Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, heel mooie kamers, goed en zeer uitgebreid ontbijt, zeer uitgebreid avond eten en iedere dag weer iets nieuws tijdens ontbijt en avond eten, goed zwembad en lekker dicht gelegen bij het strand. Ideale locatie om gehele eiland te verkenner.

Datum van verblijf: augustus 2016
H-ParqueTropical, Director de Relaciones Públicas van Hotel Parque Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2016

Dear Andre B,

thank you very much for your feedback via booking. We are pleased to read that you enjoyed your stay at our hotel Parque Tropical. We appreciate your compliments regarding our food, pool area, room and location.

It will be a pleasure for us to welcome you again in the near future.

Best regards,

Rocío Sanz
P.A. Management

Beoordeeld op 2 juli 2016

nette kamers, vriendelijk personeel, minder geschikt voor kinderen. Aan achterzijde ligt het strand. Hotel beschikt over hoger plateau om te zonnebaden aan de zeepromenade. Bus- en taxihalte voor het hotel. Behalve inkomgebouw, geen hoogbouw.
Wifi in hall receptie

Datum van verblijf: juni 2016
H-ParqueTropical, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Parque Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2016

Beste Hugo G,
Dank u wel voor uw feedback op Tripadvisor.
We zijn blij om te horen dat u een prettig verblijf hebt gehad in Hotel Parque Tropical. We waarderen uw complimenten met betrekking tot de kamers en ons personeel. We hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen!
Rocío Sanz, P.A. Management

Beoordeeld op 19 december 2015

Het hotel is dicht bij zee, vriendelijk personeel, iedere dag een ander ontbijtbuffet, heerlijk zwembad.
De kamers zijn ruim. Jammer genoeg had ik geen airco op mijn kamer. Wifi is er alleen bij de receptie en rond de bar bij het zwembad. De bussenstandplaats is naast het hotel, evenals de taxi standplaats. Een klein winkelcentrum is ook op een paar meter van het hotel. Erg praktisch allemaal, zo dichtbij.

Kamertip: Dichtbij zwembad bar is wifi.
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen
H-ParqueTropical, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Parque Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2015

Lieve Joline D,

Hartelijk bedankt voor u bezoek aan ons Hotel Parque Tropical. Wij zijn blij dat u heeft genoten van ons Hotel. Wij hopen u ooit weer welkom te mogen heten in ons.

Vriendelijke groet,
Tania Sosa, P.A Management

Beoordeeld op 18 april 2015

Tussen alle grote hotels is dit wel een oase van rust en groen. Laat aangekomen in hotel en toch nog een maaltijd gekregen. Super vriendelijk personeel, zowel aan het onthaal, in het restaurant, aan de bar en aan het zwembad. Ook het onderhoudspersoneel is heel vriendelijk en behulpzaam. Iedereen beantwoord je vragen met de glimlach.
Strand en wandelpromenade liggen direct achter het hotel, met je kamer badge kan je via het poortje strand en promenade bereiken.
Hoofdgebouw is een toren aan de voorkant van het hotel waar s'morgens vroeg nogal wat verkeers lawaai is. Wij logeerden aan de kant van het strand (kamer 124) en daar was het heel rustig.
Prachtige en goed onderhouden tuin met diverse waterpartijen. Voldoende ligstoelen rond het zwembad.
Tijdens ons verblijf was er vooral een iets ouder publiek aanwezig (vooral Duitstaligen). Er was voldoende animatie, ook s'avonds was er telkens iets te doen rond de bar.
Een aanrader voor een rustige en zonnige vakantie.
Proficiat en dank voor deze schitterende vakantie !

Ingrid, Marc, Greta, Luc en Carine

Kamertip: Torengebouw ligt aan straatkant dus nogal wat lawaai van verkeer
Datum van verblijf: april 2015
HotelParque_Tropical, Asistente dirección van Hotel Parque Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2015

Beste Ingrid, Marc, Greta, Luc en Carine,

Bedankt voor de positieve woorden over het Hotel Parque Tropical. Wij vinden het fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u tevreden bent met het personeel, de tuin, de animatie, etc.. Wij zullen ons personeel laten weten dat u een fijn en rust gevend verblijf heeft gehad.
We hopen u snel weer terug te zien bij ons.

Met vriendelijke groeten,
Tania Sosa, P.A. Management

Beoordeeld op 4 februari 2015

Uitstekend simpel hotel in Canarische stijl en is kraaknet . De tuin is zeer mooi en verzorgd en s'avonds word ze door duizenden lichtjes verlicht .Het personeel is super vriendelijk . het ontbijt is super en je hebt er keuze in overvloed . Je hebt er 2 thema avonden , en dan kan je van de specialiteiten genieten . Ook is er voldoende animatie voor kinderen en volwassenen , en s'avonds is er altijd een optreden . het hotel ligt rustig gelegen en de bushaltes zijn juist aan het hotel . je hebt ook in het hotel een kapster en een massage salon en helemaal niet duur . Aan de zwemdok zijn er voldoende ligstoelen en handdoeken kan je steeds verkrijgen . Dit hotel is zeker een aanrader

Datum van verblijf: december 2014
HotelParque_Tropical, Asistente dirección van Hotel Parque Tropical, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2015

Beste Scheiterke,

Sorry voor de late reactie op uw recensie maar wij willen u alsnog bedanken voor uw recensie over Hotel Parque Tropical. Ook vinden wij het fijn om te horen dat u zeer tevreden bent met het ontbijt, annimatie, de rustige tuin, etc.
We hopen u snel weer terug te zien bij ons hotel!

Tania Sosa P.A Management