kinderen , personeel is heel vriendelijk en bekwaam , kamer wordt elke dag gekuist behalve op zondag , de kamer heeft airconditioning en gratis wi-fi , al bij al een fijne vakantie

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 19 november 2018 via mobiele applicatie

We hebben met de familie een heerlijke week gehad op dit park. Prima huisjes, goed schoon en mooi aangelegd park. Personeel meer dan vriendelijk, echt service gericht! We hebben een speciale gelegenheid daar kunnen vieren waarbij het personeel de tafel mooi had gedekt. Het animatieteam is zeer enthousiast en gezellig. Helaas spreken ze geen Nederlands, maar verder top. De zwembaden zijn erg mooi en het zwembad voor de kinderen werd gelukkig later in de week nog verwarmd waardoor het ook voor hun zeer aangenaam zwemmen was. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: november 2018