Theo S

Thank u Luiz,Raico,Carmelo,Ester,Jose,Javier for your excellent treatment during my stay @Axelbeach Maspalomas;25/29822.

Beoordeling van Axel Beach Maspalomas
5,0 van 5 bollen19 apr 2024 beoordeeld
Dank u wel voor de mooie accomodatie, (jammer van het geluid van de restaurants aan de straatkant) en de heerlijke gaytime met welness.
Mag minder heterofriendly zijn!
Goed uitgebreid ontbijt dankzij Carmelo!( Mèt leche de soja)
Receptie erg gastvrij; Carmen, Kevin.
Skybar met hard werkenden Javier,Luiz met erg lekkere cocktails!
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Groot zwembad voor de echte zwemmers!
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 20 apr 2024
Dear Theos,

Thank you for your feedback regarding your recent stay at Axelbeach Maspalomas. We're pleased to hear that Luiz, Raico, Carmelo, Ester, Jose, and Javier provided you with excellent treatment during your stay.

We appreciate your compliments about the accommodation and the delicious breakfast, especially with soy milk, thanks to Carmelo's efforts.

Regarding your suggestion about being less heterofriendly, we value all guests regardless of their sexual orientation and strive to create an inclusive environment for everyone.

We're glad to hear that you enjoyed the Skybar and the delicious cocktails served by Javier and Luiz. We'll make sure to pass along your compliments to them.

Thank you for choosing Axelbeach Maspalomas, and we hope to welcome you back again soon.

Warm regards.
  • StayForLong
1.5 km van Axel Beach Maspalomas
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 12 februari 2024 via mobiele applicatie

Het hotel is in klasse op schaal van 1/5 klasse 2. De doorsnee aanwezige gast tijdens mijn verblijf voelt zich hier prima.
Er is een wellness gedeelte met stoombad, jaccuzi en sauna. Dit gedeelte geef ik een beoordeling van 1/5. Ik heb me niet gewaagd in het stoombad omdat de temperatuur veel te laag was en de stank me tegenmoet komt. In de sauna, waar ik wel gebruik van heb gemaakt is de temperatuur eveneens veel te laag en de deur sluit niet volledig. Geen scrub of zeep aanwezig.
De jaccuzi stinkt, dus daar ben ik ook niet in geweest.
Hey zwembadgedeelte: er zijn voldoende ligplaatsen op het moment van mijn bezoek. De muziek is vrij luid maar vaak leuk.
Je krijgt een blauwe handdoek voor aan het zwembad te gebruiken, 1 stuk per persoon.
Dat is te weinig. Je zou hem bovendien in de sauna ook moeten gebruiken maar van het publiek hier houdt er zich niemand aan de sauna etiquette.

De Bar: vrij dure prijzen. Op zich heb ik geen probleem hiermee maar dan verwacht ik een drankje in een aangenaam kader en graag een nootje of een chips erbij. Niet geslaagd. De
typische Canarische koffie barraquito is niet verkrijgbaar. Als ik een Ricard bestel krijg ik een ruim glas. Maar er is (uiteraard geen versnapering) zelfs geen water bij. Als ik water vraag moet ik betalen voor een flesje water.

Het ontbijtbuffet is standaard maar wel prima verzorgd. Goed!

De kamers zijn onaangenaam. Gedateerd kan fijn zijn maar deze kamers zijn niet enkel gedateerd, ze zijn ook smaakloos ingericht en buiten de ingerichte kitchenette is er geen enkel comfort. De kluis is betalend en de kleerkast is nog maar 50% operationeel. Er zijn een heel aantal leggers verdwenen.
De koelkast staat vol met overdreven duur geprijsde artikel zoals KitKat, bier en water. Als je de kit met afwasmiddel en spons uit de verpakking neemt kost dat €9.

De gym is vrij compleet. Er zijn geen handdoekjes noch muziek.

Ik heb me laten verleiden tot een massage door de masseur die geregeld langs het zwembad passeert.
Ik had om twaalf uur afgesproken voor een behandeling van een uur. (€80). De ruimte was nog bezet om twaalf uur en was tien minuten later beschikbaar voor mij. Om 13u stopt de behandeling. Daardoor was de behandeling van een uur dus ingekort naar vijftig minuten maar wel voor dezelfde prijs van €80.

