arnold744

Uitmuntend fijn hotel

Beoordeling van Bohemia Suites & Spa
5,0 van 5 bollen4 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Uitzonderlijk goed hotel.
Zoveel kleine dingen die ze hier wel goed doen.
En dat dan ook nog met een persoonlijke touch en zonder dat het stijfjes aanvoelt.

Fantastische kamer, waar ook goed over nagedacht is.

We houden normaal van afwisseling in hotel, maar zijn bang dat niets in gran Canaria hieraan gaat tippen.

Dus tot volgende keer.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Bohemia Management, Guest Services / Front Office van Bohemia Suites & Spa, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 mei 2024
Dear Arnold,

Thank you very much for your fantastic review!

We are delighted to read we have become your favourite place on Gran Canaria.

We hope to see you again soon.

Best regards,

• Vio.com
1.0 km van Bohemia Suites & Spa
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 16 januari 2024

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel. Wij hebben genoten van het heerlijke eten wat de keuken al la carte aan ons voorschotelde.
Kamer van alle comfort voorzien en er ontbrak ons aan niets.
Wij komen zeker weer terug!

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 5 september 2023 via mobiele applicatie

Leuk personeel die je in de watten leggen . Geen negatief punt op te noemen .
Mooie kamers met heerlijk bed en een zalige regendouche tot een compleet entertainment systeem als tv en muziek systeem op je kamer
Kluisje ter beschikking
Super..

Kamertip: Huur een auto dan kun je het hele eiland bezoeken ca 50 km van noord naar zuid Auto huren kost bijna niks Vw t-cross 1 week 160,-
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 27 december 2019 via mobiele applicatie

Mooie ligging vlakbij strand met prachtig uitzicht op de duinen. We hadden HP en met dit restaurant in de top zeker geen straf. Prima wijnen en ook ontbijt erg compleet. Moderne kamers met b&o tv rn balkon. Deskundig personeel en suoer vriendelijk. Diverse zoutwaterzwembaden en poolbar. Een 5sterren verblijf. De locatie playa des ingles heeft wel een opfrisbeurt nodig in vergelijking met meloneras maar daar kan je naartoe wandelen of voor 6€ met de taxi ernaar toe

Datum van verblijf: december 2019
Management_Bohemia, Front Office Manager van Bohemia Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Dear 294PaulJ294,

Thank you for sharing this amazing review about your Bohemia experience.

We are delighted that you loved and enjoyed the service offerings and the unique atmosphere at our adult's only lifestyle oasis.

We hope you will come back soon for another extraordinary experience!

Beoordeeld op 18 december 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel met goede ligging. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Gezellige tuin en rooftopbar met super uitzicht. Goed onderhouden en fijne balkons. Lekker restaurant ook op de rooftop! Kortom prima!

Datum van verblijf: december 2019
Management_Bohemia, Front Office Manager van Bohemia Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2019

Dear davesA9902WY,

Thank you for taking the time to review our hotel!

If you wish to keep in contact with us, just as much as we do, please follow us on social media!

We would love to give you a warm welcome soon again!

Beoordeeld op 24 september 2019 via mobiele applicatie

In dit hotel wordt aan alles gedacht. Fijne kamers, goede service van 2 keer per dag schoonmaak tot aan flesjes water en zwembad handdoeken op je kamer. Ontbijt is zeer uitgebreid en goed en het uitzicht is te gek . Lunchkaart is ook uitgebreid en lekker. Drankjes bij de poolbar wel aan de dure kant (7 euro voor een wijntje, 5 voor bier en 3 voor water). Ook fijne, niet zulke massale, zwembadjes met voldoende bedjes in de zon. De cocktailbar is ook echt een aanrader. Super drankjes en leuk entertainment. Wij hebben genoten!!

Datum van verblijf: september 2019
Management_Bohemia, Front Office Manager van Bohemia Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2019

Dear Linnie2601,

We are more than happy that you enjoyed your stay at our adult’s only lifestyle hotel.

Thank you for taking the time to review Bohemia Suites & Spa and to share your amazing experience with the travel community!

We hope you will come back to Bohemia Suites & Spa soon and we would appreciate to keep in contact with you through our social media channels in the meantime!