gaatze57
Heemskerk, Nederland

Gedateerd maar gastvrij

Beoordeling van Hotel Rey Carlos
3,0 van 5 bollen5 apr 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel en alles is gedateerd. Een opknapbeurt zou geen overbodige luxe zijn. De kamers/ appartementen zijn sober maar volstaan. Het wordt schoon bijgehouden, met name de badkamer is fris en helder. Het bed is stevig en slaapt goed. Verder is de inrichting minimaal. De receptie is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is simpel en eenvoudig. Maar goed de prijs is er ook naar. Je kan zeker een beter hotel krijgen maar dat betaal je dan ook. Voor slechts slapen en douchen volstaat het. Verder ligt het hotel super centraal voor het strand, de restaurants en het uitgaansgebied.
Datum van verblijf: april 2022
Kamertip: Wat mij betreft minder geschikt voor gezinnen met kinderen hoewel ze wel een mooi buitenzwembad...
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Skyscanner.com
0.3 km van Hotel Rey Carlos
1.7 km van Hotel Rey Carlos
1.0 km van Hotel Rey Carlos
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
  • Vio.com
  • Algotels
  • Trip.com
1.8 km van Hotel Rey Carlos
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 17 november 2021

Dit hotel is zeker geen 4* waard en zou van elke lijst moeten geschrapt worden tenzij een 2*. Kamers ronduit slecht - vervallen meubilair, onfris, oubollig interieur, badkamer silicone met schimmel, plafond waar de verf afschilfert, gordijnen die er half afhingen, etc....
Eten: refter eten op scholen is beter en warmer. Amper keuze en alles koud.
Ontbijt: redelijk, kan men ook niet veel verkeerd mee doen.
Personeel: receptiepersoneel niet behulpzaam en onvriendelijk.
Officieel klacht ingediend. Nog nooit meegemaakt !

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Kamers zijn zeer ouderwets en koelkast stinkt. Receptionist pakte bij het inchecken de verkeerde papieren erbij en zei dat ik meer moest betalen. Toen hij goed keek, zag de receptionist dat hij de verkeerde papieren voor zich had.. excuses konden er niet vanaf.

De slaapkamer zit aan de gang. Er is geen stopcontact in je slaapkamer aanwezig. In de slaapkamer zit een raam, als je die open zet hoor je mensen op de gang lopen, heel irritant. Airco was kapot, personeel geloofde ons niet. We moesten instructies volgen die zij ons gaven, dan zou de airco moeten werken. Nadat we dat hadden gedaan, deed de airco het nog niet. Meneer achter de balie maakte eerst zijn administratie af, toen kwamen er mensen om in te checken en werden wij vriendelijk verzocht om eerst te wachten tot hun ingecheckt waren. Na 30 minuten gewacht te hebben in de lobby ging een monteur met ons mee die geen Engels sprak. Die sprak alleen Spaans en wij verstonden hem niet. Hij werd boos. Hij ging naar de receptionist die ons belde en in het Engels zei dat we een nieuwe airco kregen. De monteur reed, om 1 uur snachts, met een hard geluid door de gang met de airco. Iedereen die zijn slaapkamerraam open had staan, is vast wakker geworden. Ontbijt is zeer matig, weinig assortiment en koffie is vies. We zaten hier omdat onze vlucht gecanceld was, begrip kon er niet vanaf. We konden, na het uitchecken, niet meer douchen bij een algemene douch. Ineens zaten ook alle kamers vol. Ga je met een vies en zweterig lichaam naar het vliegveld. Eén keer en nooit meer!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 april 2019

In juni weer in ons geliefd hotel voor de VIERDE keer op rij .Alles is er TOP! Rustig, proper,lekker eten en ALLE personeel zeer vriendelijk.. Rey Carlos is voor ons "thuiskomen" Wij boeken zelf de vlucht en verblijf omdat er geen mogelijk om via een reisbureau te boeken in West-Vlaanderen. Geen belgen in het hotel 😊.Prachtig strand heel dichtbij. En openbaar vervoer ook. Veel winkeltjes, restaurantjes en bars in de winkelcomplexen.

Kamertip: 2de en 3de verdiep.. Zicht op zwembad
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 december 2018

Er stonden geen goede berichten op internet op dit hotel. Voor de prijs konden we dit niet laten lopen. Maar alles wat ze negatief zeiden over dit hotel is niet waar; goed hotel, goed eten en schoon hotel en zwembad

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Net terug van dit hotel en was helemaal niet ok! Eten was zeer slecht de helft van de tijd koud. Kamers hadden geen airo!!!!. WiFi is betalend als je het op de kamer wil. Kamers zijn oud en lelijk. Enige pluspuntje is het zwembad dat wel ok was

Datum van verblijf: oktober 2018