Omdat ik langer wilde gemasseerd worden heb ik met een half uur verlengd. Hiervoor moest ik vijftig euro bijbetalen. Ook deze massage stopte reeds na twintig minuten (tien minuten vroeger dan gepland dus). Logischerwijs zou je denken dat als je bij een massage van een uur voor €80, een half uur bijneemt, je €40 moet bijbetalen. Hier moet je €50 bijbetalen en ze korten hem met twintig minuten in. Ik heb het aangehaald maar volgens de therapeut ging het om
Een rustperiode van tien minuten. Om mijn vakantie niet te verbrodden aan dit soort belachelijke praktijken heb ik gewoon betaald maar wees gewaarschuwd.

Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Reisde alleen
AxelBeach Maspalomas, Director General van Axel Beach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2024

Geachte Ronny,

Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw feedback over het wellnessgedeelte, de bar, de kamerinrichting, en de massage-ervaring serieus en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren en dank voor het delen van uw ervaringen.

Carlos Aguiar​​​​
Hotel Manager

Beoordeeld op 18 december 2023

Zeer leuk hotel en perfecte locatie. Super vriendelijke ontvangst door Kevin. Ruime kamers met terrasje, kitchenette en aparte slaapkamer. Zeer goeie matras en ruim bed. Leuke wellness corner en enthousiaste bediening in de bar.

Datum van verblijf: december 2023
  • Reistype: Reisde alleen
AxelBeach Maspalomas, Director General van Axel Beach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2023

Dear Henk,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen! We zijn verheugd te horen dat u ons hotel en de locatie top vond. Het is geweldig dat Kevin u een super vriendelijke ontvangst heeft gegeven en dat de ruimte van de kamers, inclusief het terrasje, kitchenette en de aparte slaapkamer, naar wens waren. Fijn dat u ook de kwaliteit van de matras en het bed waardeert.

We zijn blij dat onze wellness corner en de enthousiaste bediening in de bar hebben bijgedragen aan een aangenaam verblijf. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog een geweldige ervaring.

Best regards.

Kevin Fieira​
Front Office Manager

Beoordeeld op 26 augustus 2023

Een prachtige ervaring. Het hetero friendly idee is een mooi concept. Vriendelijk personeel, altijd met een lach. Leuk zwembad en een poolbar met heerlijke cocktails. Op 5 minuten van Yumbo. Special thanks @Carmen for your kindness and hospitality!

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
AxelBeach Maspalomas, Director General van Axel Beach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2023

Dear Helmutv110,

We appreciate your feedback and your time in giving us the opportunity to improve our services. We greatly appreciate the confidence you have placed in us as your landmark hotel in Maspalomas.

We hope you visit us again soon.

Yours sincerely,

Beoordeeld op 21 maart 2023

Aangename eerste indruk die met de dag mooier werd, zeer vriendelijk onthaald door iedereen van de crew,mooie ligging ,op wandelafstand van leuke restaurantjes en dergelijke
Voor herhaling vatbaar om in dit uitzonderlijke hotel weer te gaan genieten
Met speciale dank aan M.Carmen voor de leuke attent volle regeling met de kamer!
Top!!

Datum van verblijf: maart 2023
AxelBeach Maspalomas, Director General van Axel Beach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2023

Dear 950guig,

Thank you very much for staying with us and for taking part of your time in valuing us.

Your feedback is very important as it is what helps us to offer our guests the best quality and personalized service. Nothing cares us more than the well-being of our customers.

Please, we invite you to visit us in a non-distant future or to be part of any of our Axel Hotels.

Best regards

Beoordeeld op 19 februari 2023 via mobiele applicatie

Gezellig, sfeervol en relax.
Echt de moeite!💖
Kevin verwelkomde ons aan de desk en voelden ons direct thuis.
Er is ook een grote variatie aan dranken en eten. Alles netjes en proper…
Ook de dagbedden is eens top om te huren!!Voor 30€ krijg je ze met 2 drankjes en badhanddoeken!!

Datum van verblijf: februari 2023
AxelBeach Maspalomas, Director General van Axel Beach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2023

Dear Flyer22190463574,

First of all, I would like to thank you for staying with us during your visit in Maspalomas. Also, thank you for your opinion and for sharing it with all travelers on Trip Advisor. Your opinion is very helpful for us and we really appreciate you take part of your time and give us your point of view.

We hope to see you very soon,