Volledig restitueerbaar voor wo 27 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor vr 22 mrt.
Beoordeeld op 3 januari 2017 via mobiele applicatie

Net hotel maar wel erg verouderd. De bedden liggen prima en de kamers worden net onderhouden. De douche is echter echt slecht, spring continu van ijskoud naar lava stand. Afwerking van het hotel laat ook vaak te wensen over, zie foto's.

Locatie van het hotel is mooi aan het strand. Echter is heel het gebied eromheen (Playa del Inglis) goedkoop, verouderd en vol bejaarde.

Ontbijt 's ochtends is prima, heel uitgebreid. WiFi is enkel beschikbaar in de lobby en is niet vooruit te branden.

We vroegen de laatste dag nog of we ergens konden douchen in verband met een avond vlucht. Hier was gratis een speciale kamer voor beschikbaar. Zie foto hoe je daar een "complementaire" douche aan treft.

Al met al goed genoeg maar als je van lekker eten houdt en mooie hotels, ga dan naar het gebied Maspalomas! ;)

Datum van verblijf: januari 2017
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2017

Dear Stijn V,
First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your last stay in South Gran Canaria, and also for taking the time to publish your opinion on Tripadvisor.
We are sorry to read that you were not completely satisfied with our facilities. We apologize for the possible inconvenience caused.
Your comment was immediately forwarded by us to the responsible department. We thank you for your constructive criticism.
The well-being of our guests is always the first priority.
We are looking forward to welcoming you again as a guest, to convince you of our service and to remain,
Best regards,

Beoordeeld op 21 december 2016

Omdat wij de laatste jaren alleen hotels bezoeken in Meloneras, is er de behoefte om 4 sterren daar met de 4 sterren van Playa del Ingles te vergelijken. Een voornaam punt van Dunamar is de ligging, centraal, overal kort bij. Vergelijken op andere punten valt in het nadeel uit bij dit hotel. Zoals bij veel hotels in Playa ziet de boel er wat sleets uit. Tijd voor een upgrade zou ik zeggen. Hygiene goed, eten goed wel met opmerkingen. Sommige gerechten waren niet op temperatuur en de koffie uit de automaat was ronduit schandalig lauw. Lounge en zwembadomgeving waren weer wel aan de gezellige kant. Vooral de beschikbaarheid aan ligbedjes is een prettige bijkomstigheid. Kan ook wel weer aan het seizoen liggen, hoe gaat het in de zomer? Leuk zou zijn om badhanddoeken aan te treffen op de kamer en daarbij de mogelijkheid om gratis te wisselen. Ook de mogelijkheid om koffie of thee op de kamer te kunnen gebruiken zou een pluspunt zijn. Je bent 4 sterren of je bent het niet! Kort samengevat, voor Playa begrippen een goed hotel. In breder perspectief is er achterstand op de Meloneras hotels. Om toch van tijd tot tijd in Playa te verblijven, zeker een hotel waar ik vaker terug zal komen!

Datum van verblijf: december 2016
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2016

Dear Rob v,

We highly appreciate your comments published on Trip Advisor regarding your stay at our hotel Ifa Dunamar.
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. All comments help us to improve the daily service for our guests, which is the most important for us. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.
For your next visit please contact us in advance if you have some special wish or requests (upon the hotel availability).

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.
Best Regards

Beoordeeld op 12 september 2016 via mobiele applicatie

Ik ben al vele malen in dit fantastische hotel geweest. Vooral vanwege de prima ligging ten opzichte van het strand maar ook vanwege het vriendelijke personeel en het lekkere eten. Zeker de kamers aan de voorkant hebben een schitterend uitzicht op zee en de duinen van Maspalomas.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde alleen
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2016

Beste gast Ton v,

Het is leuk om te horen dat uw verblijf wordt uitgevoerd in ons huis zurvollsten tevredenheid en we zijn zeer verheugd over uw mooie woorden op TripAdvisor.

Wij verheugen ons over een recent bezoek van u zijn en blijven tot die tijd

Hoogachtend,
Public Relations

Beoordeeld op 24 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel! Bij aankomst was alles goed geregeld. We kwamen aan om 23:00 savonds, stond er op de kamer nog wat te eten voor ons. Goede service dus.
Meeste personeel was niet zo vriendelijk. Komt misschien ook omdat we een jong stel zijn. 22 en 20. Tegen de oudere mensen was het meeste personeel vriendelijker. Ontbijt was zeer goed! Avondeten was daarentegen iets minder.
Maar zeker een goede vakantie gehad!

Datum van verblijf: augustus 2016
Ifa D, Public Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2016

Geachte gast Harm D,

Wij danken u voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie verblijf, en dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen met andere reizigers.

Omdat we voortdurend bezig om onze service te verbeteren om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, zijn we zeer dankbaar voor uw opbouwende kritiek en hebben de relevante afdelingshoofden ook op de hoogte gebracht over hun ervaringen.

We zouden de kans om uw zorgen al op de site te lossen naar tevredenheid hebben gewild en nog steeds erg blij om je weer te verwelkomen in ons hotel zou zijn.

Met vriendelijke groet,
Public Relations Manager

Beoordeeld op 16 augustus 2016

Zonet terug van een deugddoende vakantie in Ifa Dunamar.
Toen we net aankwamen, waren we eerder wat teleurgesteld.

Kamer was echt basic (We verbleven op het 14de verdiep) en we kregen een familiekamer (maw een deur tussen 2 kamers). Door de familiekamer met de deur in het midden, hadden we heel wat lawaai van onze buren (die totaal vreemden waren voor ons) Het zeezicht die we erbij kregen, maakte wel wat goed.

De 'teleurstelling' van de kamer, was snel weg toen we het mooie zwembad zagen.
Ruim, rustig, verzorgd! Perfect in orde!

Het personeel zelf is top! Ongelofelijk vriendelijk, iedereen zegt elke keer goedendag en zorgt ervoor dat je een goeie tijd hebt.

Eten ook echt in orde! Genoeg variatie, voor iedereen wat, en echt lekker!

Aanrader: Zeker een auto huren om es de omgeving te verkennen, want Gran Canarie heeft echt heel wat te bieden naast het hotel.

Kamertip: Zeezicht is leuk, maar dan heb je wel tot rond 1u30 'snachts muziek van de bars aan het strand.
Datum van verblijf: augustus 2016
Ifa D, Guest Relations Manager van Corallium Dunamar By Lopesan Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2016

Beste gast Kimberly L,

Allereerst willen wij hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel en ook voor het delen van je ervaringen met andere reizigers.
Het is goed om te horen dat u genoten van onze installaties, de locatie en gastronomie.
We zijn vooral bezorgd over uw opmerking over kamer. We hebben al verzocht uw vraag of opmerking voor de respectievelijke afdelingsmanager.

We zijn erg jammer dat de ongemakken die je hebt ervaren.
Met vriendelijke groet,
Publieke relaties.