Jaco L
Apeldoorn, Nederland

Puur genieten!

Beoordeling van Gold By Marina
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Wanneer je hier arriveert vanaf het vliegveld en het hotel binnenloopt, dan weet je het direct: hier gaat je vakantie helemaal goed komen! De gastvrijheid en de laid back sfeer is perfect in dit fotogenieke oord. Er wordt veel gedaan om het je naar de zin te maken, zo is er de wekelijkse borrel met het team waar je aan kan schuiven, zijn er geregeld activiteiten maar het zit ook in de details: zo wordt je eerste dag gebeld…gewoon om even te checken of alles in orde is. Kortom: perfect! Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Heb je een huurauto? Parkeer deze dan op eigen terrein, wel even melden bij de receptie.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Geachte jacoI163,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en zijn erg blij met uw positieve commentaar! U kunt er zeker van zijn dat deze is gedeeld met het hele GOLD team.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer bij GOLD te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

1.0 km van Gold By Marina
1.0 km van Gold By Marina
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 26 april 2024 via mobiele applicatie

Super fijne vakantie gehad bij @gold by marina,
Super goede dikke bedden bij het zwembad,
Leuke poolbar, cocktails, verse smoothies!
Elke ochtend ontbijten bij het zwembad! (Wie wil dit nou niet!)
Echt genoten hier!
Wij komen zeker weer terug!
Alleen gaan we voor een kamer met een grotere toilet (die vonden wij te klein ivm de naar binnendraaiende deur)
Alleen nog even ontdekken welke kamers dat zijn :-)

Kamertip: Twijfel niet! , Boek dit leuke verblijf!
Datum van verblijf: april 2024
Recepción GOLD, Atención al cliente/recepción van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2024

Dear Poppetjeuhhh,

We are delighted to receive your positive comments! Please rest assured that your review has been shared with the entire GOLD team.

We look forward to welcoming you back to GOLD in the future.

Best regards.

Melania - Front Office

Beoordeeld op 3 januari 2024 via mobiele applicatie

Het was voor ons het derde verblijf bij GOLD. We hebben opnieuw genoten: het is immers een leuke, rustige oase in Playa del Ingles. Enkel 's avonds komt de buurt nogal onaangenaam tot leven. Er is zelfs een bar bijgekomen met een dakterras die live muziek pal in de richting van het hotel uitstuurt. Je bent verplicht alle ramen en deuren te sluiten, en dan nog blijf je het lawaai horen. De kamers zijn helaas best gehorig en allesbehalve geluidsdicht.

Je voelt je er welkom door de kleine attenties en het vriendelijke personeel aan de receptie. Bij het ontbijt viel het ons op dat het showcooking-personeel dagelijks wisselde en de kwaliteit van de eiergerechten hit of miss was. Ook was niet al het personeel even vriendelijk of stonden ze er niet altijd met glimlach, zoals dat aan de receptie wel het geval is. Jammer dat de keuze in yoghurt beperkter was in vergelijking met eerder.

De zwembadzone is heel fijn ingericht zodat je toch wat privacy hebt. Kamers zijn voldoende ruim en beschikken over goede bedden. Alles is erg proper, top!

Bedankt voor alweer een top vakantie, team GOLD.

Kamertip: Superior kamer van 7de tot 9de verdieping
Datum van verblijf: januari 2024
Recepción GOLD, Atención al cliente/recepción van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2024

Dear Jandb,

We look forward to welcoming you back to GOLD in the future.

Warm regards,
Andrés - Front desk

Beoordeeld op 21 november 2023 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een mooi locatie. Het personeel is erg vriendelijk. De kamers schoon en de service is fantastisch. Het hotel is ook echt gezellig. Je voelt je meteen op je gemak. Leuk publiek. Heel gevarieerd.
Wij komen zeker terug. Het hotel is niet goedkoop maar ik vind de prijs/kwaliteit zeker heel goed. Zwembad en gym zijn ook erg fijn en er is zelfs een sauna en een jacuzzi

Kamertip: U kunt kiezen voor de ochtend zon of de sunsets Vanaf de zesde verdieping heeft u zeezicht.
Datum van verblijf: november 2023
Recepción GOLD, Atención al cliente/recepción van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2023

Beste roelandh195,

Hartelijk dank voor uw reservering bij GOLD by Marina! Ons team waardeert het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw mooie beoordeling van uw recente verblijf met ons te delen en we zijn erg blij om te horen dat u zeer tevreden bent over ons personeel, de faciliteiten en diensten. Wees ervan verzekerd dat we ons uiterste best zullen blijven doen om het u zo comfortabel mogelijk te maken bij uw volgende bezoek.

We hopen u snel weer te zien!

Met vriendelijke groeten,

Josué | Receptie

Beoordeeld op 9 september 2023 via mobiele applicatie

Dit was onze 4de keer in het hotel en sinds de eerste keer zien we de service telkens naar beneden gaan. Ik denk niet dat we nog een keer terug zullen keren. Ineens moet er voor van alles extra worden bijbetaald. Ontbijt is gelukkig wel nog steeds zelfde gebleven en heel goed gevarieerd.

Datum van verblijf: september 2023
Recepción GOLD, Atención al cliente/recepción van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2023

Geachte Culture08390625875,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. U kunt er zeker van zijn dat deze is gedeeld met het hele GOLD team.
Wat betreft de extra's die u moest betalen, moet u weten dat deze, afhankelijk van het type boeking en het bedrijf waarbij u reserveert, al dan niet bij de prijs zijn inbegrepen.
Nogmaals bedankt en met vriendelijke groeten,
Marco,
Front Office

Beoordeeld op 11 mei 2023 via mobiele applicatie

En zeer fijn adult only hotel.
De suite is fantastisch en kost een fractie meer.
Zwembad is altijd schoon en netjes.
Heerlijke cocktails!
Geweldig restaurant erbij.
Lhbti vriendelijk, naakt zonnen mag.
Personeel is altijd vriendelijk & behulpzaam.
Goede locatie

Kamertip: Boek de grootste suite
Datum van verblijf: juni 2022
Recepción Gold, General Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2023

Beste Leoootje,

GOLD wil u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw fantastische ervaring met ons te delen.

Wij zijn erg blij dat u van uw vakantie bij ons heeft genoten.

We hopen u snel weer te zien bij GOLD.

Silvia | Front Desk