Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het is een schitterend hotel, mooie ligging bij het strand. Ook dichtbij de boulevard, winkeltjes en tegenover het hotel ligt het busstation (geen geluidsoverlast). Vanuit het vliegveld ben je 20 minuten onderweg en vanuit de toeristenbus is dit meteen de 1e stop. De kamers zijn goed verzorgd, netjes en goed onderhouden, werd tevens iedere dag goed schoongemaakt. Gasten in het hotel zijn vooral Duits, wat een verademing is voor mij als Nederlander. Dit is vooral te merken rondom het zwembad. Geen wedstrijd "handdoekje leggen", heerlijk!! Complimenten gaan naar het volledige personeel van dit hotel: zeer gastvriendelijk, behulpzaam en spontaan. Norberto is een leuke manager, Brahim een attente ober en David een goede kok. Ik ben nog enkele namen vergeten maar een compliment voor de services. Het eten is uitstekend. Er is per dag een wisselend smakelijk aanbod en je komt als lekkere eter zeker aan je trekken. Ook in de avond zijn er leuke optredens waar je erg van kunt genieten. Kortom een aanrader voor iedere vakantieganger die wil genieten van rust en leuke activiteiten wilt ondernemen in de buurt.

Datum van verblijf: augustus 2017
H-ParqueTropical, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Parque Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Dear Timon,

First of all, thank you so much for your detailed and positive feedback on Tripadvisor. We are pleased to read that you enjoyed your stay in our Hotel Parque Tropical. Moreover, we highly appreciate your nice compliments regarding our location, our rooms, our food, our staff and our entertainment programme. Once again, thank you very much. We hope to be able to welcome you (or your parents ;) ) back in our hotel soon.

Best regards,
Norberto Medina
Assistant Manager

Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, heel mooie kamers, goed en zeer uitgebreid ontbijt, zeer uitgebreid avond eten en iedere dag weer iets nieuws tijdens ontbijt en avond eten, goed zwembad en lekker dicht gelegen bij het strand. Ideale locatie om gehele eiland te verkenner.

Datum van verblijf: augustus 2016
H-ParqueTropical, Director de Relaciones Públicas van Hotel Parque Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2016

Dear Andre B,

thank you very much for your feedback via booking. We are pleased to read that you enjoyed your stay at our hotel Parque Tropical. We appreciate your compliments regarding our food, pool area, room and location.

It will be a pleasure for us to welcome you again in the near future.

Best regards,

Rocío Sanz
P.A. Management

Beoordeeld op 2 juli 2016

nette kamers, vriendelijk personeel, minder geschikt voor kinderen. Aan achterzijde ligt het strand. Hotel beschikt over hoger plateau om te zonnebaden aan de zeepromenade. Bus- en taxihalte voor het hotel. Behalve inkomgebouw, geen hoogbouw.
Wifi in hall receptie

Datum van verblijf: juni 2016
H-ParqueTropical, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Parque Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2016

Beste Hugo G,
Dank u wel voor uw feedback op Tripadvisor.
We zijn blij om te horen dat u een prettig verblijf hebt gehad in Hotel Parque Tropical. We waarderen uw complimenten met betrekking tot de kamers en ons personeel. We hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen!
Rocío Sanz, P.A. Management

Beoordeeld op 19 december 2015

Het hotel is dicht bij zee, vriendelijk personeel, iedere dag een ander ontbijtbuffet, heerlijk zwembad.
De kamers zijn ruim. Jammer genoeg had ik geen airco op mijn kamer. Wifi is er alleen bij de receptie en rond de bar bij het zwembad. De bussenstandplaats is naast het hotel, evenals de taxi standplaats. Een klein winkelcentrum is ook op een paar meter van het hotel. Erg praktisch allemaal, zo dichtbij.

Kamertip: Dichtbij zwembad bar is wifi.
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen
H-ParqueTropical, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Parque Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2015

Lieve Joline D,

Hartelijk bedankt voor u bezoek aan ons Hotel Parque Tropical. Wij zijn blij dat u heeft genoten van ons Hotel. Wij hopen u ooit weer welkom te mogen heten in ons.

Vriendelijke groet,
Tania Sosa, P.A Management

Beoordeeld op 18 april 2015

Tussen alle grote hotels is dit wel een oase van rust en groen. Laat aangekomen in hotel en toch nog een maaltijd gekregen. Super vriendelijk personeel, zowel aan het onthaal, in het restaurant, aan de bar en aan het zwembad. Ook het onderhoudspersoneel is heel vriendelijk en behulpzaam. Iedereen beantwoord je vragen met de glimlach.
Strand en wandelpromenade liggen direct achter het hotel, met je kamer badge kan je via het poortje strand en promenade bereiken.
Hoofdgebouw is een toren aan de voorkant van het hotel waar s'morgens vroeg nogal wat verkeers lawaai is. Wij logeerden aan de kant van het strand (kamer 124) en daar was het heel rustig.
Prachtige en goed onderhouden tuin met diverse waterpartijen. Voldoende ligstoelen rond het zwembad.
Tijdens ons verblijf was er vooral een iets ouder publiek aanwezig (vooral Duitstaligen). Er was voldoende animatie, ook s'avonds was er telkens iets te doen rond de bar.
Een aanrader voor een rustige en zonnige vakantie.
Proficiat en dank voor deze schitterende vakantie !

Ingrid, Marc, Greta, Luc en Carine

Kamertip: Torengebouw ligt aan straatkant dus nogal wat lawaai van verkeer
Datum van verblijf: april 2015
HotelParque_Tropical, Asistente dirección van Hotel Parque Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2015

Beste Ingrid, Marc, Greta, Luc en Carine,

Bedankt voor de positieve woorden over het Hotel Parque Tropical. Wij vinden het fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u tevreden bent met het personeel, de tuin, de animatie, etc.. Wij zullen ons personeel laten weten dat u een fijn en rust gevend verblijf heeft gehad.
We hopen u snel weer terug te zien bij ons.

Met vriendelijke groeten,
Tania Sosa, P.A. Management