23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend goede animatie en altijd wat te doen :)! Daarnaast is er een gevarieerd aanbod van eten. De shows in de avond worden met veel enthousiasme gedanst. Al het personeel is vriendelijk. Jammer dat er verschillende groepen animatie zijn, het zou leuk zijn als het iets gezamenlijk was.

15 augustus 2018 beoordeeld

Ruim een jaar geleden boekten wij een 10 daagse vakantie naar dit hotel. Dit hotel hebben wij speciaal uitgekozen omdat wij graag een appartement wilde met een terras/tuin op de begange grond en een eigen slaapkamer voor de kleine (drie kamer appartement). Na flink wat uitzoek werk op internet zijn wij op dit hotel uitgekomen.

Drie dagen voor vertrek worden wij plots geinformeerd dat het hotel overboekt is en dat er geen driekamer appartement meer beschikbaar is. Het enige alternatief dat er geboden wordt is de overstap naar een twee kamer appartement. Hierbij krijgen wij het zogenaamde prijsverschil van een magere 150 euro terug. Daarnaast zouden we een upgragde krijgen naar all inclusive. Iets waar wij totaal niet van houden en daarom ook niet geboekt hebben. Na wat heen en weer gebel met Tui, is Tui ons uiteindelijk zelf tegemoed gekomen want het hotel deed onwijs moeilijk.

En wat doe je drie dagen voor vertrek. Dan ga je toch maar. Bij aankomst in het hotel werd er werkelijk niets gevraagd of gezegd bij het inchecken. Niet of we een goede vlucht hadden gehad maar er werd ook met geen woord gerept over het overboeken. Laat staan een excuus voor het ongemak.

Het hotel bestaat eigenlijk uit twee delen. Een nieuw, netjes opgeknapt en verzorgd gedeelte (zoals ook op de foto's). En een gedeelte met duidelijk oudere huisjes, minder mooie tuinen. Uiteraard werden wij nu weggestopt in een kleiner appartement in dit oude gedeelte.

Tijdens ons verblijf had de schoonmaakster (ongetwijfeld per ongeluk) onze badhanddoeken bij de schoonmaak meegenomen maar er waren geen nieuwe terug gelegd. Toen wij wilde vertrekken naar het strand zijn we dus even langs de receptie gelopen om nieuwe handdoeken te vragen. Daar kregen wij de botte reactie dat er geen badhanddoeken door de schoonmaaksters worden opgehaald. Na drie keer herhalen dat dit toch echt het geval was werd er verteld dat er ergens die dag wel nieuwe gebracht zouden worden. En dat terwijl ze net voor ons een taxi hadden besteld richting het strand. Na nogmaals aandringen werden er dan eindelijk nieuwe handdoeken gepakt.

Bij het uitchecken kwam er geen vraag of we een fijn verblijf hadden gehad. Werkelijk niets anders dan bedankt toen ik de sleutel overhandigde.

Wel enorm veel credits voor het animatieteam. Zelden een dergelijk enthousiaste groep jongeren gezien. Ze maakte er iedere dag echt een feest van voor de kinderen. Onze kleine man heeft er 10 dagen lang echt van genoten.

Over het eten en drinken kan ik niets zeggen omdat wij hier geen gebruik van hebben gemaakt.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vakantie gehad, ideaal voor gezinnen met kinderen van alle leeftijden. Er is van alles te doen voor groot en klein! Waterpolo, aquagym, voetbal, miniclub, kidsdisco met Lolo en Bernie.
De animatie is geweldig vooral het entertainment team van het hotel zelf! Ze zijn ook nog eens super lief voor de kindjes.
En als de kindjes het leuk hebben, heb je het als ouders ook Top!

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met bungalows. Zeer goed onderhouden. Zeer kind vriendelijk. Vriendelijk personeel. Goed eten.
Wij komen hier nu voor de 4e keer en blijven terug komen omdat alles goed is. Goede animatie!!

Super goed hotel/bungalowpark.
Het eten is erg goed en gevarieerd.
Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Luca n1
Animatieteam heel erg leuk voor volwassenen en kinderen.
Goede zwembaden voor kinderen en volwassenen.
Leuke en schone bungalows.
Kortom we zijn hier al voor de vierde keer allinclusive.
En voorlopig zijn we van plan om hier terug te komen.
Een echte aanrader voor jong en oud.
Top vakantie.