16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is schoon, netjes. Het eten is goed ! Kamers zijn ouderswets. 4 sterren is dit complex niet MEER waard . Een renovatie zou hier nodig zijn ! Voor dat geld of 200 euro meer krijg je veel en veel meer .

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijft een geweldig hotel na alle jaren die wij hier al komen. Eten, drinken maar vooral het personeel maakt er een mooie vakantie van. Hotel is verouderd maar wel heel schoon. In 2019 wordt het dan ook gerenoveerd, wij komen daarna zeker terug.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
4 augustus 2017 beoordeeld

Kamer proper, verzorgd en in orde. Personeel vriendelijk. Een glaasje bubbels bij aankomst. Eten goed, buffet ontbijt en diner. Bediening tafel goed. Altijd propere tafels. Elke avond muziek of optredens. Rustig na 23 uur. Toegankelijk voor iedereen, ook mindervaliden.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist terug gekomen van 15 fantastische dagen in riu palmeras.
De kamers kunnen een opknapbeurt gebruiken maar daar hebben we ons niet aan gestoord.
Het personeel is super vriendelijk en proberen alles te doen om het na je zin te maken, evt problemen worden meteen opgelost.
Ruime keus bij alle maaltijden.
Geen handdoekje leggen bij het zwembad, er zijn voldoende ligbedjes en parasols.
Centraal gelegen.
Kinderanimatie aanwezig.
S avonds was er weinig animatie, met af en toe een leuke show, echter om 23.00 uur is het zeer rustig.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Onze hartelijke dank voor de uitmuntende verzorging voor alle personeelsleden.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
3 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel.
Uitgebreid buffet, zowel voor ontbijt als voor diner.
Mooi groot openluchtzwembad.
Tijdens de maand april dagelijks zeer aangename temperaturen tussen 23 en 30 graden. Ideaal om een weekje de batterijen terug op te laden.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner