Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

Zeer ruime kamer is zeker een pluspunt. Uitgebreid buffet, wel eentonig na een week wegens weinig variatie. Zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad, rustige ligplaatsen.

Enige minpunt: tijdens ons verblijf werden de bomen gesnoeid en deze werken begonnen om 6u30, met het nodige lawaai tot gevolg.

Datum van verblijf: juni 2018
AnamarSuites, Director General van Hotel THe Anamar Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018

Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima vakantie gehad in dit recent gerenoveerd hotel. Op loopafstand van strand en winkelcentra in toeristisch plaatsje Playa del Ingles. Tevreden over schone appartement, goede service en veel voorzieningen. Alleen geen gratis wifi en beperkte gym voorzieningen, en op de lagere verdiepingen hoor je ‘s nachts wel auto’s voorbij rijden op de aangrenzende doorgaande weg. Gratis parkeren voor de deur, ideale plek om vanuit hier de mooie stranden en dorpjes op het eiland te verkennen.

Dear guest,

thank you very much fot your great comment! We really much appreciate it and love it! Good to know you had a good time here on Gran Canaria. Let us know when you plan to come back, It would be a olease to organiza your next stay, :)

Stay safe!

Your THe Anamar Suites Team.

Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, prijs kwaliteit dik in orde. Steeds genoeg bedjes aan het zwembad en word elke dag grondig gereinigd. Van het eten kan ik niets zeggen wij gaan steeds uiteten. Ook de schoonmaak van de kamer is in orde, jammer dat ze de afwas niet voor je doen.

Beoordeeld op 1 juni 2018

voor spaanse standaarden een goed hotel. Er wordt prima schoongemaakt, het ontbijt is goed. Bij het zwembad krijg je een handdoek van het hotel. betalen voor de wifi is niet meer van deze tijd! parkeren op eigen terrein is duur, stukje verder aan de straat is het gratis. De liften zijn niet berekend op veel mensen en je moet er lang op wachten. Balkons aan de zijkant van het gebouw zijn heel klein en er staan veel te grote stoelen op.

Datum van verblijf: mei 2018

Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

Prettig hotel, ruime kamers wij hadden een junior suite en zeker genoeg ruimte praktisch ingericht. Ontbijt is keurig en ruime keuze. Zwembad ook in orde. Alles wordt netjes schoongemaakt. Er is tegen betaling plek om auto bij hotel te kunnen parkeren. Enige waar je even aan moet wennen zijn de bedden, die zijn wat hard maar dat vindt ik persoonlijk prettiger dan een bed wat helemaal doorgezakt ligt en waar je de vering in matras voelt. Al met al een goed hotel zonder gedoe en goede service.

Datum van verblijf: maart 2018

Dear guest,

Stay safe!

Your THe Anamar Suites Team.