826erikg

Leuk eindejaar.

Beoordeling van LABRANDA Marieta
4,0 van 5 bollen3 jan 2024 beoordeeld
Goed hotel.
Ligging dichtbij het strand en op wandelafstand van de vele winkelcentra, bars en markten.
Hulpvaardig personeel.
Ruime kamer.
Buffet bied een variatie aan, maar ook regelmatig hetzelfde.
Hier en daar kan het hotel een opfrissing gebruiken.
Datum van verblijf: december 2023
Kamertip: Door de ligging is het zwembad maar beperkt van tijd in de zon.
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Departamento Dirección Hotel Marieta, General Manager van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 jan 2024
Dear guest 826erikg,
Thank you so much for your review and high rating on Tripadvisor about your recent holidays in Labranda Marieta Hotel, situated in Playa del Inglés.
We are pleased to know you loved hotel location beeing near by shops & restaurants and beach. We would love to welcome you back soon.
Kind Regards,
Bar/lounge
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 3 april 2023

Wij waren hier 2de helft Maart 2023
Kwamen net half uurtje voor de Carnaval aan, wat een aanrader met een bonte stoet van 17-24u !
Het hotel is proper en voor een All in met adult Only best in orde.
Kamers zijn OK met goed werkende airco. Wij hadden een lek aan de douche en die werd weliswaar in 2 keer, onmiddellijk hersteld. Personeel is voor ons op alle vlakken heel vriendelijk en proberen je zeker thuis te voelen.
Restaurant heel veel variatie met thema avonden. Voor een buffetrestaurant zeker positief. Natuurlijk komen dingen terug als je er 2 weken bent.
Da animatie is niet opdringerig en elke avond werd voor live muziek of dans gezorgd.

Negatief was zeker dat de helft van het dakterras was afgesloten, met name het mooiste deel met zicht op zee. Reden werd aangegeven dat hiervoor nieuw meubilair in bestelling was !?! Daardoor werd de rest samengepropt aan de helft met 2 kleine zwembaden en begint natuurlijk het handdoek leggen, terwijl de andere helft gewoon netjes leeg bleef staan met zelfs een aantal lege zonnebedden.
Inderdaad is hier en daar aan de buitenkant wat renovatie nodig, barsten en loszittend stukwerk komt onverzorgd over.

Datum van verblijf: maart 2023
Departamento Dirección Labranda Marieta, Owner van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2023

Estimado Huésped,

Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Tomamos nota de todos sus comentarios. Nos alegra que haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.

Atentamente,
Manuel Romero, General Manager

Beoordeeld op 30 maart 2023

Prachtig onderhouden hotel (mooie buitenkant ook) op een prachtige locatie. Vlak bij boulevard, strand en de (grote) wegen de stad uit. Vriendelijk personeel en ze doen er veel aan je het naar de zin te maken. Foutje gemaakt, gemeld en werd DIRECT hersteld (met de excuses).
Eten is niet altijd super warm, maar we hebben er goed van genoten.
All Inclusive is duidelijk opgezet en met meer dan je kan verwerken: dus prima.
Goed voor minder validen, want alles (inclusief boulevard en strand) zijn perfect te bereiken.
Personeel werkt hard! Doen ontbijt, bar, opruimen, .... Maar ook een lach, herkenning, weten wat je drinkt en zelfs een praatje (als er tijd is). Respect.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 8 februari 2023

Personeel verdient een 10+; ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Het hotel is hier en daar aan renovatie toe. De kamers zijn gerenoveerd, maar het gebouw kan ook een opknapbeurt gebruiken: bijvoorbeeld loslatend stucwerk.
Het eten is redelijk tot goed; weinig variatie. De kwaliteit is afhankelijk van de (showcooking)kok van dat moment. Omdat het een adult-only hotel is verbleven er tijdens ons verblijf veel 70+ ouderen uit Duitsland en Engeland. Het hotel ligt gunstig ten opzicht van het strand. Er is in Playa del Ingles geen boulevard zoals we die in andere badplaatsen zien. Veel hotels en appartementen met verspreid shopping centers waar ook eettentjes zitten en souvenir- en kledingwinkels met Ali-express-aanbod. Veel leegstand en deels vervallen gebouwen.

Kamertip: Kies een kamer met zeezicht Andere kamers hebben amper uitzicht. Strandzijde is de zonzijde. De straatzijde is drukker en aan de noordkant.
Datum van verblijf: februari 2023
Departamento Dirección Labranda Marieta, Owner van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2023

Dear AntonBrabant,

First of all we would like to thank you for your stay with us and for the time you have dedicated to making us arrive this extensive and honest opinion, which will help us to be better every day and for which we thank you.

We hope to see you again soon and share with you and with your whole family many new and unforgettable moments.

Lorena Lorenzo

Beoordeeld op 13 februari 2022 via mobiele applicatie

Net terug van een weekje gran canaria playa del ingles
Had dit hotel geboekt half pension mede ik een wandelaar ben en overdag graag ga wandelen
Hotel zelf is goed tot uitstekend rustige kamer zelf geen last van de straatzijde waar ik een kamer had
Enige minpunt aan dit hotel vond ik dat de het restaurant enorm luiddruchtig is
Had jet liever stiller gehad
Daarvoor koos ik ook voor een aduld only hotel

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde alleen
EVA DOMINGUEZ, Atención al cliente/recepción van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2022

Dear Guest,

thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and taking time for your feedback .
We are happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel as well as in Gran Canaria.
We are already looking forward to warmly welcome you back soon.
We will be very attentive to your suggestions.

Eva Domínguez.

Beoordeeld op 23 januari 2022

We had A very good time
Prima Hotel, lekker eten, goede plek super weer en we komen graag weer terug. Eerste keer Playa. Altijd naar Puerto Rico geweest maar dit is zeer goed bevallen. In deze corona tijd waar alles in Ned. Op slot zat zijn we enorm verwend op deze fijne plek.

Datum van verblijf: januari 2022
EVA DOMINGUEZ, Atención al cliente/recepción van LABRANDA Marieta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2022

Dear Guest,

thank you for choosing Hotel LABRANDA Marieta and taking time for your feedback on Tripadvisor.
We are already looking forward to warmly welcome you back soon.

Eva Domínguez.