Helmut v

Ik zou zó terug willen.

Beoordeling van Axel Beach Maspalomas
5,0 van 5 bollen26 aug 2023 beoordeeld
Een prachtige ervaring. Het hetero friendly idee is een mooi concept. Vriendelijk personeel, altijd met een lach. Leuk zwembad en een poolbar met heerlijke cocktails. Op 5 minuten van Yumbo. Special thanks @Carmen for your kindness and hospitality!
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 29 aug 2023
Dear Helmutv110,

We appreciate your feedback and your time in giving us the opportunity to improve our services. We greatly appreciate the confidence you have placed in us as your landmark hotel in Maspalomas.

We hope you visit us again soon.

Yours sincerely,

1.3 km van Axel Beach Maspalomas
  • StayForLong
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 21 maart 2023

Aangename eerste indruk die met de dag mooier werd, zeer vriendelijk onthaald door iedereen van de crew,mooie ligging ,op wandelafstand van leuke restaurantjes en dergelijke
Voor herhaling vatbaar om in dit uitzonderlijke hotel weer te gaan genieten
Met speciale dank aan M.Carmen voor de leuke attent volle regeling met de kamer!
Top!!

Datum van verblijf: maart 2023
AxelBeach Maspalomas, Director General van Axel Beach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2023

Dear 950guig,

Thank you very much for staying with us and for taking part of your time in valuing us.

Your feedback is very important as it is what helps us to offer our guests the best quality and personalized service. Nothing cares us more than the well-being of our customers.

Please, we invite you to visit us in a non-distant future or to be part of any of our Axel Hotels.

Best regards

Beoordeeld op 19 februari 2023 via mobiele applicatie

Gezellig, sfeervol en relax.
Echt de moeite!💖
Kevin verwelkomde ons aan de desk en voelden ons direct thuis.
Er is ook een grote variatie aan dranken en eten. Alles netjes en proper…
Ook de dagbedden is eens top om te huren!!Voor 30€ krijg je ze met 2 drankjes en badhanddoeken!!

Datum van verblijf: februari 2023
AxelBeach Maspalomas, Director General van Axel Beach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2023

Dear Flyer22190463574,

First of all, I would like to thank you for staying with us during your visit in Maspalomas. Also, thank you for your opinion and for sharing it with all travelers on Trip Advisor. Your opinion is very helpful for us and we really appreciate you take part of your time and give us your point of view.

We hope to see you very soon,

Beoordeeld op 10 oktober 2022 via mobiele applicatie

Goed hotel op een prima locatie.
Vriendelijk personeel bij de receptie waaronder Daniël die zorgde voor een vlotte check in en vriendelijk advies.
En natuurlijk Kevin voor zijn hulp en advies bij de late uit check.
Kamers zijn netjes en schoon en bar personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: oktober 2022
AxelBeach Maspalomas, Director General van Axel Beach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2022

Dear Explorer51201747580,

We greatly appreciate the magnificent reviews and the confidence you have placed in us as AxelBeach.

We always try to offer the best service and quality to our guests and we are delighted that you value our efforts; please we invite you to repeat your trip and be part of Axel hotels.

Hope to see you soon.

Kind Regards,

General manager

Beoordeeld op 5 oktober 2022 via mobiele applicatie

Voorkant van het hotel grenst aan Avenida de Tirajana maar is niet herkenbaar. Een herkenningsteken zou het vinden een stuk makkelijker maken. Hotel Barbacan ligt schuin tegenover. Hotel Rondo zit op de hoek en de hoofdingang bevindt zich aan de achterkant aan de Calle Timple. Ontvangst was super hartelijk en rest van personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Laat je informeren wat de parkeermogelijkheden zijn. Parkeren op hotel terrein kan ook voor 15€ pd.

Kamer aan straatkant is prima qua grootte voor 2 personen. De spaarlampen weinig sfeervol. Keuken is simpel maar afdoende. Gevulde koelkast had niet gehoeven: weing plaats voor je eigen aankopen. Slaapkamer met boxsprings bedden waren heerlijk. Naar wens elke dag schoon beddengoed. Mist wel genoeg bergruimte en passpiegel.

Van het verkeer heb je totaal geen last als raam en deur gesloten zijn. Balkon, tafel en 2 stoelen, wasrek, nodigt uit om de mensen voorbij te zien trekken. Plaats voor 4 stoelen. Sinds vorig week ligt er ook een grasmat en ligt prima met een groot strandlaken. Airco werkt uitstekend. Toen er een probleem was met de airco werd at meteen verholpen. Zo ook met de toegangsdeuren (Niet bij je telefoonhoesje bewaren!)

Badkamer is prima qua grootte. Lekkere douche maar opletten dat je de vloer niet kletsnat maakt.

Ontbijt aan het zwembad is uitstekend. Zwembad en aantal beschikbare ligbedden prima qua. Bali bedden zijn te reserveren maar je moet wel €30 aan eten/drinken besteden.

Op korte loopafstand SC Yumbo en SC Gran Chaperral. SC Cita 16 min lopen. Diverse supermarkten en geldautomaten in de buurt. Dokter aan de overkant.

Genoeg eettenten in de buurt. Aanraders: Donosti, Allende, beide in de plint van het hotel. The Bistro om de hoek. Verder Chinees Slow Boat. Zou ik het ooit weer boeken: waarschijnlijk wel want het was ons goed bevallen!

Datum van verblijf: oktober 2022
AxelBeach Maspalomas, Director General van Axel Beach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2022

Dear Johan-André G,

Thank you so much for your great opinion!!

We really appreciate the time you gave us for your opinion. For us is always welcomed our guest’s help to improve our services.

We are pleased to have had you with us and hope to see you soon at any of our worldwide Axel Hotels.

Million thanks,

General manager

Beoordeeld op 8 september 2022

Ben er nu bijna 2 weken geweest, schoonmaak standaard maar vriendelijk personeel. Wat gedateerd maar wordt aan gewerkt geloof ik. Prima tijd gehad. Enig minpunt dunne lange kussens waardoor ik niet lekker sliep maar mag de pret niet drukken. Aanrader dus.

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde alleen
AxelBeach Maspalomas, Director General van Axel Beach Maspalomas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2022

Dear dirkk749,

We hope to see you very soon,