“Uitrusten in Gran Canaria, Gold By Marina”
Beoordeling van Gold By Marina

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Gold By Marina
Beoordeeld als nr. 1 van 134 hotels in Playa del Ingles
Eco-leadersNiveau Goud
Niveau 2 bijdrager
8 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Uitrusten in Gran Canaria, Gold By Marina”
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

In het begin wat sceptisch over deze locatie. Persoonlijk zoeken we altijd rust,goede hygiëne, lekker eten en fijne activiteiten (zowel sportief als cultureel). Dit hotel is perfecte uitvalsbasis. Je hebt niet het gevoel dat het volgeboekt is. De kamers zijn ruim en modern. Zeer ruime douche en weinig of geen lawaai van buren. Klein minpuntje: lichte rioolgeur s'ochtends in de badkamer??
Voor de rest, lekker ontbijt. Ruime keuze en vriendelijke bediening.
Zeer verzorgde fitnessruimte (wel klein) en zwembad.
Toch wel een aanrader.

Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Manager H, Front Desk van Gold By Marina, reageerde op deze beoordeling, 8 november 2016
Dear Alano,

Thanks a lot for taking some time sharing your experience with us. We are really glad that you have finally decided choice us, and you have enjoyed the experience.
We like Reading that the hotel was your perfect base, and you liked our breakfst, rooms, and staff. The next time, notify us of any incident or small minus and we will send you the technical service so they can check it and repair it. Surely it was something with easy and fast solution. But thank you for the comment , we will check it to improve.

Kind regards
Eduardo -Front Desk
Schrijf een beoordeling

1.518 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (18)
Datum | Waardering
20 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 17 oktober 2016

een korte week de zon opzoeken , een no nonsense hotel met lekker ontbijt leuke sfeer aan het zwembad, eerder jongere mensen in het hotel deze periode (25-35 j)
ideale uitvalsbasis om alles op Gran Canaria te ontdekken

• Verbleef Juli, 2016, bezocht met vrienden
Manager H, Front Desk van Gold By Marina, reageerde op deze beoordeling, 21 oktober 2016
Dear Schroeven E,
Thank you for your kind words and for sharing your feedback with us. We hope that you enjoyed your holidays at GOLD and also in our nice island Gran Canaria. Obviously we also hope that you come back soon to continue enjoying our sun and service ;).
Best regards and have a GOLD day.
Eduardo Molina- Front Desk
Niveau 4 bijdrager
35 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Na 2 jaren voor onze zomervakantie bij Lopesan Costa Meloneras te hebben gekozen in Gran Canaria hadden we dit jaar voor de nummer 1 hotel op TripAdvisor bij Playa del Ingles gekozen Gold by Marina en wat hadden wij het hier heerlijk gehad zeg, we waren hier van 4 september tot en met vandaag 18 september 2016. Adults only is perfect voor ons en het hotel is prachtig mooi om te zien, het gehele hotel wordt goed onderhouden en is zeer schoon. We zijn helemaal weg van de Balinese bedden bij het langwerpige zwembad en deze bedden hadden we ook op onze terraskamer echt een luxe!!!
Het hotel had voor ons een perfecte ligging 5 minuten van de Yumbo, 10 minuten van het strand en Cita, 15 minuten van Gran Chaparral en de Kasbah en bijna 20 minuten van C.C Tropical dit hadden we allemaal gelopen met een rolstoel maar je moet hier dan wel bekend zijn waar alles ligt.
Dit hotel behoort bij ons op nummer 1 van alle hotels waar we in hadden verbleven en we zijn echt in veel hotels geweest ook mede door mijn werk, van New York tot Bangkok, Dublin, Parijs, Antwerpen, Kreta, Samos, Mallorca, Tenerife en diverse hotels in Nederland en Duitsland en altijd in minimaal 3, 4 of 5 sterren hotels en ook waren de hotels daar goed, maar Gold by Marina is voor ons de beste met maar 1 minpuntje maar dat geldt eigenlijk voor bijna alle hotels dat vele roken van de overige vakantiegangers en ja ook bij het zwembad. Via de app die ze hebben kon je ook reserveren voor restaurants en dit hadden we dan ook gedaan voor restaurant Calma Chicha en auto huren deden we via de receptie en binnen een half uur reden we al richting Las Palmas . Bij vertrek konden we een courtesy room reserveren zodat we vanwege ons late vlucht (22.00 uur) nog de gehele middag aan het zwembad konden liggen daarna ons opfrissen en omkleden voor de reis terug naar Nederland. Helaas kunnen de foto's de ervaringen of belevingen van het hotel niet weergeven, je zult hier echt naar toe moeten komen en verblijven en het met eigen ogen zien en beleven wat de meeste mensen hier bedoelen bij TripAdvisor. Mochten we weer naar Gran Canaria gaan dan kiezen we zeker voor Gold by Marina, maar vooralsnog kiezen we volgend jaar voor onze vakantie een ander eiland ergens op de wereld en hopelijk vinden we een net zo goed hotel als Gold by Marina maar dat wordt lastig!

Gold by Marina thanks for our lovely stay ❤️

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Manager H, Front Office Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordeling, 24 september 2016
Dear do-shaq j,

Oh my GOLD! Thank you for such a great review and the time spent on it. It is great to know that you had a deluxe experience with, I will let everybody know your kind words! All the staff is looking forward to welcoming you back at the hotel!

Best Regards,
García
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Net terug van 2 weken Gold
Super schoon en relaxed hotel
Uitstekende service en bediening
Super ontbijt
Ideale kamer met terras
Een oase van rust
Prima hotel
Voor ons eerste keer naar adults only hotel is prima bevallen
We love Gold

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Manager H, Front Office Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordeling, 22 september 2016
Dear Traets,

Many thanks for sharing your nice and GOLD experience with us and other travellers. We are very glad to hear that you enjoyed your holidays and that you feel a GOLD LOVER!. Our GOLD team hopes that you come back soon!

Take care and have a GOLD day,

Cynthia- Front Desk.
Sint-Niklaas, België
2 beoordelingen
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Op en top gewoon.Onze tweede maal hier geweest en voelt al thuiskomen nu.super hotel met vriendelijk personeel.lekker eten en heeeel lekkere cocktails(thx to Martin and Esther) komen zeker en vast terug.

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Manager H, Front Office Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordeling, 16 september 2016
Dear Frankyvs,
Thank you very much for having taken the time to share your impressions about your second time at GOLD on Tripadvisor. Believe us if we say that it is a pleasure for the whole of GOLD's crew to host GOLDen guests like you and contribute to a nice and relaxing holiday in the sun with our "lekker"cocktails and tasty food.

We are already looking forward to your return by 3rd time to Gran Canaria ;)
Best regards!!
Eduardo Molina -Front desk
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Playa del Ingles in overweging
op 0.2 km afstand
Occidental Margaritas
nr. 18 van 134 in Playa del Ingles
4.761 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Gold By Marina geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gold By Marina

Gelegenheid: Gold By Marina
Adres: Av Estados Unidos de America 15, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje (Voorheen Apartamentos Carmen)
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Shuttlebusservice Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 120 € - 232 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Gold By Marina 4*
Aantal kamers: 134
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Gold By Marina met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Apartamentos Carmen Hotel Playa Del Ingles
Apartamentos Carmen Playa Del Ingles
Carmen Playa Del Ingles

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?