Kevin
Schulen, België

September 2023

Beoordeling van Gold By Marina
3,0 van 5 bollen9 sep 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Dit was onze 4de keer in het hotel en sinds de eerste keer zien we de service telkens naar beneden gaan. Ik denk niet dat we nog een keer terug zullen keren. Ineens moet er voor van alles extra worden bijbetaald. Ontbijt is gelukkig wel nog steeds zelfde gebleven en heel goed gevarieerd.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 sep 2023
Geachte Culture08390625875,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. U kunt er zeker van zijn dat deze is gedeeld met het hele GOLD team.
Wat betreft de extra's die u moest betalen, moet u weten dat deze, afhankelijk van het type boeking en het bedrijf waarbij u reserveert, al dan niet bij de prijs zijn inbegrepen.
Nogmaals bedankt en met vriendelijke groeten,
Marco,
  • Priceline
0.7 km van Gold By Marina
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 11 mei 2023 via mobiele applicatie

En zeer fijn adult only hotel.
De suite is fantastisch en kost een fractie meer.
Zwembad is altijd schoon en netjes.
Heerlijke cocktails!
Geweldig restaurant erbij.
Lhbti vriendelijk, naakt zonnen mag.
Personeel is altijd vriendelijk & behulpzaam.
Goede locatie

Kamertip: Boek de grootste suite
Datum van verblijf: juni 2022
Recepción Gold, General Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2023

Beste Leoootje,

GOLD wil u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw fantastische ervaring met ons te delen.

Wij zijn erg blij dat u van uw vakantie bij ons heeft genoten.

We hopen u snel weer te zien bij GOLD.

Silvia | Front Desk

Beoordeeld op 20 april 2023 via mobiele applicatie

Superhotel!Bij aankomst kregen we gratis cava aangeboden.We kregen een kamer met prachtig uitzicht.De kamer was heel netjes en proper en de bedden waren uitstekend van kwaliteit.De badkamer mocht iets groter geweest zijn maar dit was zeker niet storend.Het personeel is uitmuntend vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijt is er superlekker(we keken er elke ochtend naar uit)Her zwembad is heel proper alsook de ligbedden.In dit hotel kom je 100%tot rust.We zijn fan en komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2023
Recepción GOLD, Atención al cliente/recepción van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2023

Hey Dj Stoffel M!

Thank you so much for taking the time to review your stay at GOLD. We are very happy to hear that you had a great experience and that we met your expectations.

We really look forward to seeing you again at GOLD.

Warm regards GOLDLOVER! :)

Josué | Front Desk

Beoordeeld op 16 april 2023

Voor ons was het ons tweede verblijf in GOLD en dat viel opnieuw bijzonder in de smaak. Hier klopt gewoon alles: mooie inrichting, gezellige en ontspannen sfeer, bijzonder gastvrij en vriendelijk personeel, alles hygiënisch en proper, prima ligging ... Gewoonweg topklasse! Bedankt aan het hele team!

Datum van verblijf: april 2023
Recepción GOLD, Atención al cliente/recepción van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2023

Dear JandB-Belgium,

Thank you very much for rating Gold by Marina with 5 stars.

We are very happy to read you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you back on your next holiday in Gran Canaria.

Gold regards,

Josué | Front Desk

Beoordeeld op 11 januari 2023 via mobiele applicatie

Het is een geweldig hotel met heerlijke bedden. Het ontbijt is voortreffelijk en het personeel geeft je telkens weer een warm welkom. Het ligt zeer centraal. Een beter hotel kan ik mij niet wensen. M.A.W ik wil hier nog jaren naar toe. Love it

Datum van verblijf: januari 2023
Recepción Gold, General Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2023

Dear Silvia ,

It is such a pleasure to know that our guests are highly satisfied with our services, facilities and the customer care provided by the team.

You honour us with your nice comment! We will continue working hard to make you feel like at home on further stays at GOLD.

We are looking forward to welcoming you soon!

Warm regards,

Silvia - Front Desk

Beoordeeld op 5 januari 2023

Top hotel!!perfecte service,zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet tot 12.00 uur.kamers uitstekend en zeer schoon, heb meeste hotels gezien op gran canaria, dit is 1 vd besten,ligging zeer centraal strand dichtbij, aanrader Meg zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Datum van verblijf: januari 2023
Recepción GOLD, Atención al cliente/recepción van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2023

Dear jackbD3009SH,

we are delighted to read such kind and lovely feedback about your recent stay at GOLD!

Our GOLD team works really hard to make you feel as comfy as possible during your holidays, so we are so glad to know we have exceeded your expectations with our customer service and the little touches during your stay, which made your holidays a special moment.

We cannot wait to see you next time to enjoy another phenomenal GOLD stay!

Kind regards,
Jan - Front Desk