Beoordeeld op 9 maart 2017

Ik kom met regelmatig in resorts met all inclusive en dit resort is mij tegengevallen.

Hierbij de minpunten:

Eten was niet variërend.
Worden 5 van de 7 dagen schoongemaakt.
Geen verwarmd zwembad + matige bedjes waar je op kan liggen.
Animatie was lachwekkend.

Uiteraard zijn er ook pluspunten!
Vogels die door de tuinlopen
Vriendelijk personeel ! ( op een enkeling na ...)

Datum van verblijf: december 2016
HotelesLopez, Gerente van Miraflor Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Beste Mark A,

Wij danken u voor uw evaluatie van ons hotel. We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

Met Vriendelijke Groet

Het management,

Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

De bungalowpark is mooi aangelegd en de bungalows zelf zijn ruim en comfortabel. Hierop geen commentaar. In de beschrijving werd aangegeven dat het zwembad verwarmd was. Dit was voor ons een belangrijke punt voor ons aangezien wij kinderen hebben. Dit was echt niet zo. Het was vrieskoud. Het weer was niet echt goed in de eerste week en met kinderen was het echt een ramp dat zij niet konden zwemmen. Aangezien een zwembad een verzamelplek is voor gasten en niemand kon zwemmen was het voor de rest ook uitgestorven.
Het eten in het restaurant was matig, van slecht kwaliteit en meestal niet warm. Gratis WiFi alleen bij de receptie. Tegen betaling €34 voor 2 weken kon het bij de bungalow maar meestal deed dat het ook niet. Niet meer echt van deze tijd. Het is jammer.

Beste gast,

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

Met Vriendelijke Groet

Het management ,

Beoordeeld op 31 december 2016

De bungalows ( we hadden een superior) van Miraflor Suites zijn voldoende ruim en comfortabel om er een aantal weken in te vertoeven. Ze liggen in een parkachtige omgeving waardoor het een rustgevende plek is. Zowel bij de bungalow als bij het zwembad is voldoende plek om leggen op je ligbedje te liggen. Ook al was alles volgeboekt, het bleef rustig. Geen geforceerd bedje reserveren in alle vroegte. Schoonmaak is perfect. Personeel aller vriendelijkst. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en divers.. Je lunch kun je overslaan.
Op alle fronten dus een positieve ervaring.

Kamertip: Voor een rustige plek niet te dicht bij het zwembad. Door de activiteiten in de avond aldaar is er tot 23.00 lawaaioverlast mogelijk.
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Wij waren hier voor onze huwelijksreis. De romanticsuite was goed. Voornamelijk de zonnen bedden gereserveerd voor deze kamer waren erg fijn. Helaas hebben we deze maar twee á drie keer kunnen gebruiken. Het restaurant bij Miraflor suite is geweldig! Bij rondo (waar je ontbijt/luncht/diner zonder reserveren) was het gemiddeld. Wij vonden het jammer dat we maar tot 10:00 konden ontbijten en pas om 13:00 konden lunchen, moet je dus wel echt je wekker zetten. Verder was het personeel vriendelijk! De maseur is ook zeker een aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 juli 2016 via mobiele applicatie

Er is genoeg entertainment.
Zoals bingo- karaoke - modeshows - kinderdisco - roofvogelshow.
Het zwembad is toegankelijk voor 3 parken dus in dat opzicht te klein en ze zijn erg gericht op Duitse toeristen

Datum van verblijf: mei 2016