AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
107 US$
103 US$
  • Zwembad
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
113 US$
104 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 122 US$ per nacht.

Servatur Waikiki Hotel(Playa del Ingles)
135 US$
127 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 142 US$ per nacht.

Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
149 US$
  • Zwembad
Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
237 US$
197 US$
181 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 209 US$ per nacht.

Hotel Caserio(Playa del Ingles)
175 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
231 US$
221 US$
198 US$
188 US$
237 US$
179 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 215 US$ per nacht.

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi groot hotel, ook goed onderhouden. We hebben ook mooie kamers gehad, het eten was goed, maar achteraf kreeg ik te horen dat ik te weinig fooi had gegeven. Ik had al meer fooi gegeven dan anders. Het hotel was toch al betaald voor vertrek? Die fooi was extra. Hoeveel extra’s willen die penszakken dan hebben? Sorry, maar het is zeker niet verplicht om dit te geven. Gebruikelijk ja, maar dit is geen verplichting.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2018

Dear Leuk,

We highly appreciate your comments published regarding your stay at our Ifa Dunamar
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.
Best Regards

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale ligging, aan t strand, bij de boulevard met vele terrasjes. Uitgebreid oontbijt, en gevarieerd buffet. Alles lekker warm en smaakvol. Zeer veel keus. Plaats genoeg bij de zwembaden. Gemiddelde leeftijd hier is 50 plus. Geen kinderen. Zeer vriendelijk personeel. Wij hebben n prachtige kamer met groot terras, ligbedden en zeezicht. Het weer valt in januari wel wat tegen. We gaan zeker terug hier, maar dan in n andere periode.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2018

Dear Jean694, Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards,

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pluspunten:
-zeer gunstige ligging bij boulevard en strand
-winkels in de buurt
-uitstekende schoonmaak

Minpunten:
-versleten vloerbedekking
-oude badkamers
-Spaans muzikaal entertainment van zeer laag niveau
-slecht uitgerust fitnesscentrum
-geen gratis wifi op de kamer
-voornamelijk Duitse gasten

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2018

Dear lewismedlock,
First we would like to express our gratitude for choosing our hotel Ifa Dunamar and for share your opinion with the other travelers.
We're glad that you had a pleasant stay with us and we are very happy with their positive assessment about the hotel and the general services.
We thank you for your constructive criticism.
The well-being of our guests is always the first priority.

Again, thank you for your comments and look forward to welcoming you again in our hotel Ifa Dunamar.
Yours sincerely,

2 oktober 2017 beoordeeld

Prima hotel, met een rijk ontbijt buffet, goede kamers en een formidabel zee/oceaan zicht.
15 verdiepingen ,een prachtig zwembad ,3 liften.
Een prima verblijf vlak aan het strand en boulevard,waar tientallen restaurantjes voor handen zijn

Verbleef: september 2017
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2017

Dear guest BertPlasmans,

We hope that you had a pleasant return journey and that you enjoyed this marvellous island during your holidays. With respect to your comments, the only thing left for us to do is to thank you for your words. It gives us great pleasure to know that you enjoyed staying in our hotel. We are entirely at your disposal for any questions that may
occur to you.

Kind regards,

30 juni 2017 beoordeeld

Het is een erg goed hotel met vriendelijk personeel aan balie, restaurant en schoonmaak van kamers. Ruime keuze bij ontbijtbuffet en dinerbuffet en heel goed klaargemaakt door koks. Bovendien als er een opscheplepel op de grond valt dan personeel heel alert het direkt vervangen door nieuwe. Goede bedden , ik dacht boxspring bedden die niet te laag waren en redelijk stevig lagen, prima dus. Vanuit de lobby en vanuit het restaurant tijdens ontbijt en diner kijk je uit over palmen en strand en zee. Prachtig! Nette badkamer. Als je met de lift naar beneden gaat dan ben je bij het zwembad en daar is een uitgang naar het strand en de boulevard. Alles dichtbij en makkelijk beloopbaar.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dear herminairmgards,

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.
Best Regards