“een leuk trendy hotelletje met een leuke sfeer heerlijk ontbijt en top bediening”
Beoordeling van Gold By Marina

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
20 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
Beoordeeld op 17 oktober 2016

een korte week de zon opzoeken , een no nonsense hotel met lekker ontbijt leuke sfeer aan het zwembad, eerder jongere mensen in het hotel deze periode (25-35 j)
ideale uitvalsbasis om alles op Gran Canaria te ontdekken

• Verbleef Juli, 2016, bezocht met vrienden
Manager H, Front Desk van Gold By Marina, reageerde op deze beoordeling, 21 oktober 2016
Dear Schroeven E,
Thank you for your kind words and for sharing your feedback with us. We hope that you enjoyed your holidays at GOLD and also in our nice island Gran Canaria. Obviously we also hope that you come back soon to continue enjoying our sun and service ;).
Best regards and have a GOLD day.
Eduardo Molina- Front Desk
Schrijf een beoordeling

1.516 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (18)
Datum | Waardering
Niveau 4 bijdrager
35 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Na 2 jaren voor onze zomervakantie bij Lopesan Costa Meloneras te hebben gekozen in Gran Canaria hadden we dit jaar voor de nummer 1 hotel op TripAdvisor bij Playa del Ingles gekozen Gold by Marina en wat hadden wij het hier heerlijk gehad zeg, we waren hier van 4 september tot en met vandaag 18 september 2016. Adults only is perfect voor ons en het hotel is prachtig mooi om te zien, het gehele hotel wordt goed onderhouden en is zeer schoon. We zijn helemaal weg van de Balinese bedden bij het langwerpige zwembad en deze bedden hadden we ook op onze terraskamer echt een luxe!!!
Het hotel had voor ons een perfecte ligging 5 minuten van de Yumbo, 10 minuten van het strand en Cita, 15 minuten van Gran Chaparral en de Kasbah en bijna 20 minuten van C.C Tropical dit hadden we allemaal gelopen met een rolstoel maar je moet hier dan wel bekend zijn waar alles ligt.
Dit hotel behoort bij ons op nummer 1 van alle hotels waar we in hadden verbleven en we zijn echt in veel hotels geweest ook mede door mijn werk, van New York tot Bangkok, Dublin, Parijs, Antwerpen, Kreta, Samos, Mallorca, Tenerife en diverse hotels in Nederland en Duitsland en altijd in minimaal 3, 4 of 5 sterren hotels en ook waren de hotels daar goed, maar Gold by Marina is voor ons de beste met maar 1 minpuntje maar dat geldt eigenlijk voor bijna alle hotels dat vele roken van de overige vakantiegangers en ja ook bij het zwembad. Via de app die ze hebben kon je ook reserveren voor restaurants en dit hadden we dan ook gedaan voor restaurant Calma Chicha en auto huren deden we via de receptie en binnen een half uur reden we al richting Las Palmas . Bij vertrek konden we een courtesy room reserveren zodat we vanwege ons late vlucht (22.00 uur) nog de gehele middag aan het zwembad konden liggen daarna ons opfrissen en omkleden voor de reis terug naar Nederland. Helaas kunnen de foto's de ervaringen of belevingen van het hotel niet weergeven, je zult hier echt naar toe moeten komen en verblijven en het met eigen ogen zien en beleven wat de meeste mensen hier bedoelen bij TripAdvisor. Mochten we weer naar Gran Canaria gaan dan kiezen we zeker voor Gold by Marina, maar vooralsnog kiezen we volgend jaar voor onze vakantie een ander eiland ergens op de wereld en hopelijk vinden we een net zo goed hotel als Gold by Marina maar dat wordt lastig!

Gold by Marina thanks for our lovely stay ❤️

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Manager H, Front Office Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordeling, 24 september 2016
Dear do-shaq j,

Oh my GOLD! Thank you for such a great review and the time spent on it. It is great to know that you had a deluxe experience with, I will let everybody know your kind words! All the staff is looking forward to welcoming you back at the hotel!

Best Regards,
García
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Net terug van 2 weken Gold
Super schoon en relaxed hotel
Uitstekende service en bediening
Super ontbijt
Ideale kamer met terras
Een oase van rust
Prima hotel
Voor ons eerste keer naar adults only hotel is prima bevallen
We love Gold

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Manager H, Front Office Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordeling, 22 september 2016
Dear Traets,

Many thanks for sharing your nice and GOLD experience with us and other travellers. We are very glad to hear that you enjoyed your holidays and that you feel a GOLD LOVER!. Our GOLD team hopes that you come back soon!

Take care and have a GOLD day,

Cynthia- Front Desk.
Sint-Niklaas, België
2 beoordelingen
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Op en top gewoon.Onze tweede maal hier geweest en voelt al thuiskomen nu.super hotel met vriendelijk personeel.lekker eten en heeeel lekkere cocktails(thx to Martin and Esther) komen zeker en vast terug.

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Manager H, Front Office Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordeling, 16 september 2016
Dear Frankyvs,
Thank you very much for having taken the time to share your impressions about your second time at GOLD on Tripadvisor. Believe us if we say that it is a pleasure for the whole of GOLD's crew to host GOLDen guests like you and contribute to a nice and relaxing holiday in the sun with our "lekker"cocktails and tasty food.

We are already looking forward to your return by 3rd time to Gran Canaria ;)
Best regards!!
Eduardo Molina -Front desk
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Dit is het eerste hotel waar ik van dacht: zijn er hier maar meer van!!! Het ziet er niet alleen luxe uit, maar het is luxe! Genoeg bedjes aan het zwembad, tot fijne luxe kamers, heerlijke bedden, waar je een perfecte nacht rust kan hebben. Dan nog niet over het personeel. Aardig, behulpzaam, vinden het een kleine moeite om even de tijd te nemen voor wat extra uitleg. Is dat nog niet genoeg? Hebben ze ook nog een app voor je, waarin leuke restaurants staan waar je heen kan en nog veel meer, ook kun je daarin met hun appen als je vragen hebt! Ik heb nog maar 1 woord voor; geweldig.

Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
Manager H, Front Office Manager van Gold By Marina, reageerde op deze beoordeling, 12 september 2016
Dear Keoma A,

Woow, I´m without words. :))) just a nice smile after read your lovely review.
Thank Thank Thank you very much! It is very comforting, first of all, to know that you were happy and that you have enjoyed your time in the hotel and with our staff. And second, that in Gold we continue in the right direction, after two years of our opening. Once again thank you very much for the compliments, for us it is a pleasure to work with our guests. Welcome to the Gold family!
We hope to see you again in another early opportunity. I invite you to follow us on our social networks. To keep you informed of ours Gold days ;)

Best regards!!have a Gold days and we hope see you soon.
Eduardo Molina - Front desk
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Playa del Ingles in overweging
op 0.2 km afstand
Occidental Margaritas
nr. 18 van 134 in Playa del Ingles
4.726 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Gold By Marina geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Gold By Marina

Gelegenheid: Gold By Marina
Adres: Av Estados Unidos de America 15, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje (Voorheen Apartamentos Carmen)
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Shuttlebusservice Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 121 € - 239 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Gold By Marina 4*
Aantal kamers: 134
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly, 5viajes2012 S.L. en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Gold By Marina met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Apartamentos Carmen Hotel Playa Del Ingles
Apartamentos Carmen Playa Del Ingles
Carmen Playa Del Ingles

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?