Leoootje
Nijmegen, Nederland

Fantastisch

Beoordeling van Gold By Marina
5,0 van 5 bollen11 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
En zeer fijn adult only hotel.
De suite is fantastisch en kost een fractie meer.
Zwembad is altijd schoon en netjes.
Heerlijke cocktails!
Geweldig restaurant erbij.
Lhbti vriendelijk, naakt zonnen mag.
Personeel is altijd vriendelijk & behulpzaam.
Goede locatie
Datum van verblijf: juni 2022
Kamertip: Boek de grootste suite
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 mei 2023
Beste Leoootje,

GOLD wil u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw fantastische ervaring met ons te delen.

Wij zijn erg blij dat u van uw vakantie bij ons heeft genoten.

We hopen u snel weer te zien bij GOLD.

Silvia | Front Desk
  • ZenHotels.com
0.8 km van Gold By Marina
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 20 april 2023 via mobiele applicatie

Superhotel!Bij aankomst kregen we gratis cava aangeboden.We kregen een kamer met prachtig uitzicht.De kamer was heel netjes en proper en de bedden waren uitstekend van kwaliteit.De badkamer mocht iets groter geweest zijn maar dit was zeker niet storend.Het personeel is uitmuntend vriendelijk en behulpzaam.Het ontbijt is er superlekker(we keken er elke ochtend naar uit)Her zwembad is heel proper alsook de ligbedden.In dit hotel kom je 100%tot rust.We zijn fan en komen zeker terug!

Datum van verblijf: april 2023
Recepción GOLD, Atención al cliente/recepción van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2023

Hey Dj Stoffel M!

Thank you so much for taking the time to review your stay at GOLD. We are very happy to hear that you had a great experience and that we met your expectations.

We really look forward to seeing you again at GOLD.

Warm regards GOLDLOVER! :)

Josué | Front Desk

Beoordeeld op 16 april 2023

Voor ons was het ons tweede verblijf in GOLD en dat viel opnieuw bijzonder in de smaak. Hier klopt gewoon alles: mooie inrichting, gezellige en ontspannen sfeer, bijzonder gastvrij en vriendelijk personeel, alles hygiënisch en proper, prima ligging ... Gewoonweg topklasse! Bedankt aan het hele team!

Datum van verblijf: april 2023
Recepción GOLD, Atención al cliente/recepción van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2023

Dear JandB-Belgium,

Thank you very much for rating Gold by Marina with 5 stars.

We are very happy to read you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you back on your next holiday in Gran Canaria.

Gold regards,

Josué | Front Desk

Beoordeeld op 11 januari 2023 via mobiele applicatie

Het is een geweldig hotel met heerlijke bedden. Het ontbijt is voortreffelijk en het personeel geeft je telkens weer een warm welkom. Het ligt zeer centraal. Een beter hotel kan ik mij niet wensen. M.A.W ik wil hier nog jaren naar toe. Love it

Datum van verblijf: januari 2023
Recepción Gold, General Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2023

Dear Silvia ,

It is such a pleasure to know that our guests are highly satisfied with our services, facilities and the customer care provided by the team.

You honour us with your nice comment! We will continue working hard to make you feel like at home on further stays at GOLD.

We are looking forward to welcoming you soon!

Warm regards,

Silvia - Front Desk

Beoordeeld op 5 januari 2023

Top hotel!!perfecte service,zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet tot 12.00 uur.kamers uitstekend en zeer schoon, heb meeste hotels gezien op gran canaria, dit is 1 vd besten,ligging zeer centraal strand dichtbij, aanrader Meg zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Datum van verblijf: januari 2023
Recepción GOLD, Atención al cliente/recepción van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2023

Dear jackbD3009SH,

we are delighted to read such kind and lovely feedback about your recent stay at GOLD!

Our GOLD team works really hard to make you feel as comfy as possible during your holidays, so we are so glad to know we have exceeded your expectations with our customer service and the little touches during your stay, which made your holidays a special moment.

We cannot wait to see you next time to enjoy another phenomenal GOLD stay!

Kind regards,
Jan - Front Desk

Beoordeeld op 21 september 2022 via mobiele applicatie

Zeer gastvrij en behulpzaam, schone nette kamers met een klein keukentje wat altijd fijn is om zelf even koffie te zetten en drankjes te koelen. Hangt een prettige sfeer en overal op het complex is het schoon en wordt je gegroet door de medewerkers.

Kamertip: Nvt
Datum van verblijf: september 2022
Recepción Gold, General Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2022

Dear sylvainkoch,

thank you for trusting us to book your holidays, as well as for the lovely feedback given through this review.

We are so glad to know you had a really good time during your holidays at GOLD, highlighting the equipped rooms, customer service provided and the good atmosphere at our hotel. So it will be a pleasure to welcome you back in the near future again.

Kind regards,
Dayron - Front desk staff