Servatur Waikiki Hotel(Playa del Ingles)
150 US$
140 US$
  • Inclusief ontbijt
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
107 US$
103 US$
  • Zwembad
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
157 US$
148 US$
  • Zwembad
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
113 US$
104 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 121 US$ per nacht.

Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
238 US$
197 US$
180 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 203 US$ per nacht.

Hotel Caserio(Playa del Ingles)
174 US$
198 US$
188 US$
  • Restaurant
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
231 US$
221 US$
244 US$
179 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 212 US$ per nacht.

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer ruime kamer is zeker een pluspunt. Uitgebreid buffet, wel eentonig na een week wegens weinig variatie. Zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad, rustige ligplaatsen.

Enige minpunt: tijdens ons verblijf werden de bomen gesnoeid en deze werken begonnen om 6u30, met het nodige lawaai tot gevolg.

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vakantie gehad in dit recent gerenoveerd hotel. Op loopafstand van strand en winkelcentra in toeristisch plaatsje Playa del Ingles. Tevreden over schone appartement, goede service en veel voorzieningen. Alleen geen gratis wifi en beperkte gym voorzieningen, en op de lagere verdiepingen hoor je ‘s nachts wel auto’s voorbij rijden op de aangrenzende doorgaande weg. Gratis parkeren voor de deur, ideale plek om vanuit hier de mooie stranden en dorpjes op het eiland te verkennen.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, prijs kwaliteit dik in orde. Steeds genoeg bedjes aan het zwembad en word elke dag grondig gereinigd. Van het eten kan ik niets zeggen wij gaan steeds uiteten. Ook de schoonmaak van de kamer is in orde, jammer dat ze de afwas niet voor je doen.

1 juni 2018 beoordeeld

voor spaanse standaarden een goed hotel. Er wordt prima schoongemaakt, het ontbijt is goed. Bij het zwembad krijg je een handdoek van het hotel. betalen voor de wifi is niet meer van deze tijd! parkeren op eigen terrein is duur, stukje verder aan de straat is het gratis. De liften zijn niet berekend op veel mensen en je moet er lang op wachten. Balkons aan de zijkant van het gebouw zijn heel klein en er staan veel te grote stoelen op.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig hotel, ruime kamers wij hadden een junior suite en zeker genoeg ruimte praktisch ingericht. Ontbijt is keurig en ruime keuze. Zwembad ook in orde. Alles wordt netjes schoongemaakt. Er is tegen betaling plek om auto bij hotel te kunnen parkeren. Enige waar je even aan moet wennen zijn de bedden, die zijn wat hard maar dat vindt ik persoonlijk prettiger dan een bed wat helemaal doorgezakt ligt en waar je de vering in matras voelt. Al met al een goed hotel zonder gedoe en goede service.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner