Beoordeeld op 12 oktober 2018

Dit was de 2e keer dat we in dit hotel verbleven en het is ons wederom erg bevallen!
Fijne en mooie kamers. Uitgebreid en lekker ontbijt (nog uitgebreider dan vorig jaar). Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk om te zien dat het personeel onderling ook leuk met elkaar omgaat. Kamers worden dagelijks netjes schoongemaakt. Een eenvoudig maar heerlijk zwembad.
Kortom, een en al lof over dit hotel!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Nayra is een mooi nieuw hotel (gay-friendly). Erg nieuw en strak in de lak. Aardig personeel en lekker ontbijt. Aan de overkant van de straat uitgaans gebied Jumbo, je hoort ondanks dat je er zo dichtbij zit niets van. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen, klein hotel. Net nieuw, dus alles ziet er prima uit. Mooi ingerichte kamers met fijne douche. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt!je komt hier tot rust. Ook fijn dat het zwembad verwarmd is.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 december 2017 via mobiele applicatie

Nieuwbouw hotel, open sinds april dit jaar.
Netjes, modern ingericht, schoon en rustig. Prima ontbijt, lunch mogelijk tot 19:00 uur. Kok maakt lekkere gerechtjes.
Personeel zeer vriendelijk. Angela van de receptie is Nederlands en zeer behulpzaam.
We konden laatste dag tot 18:00 uur de kamer houden. (kan natuurlijk niet altijd)
Vlakbij winkelcentrum Yumbo waar we een aantal keren lekker gegeten hebben bij Memo's.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 5 oktober 2017 via mobiele applicatie

Na een jaar hard werken, viel ons oog op dit hotel, mooi strak en verzorgd.
Soms is het dan in het echt afwachten, wij durven te zeggen dat het in het echt nog mooier is! En rust gevend, vooral als je niet in het hoofd gebouw zit !
Ontbijt goed, kamers mooi, en alles zit erin!
Beide zijde terras, zonnenscherm en zitjes. Je kunt zelfs nog avondeten, dat hebben wij niet gedaan, met de yumbo op 25 meter afstand is dat niet nodig.
En wat ons helemaal mee viel, de rust en geluidsloze kamers, nog nooit zoooo lekker geslapen!
Zeker in combinatie met de airco, en voor een koud drankje bij het zwembad staat er een koelkast, welke je zelf mag vullen met drankjes.
Een dikke aanrader !

Datum van verblijf: september 2017