Cordial Biarritz Bungalows(Playa del Ingles)
189 US$
235 US$
  • Restaurant
Servatur Waikiki Hotel(Playa del Ingles)
149 US$
140 US$
  • Inclusief ontbijt
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
147 US$
144 US$
  • Zwembad
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
110 US$
  • Restaurant
Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
235 US$
  • Gratis parkeren
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
156 US$
148 US$
Barcelo.com
197 US$
180 US$
196 US$
186 US$
  • Restaurant
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
228 US$
218 US$
4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bungalowpark is mooi aangelegd en de bungalows zelf zijn ruim en comfortabel. Hierop geen commentaar. In de beschrijving werd aangegeven dat het zwembad verwarmd was. Dit was voor ons een belangrijke punt voor ons aangezien wij kinderen hebben. Dit was echt niet zo. Het was vrieskoud. Het weer was niet echt goed in de eerste week en met kinderen was het echt een ramp dat zij niet konden zwemmen. Aangezien een zwembad een verzamelplek is voor gasten en niemand kon zwemmen was het voor de rest ook uitgestorven.
Het eten in het restaurant was matig, van slecht kwaliteit en meestal niet warm. Gratis WiFi alleen bij de receptie. Tegen betaling €34 voor 2 weken kon het bij de bungalow maar meestal deed dat het ook niet. Niet meer echt van deze tijd. Het is jammer.

Verbleef: december 2016, reisde met familie
HotelesLopez, Gerente van HL Miraflor Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Beste gast,

Wij danken u voor uw evaluatie van ons hotel. We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

Met Vriendelijke Groet

Het management ,

31 december 2016 beoordeeld

De bungalows ( we hadden een superior) van Miraflor Suites zijn voldoende ruim en comfortabel om er een aantal weken in te vertoeven. Ze liggen in een parkachtige omgeving waardoor het een rustgevende plek is. Zowel bij de bungalow als bij het zwembad is voldoende plek om leggen op je ligbedje te liggen. Ook al was alles volgeboekt, het bleef rustig. Geen geforceerd bedje reserveren in alle vroegte. Schoonmaak is perfect. Personeel aller vriendelijkst. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en divers.. Je lunch kun je overslaan.
Op alle fronten dus een positieve ervaring.

Kamertip: Voor een rustige plek niet te dicht bij het zwembad. Door de activiteiten in de avond aldaar is er tot 23.00 lawaaioverlast mogelijk.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier voor onze huwelijksreis. De romanticsuite was goed. Voornamelijk de zonnen bedden gereserveerd voor deze kamer waren erg fijn. Helaas hebben we deze maar twee á drie keer kunnen gebruiken. Het restaurant bij Miraflor suite is geweldig! Bij rondo (waar je ontbijt/luncht/diner zonder reserveren) was het gemiddeld. Wij vonden het jammer dat we maar tot 10:00 konden ontbijten en pas om 13:00 konden lunchen, moet je dus wel echt je wekker zetten. Verder was het personeel vriendelijk! De maseur is ook zeker een aanrader!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is genoeg entertainment.
Zoals bingo- karaoke - modeshows - kinderdisco - roofvogelshow.
Het zwembad is toegankelijk voor 3 parken dus in dat opzicht te klein en ze zijn erg gericht op Duitse toeristen

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
3 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

7 dagen bij Miraflor suites geweest.
Alles was naar wens . Alleen het "verwarmde zwembad " viel een beetje tegen. Maar naar mijn mening is het net niet 4 sterren . Wij zijn nu meerdere malen naar Costa meloneras 4 sterren en villa del Conde 5 sterren geweest van lopesan dat is toch een stapje hoger als Miraflor.
Alleen Playa del Ingles is leuker s'avonds dan meloneras.

Verbleef: januari 2016, reisde met familie