Bohemia Suites & Spa
Hotel Servatur Waikiki(Playa del Ingles)
145 US$
142 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 166 US$ per nacht.

Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
150 US$
  • Zwembad
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
112 US$
106 US$
  • Restaurant
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
214 US$
182 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 221 US$ per nacht.

AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
80 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 101 US$ per nacht.

Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
210 US$
  • Zwembad
Hotel Riu Don Miguel(Playa del Ingles)
132 US$
242 US$
174 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 215 US$ per nacht.

178 US$
142 US$
6 juli 2016 beoordeeld

net terug van een weekje bohemia, zeer proper en tof designhotel. genoeg plaats aan het zwembad, prachtig en onbetaalbaar panoramisch zicht bij diner en ontbijt. goed ontbijt en zeer lekker s'avonds om te eten. Zeer mooie rooftop/bar. Een plek om zeker nog eens terug te gaan !

Verbleef: juli 2016
Management_Bohemia, Front Office Manager van Bohemia Suites & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2018

Dear Valued Guest,

We are more than happy that you enjoyed your stay at our adult’s only lifestyle hotel.
Thank you for taking the time to review Bohemia Suites & Spa and to share your amazing experience with the TripAdvisor community!

24 maart 2016 beoordeeld

Door de goede recensies dit hotel gekozen omdat het hotel van mijn keuze op Meloneras was volgeboekt. Ontvangst in het hotel was erg goed met een glaasje cava even lekker relaxen op het terras. Onze kamer was klein en het bed was zo geplaatst dat wij over elkaar heen moesten om in bed te komen. Niet zo handig als je 's-nachts even naar het toilet moet. Daarom andere kamer gevraagd en gekregen, dus goede service. Er zijn 2 verwarmde zwembaden maar helaas was het ene zwembad (waar de ochtendzon is) ijskoud. Div. mensen klaagden hierover maar helaas. Restaurant staat goed aangeschreven maar onze biefstuk was ronduit slecht, ondanks klachten en het laten staan werd hier niets meegedaan. Kamers zijn netjes en schoon alleen het toilet spoelt helaas niet sterk genoeg dus dat is iets minder, eigenlijk gewoon smerig. Personeel aan de receptie, bar boven en bij het ontbijt is erg vriendelijk. Playa del Ingles is flink gedateerd. Volgende keer gewoon weer Meloneras

Kamertip: Vraag een kamer met een vrijstaand bed zodat je niet overelkaar heen hoeft te kruipen
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner

Dear Valued Guest,

Thank you for reviewing our 5 star boutique design hotel to share your personal stay experience with the TripAdvisor community!

We are glad to know that you enjoyed the overall experience, the friendliness of our staff and the excellent service. We kindly inform you that in the meantime all our pools and jacuzzis are heated up to 25 to 29 ºC. To be honest we would love to welcome you again in near future in order to turn your experience around. We love to create memorable experiences to our clients and we strive continuously for improvement in order to satisfy the high expectations of our most valued guests.

We are looking forward to giving you a warm welcome soon again.

1 maart 2016 beoordeeld

Hotel met alle faciliteiten, Wij boekten de top suite, op hoogste verdiep. zeer ruim, met mooi panoramisch zicht op strand en duinen, Alle faciliteiten, Goede service, toffe rooftopbar, en goed restaurant, Zeer volledig Ontbijt ook in zelfde 360 ° restaurant, Spa en fitness voorzien van al het nodige. Toffe A1 huurauto's beschikbaar voor rondtoeren, ook gaan zeilen, goede organisatie. receptie kent alle goede plaatsen.
Minpunten : verbleven in hotel op eindejaar periode, toch wel lawaai van het drukke playa del ingles s 'nachts. Hotel ligt een beetje in hoekje geduwd , zwembad langs straatkant, te veel schaduw op beneden terrassen door omliggende gebouwen en palmen. Daardoor ook veel wind, trechtereffect op terras aan bar.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner

Dear Carl,

We are thrilled to read that you had a pleasant stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel on TripAdvisor!
We highly appreciate your feedback and will share it with the management. Because the satisfaction of our most valued guests is our reason for being.

31 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de gelukkig maar een paar negatieve kritieken gelezen te hebben toch een beetje schrik. Maar eerlijk. Onzin! Super maar dan ook super vriendelijke bediening. Niets is te veel voor hen. Prachtig hotel met panoramisch zicht over de playa. Super lekker ontbijt met alles wat je kunt dromen in de 360 view boven op het hotel. Dineren zowel beneden (incl. Bij half pension) als boven top! Kamers zeker ruim te noemen met elk een gezellig terras. Super lekkere en betaalbare wijnen. Het hotel steekt niet alleen letterlijk boven al de rest in playa del ingles uit maar ook op vlak van kwaliteit.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner

Dear David,

30 oktober 2015 beoordeeld

Wij waren op zoek naar een leuk restaurant en hebben de TOP letterlijk en figuurlijk gevonden in dit restaurant. Dit is een ster waard. Het eten was zoals het moet en de bediening en drankjes zijn voortreffelijk. Min puntje, tegen een uur of elf 's avonds voel je dat het feest mag stoppen. Het personeel begint driftig heen en weer te lopen en heeft nog weinig tijd voor de klanten. Aanrader dus, ga aan tafel tegen 19.30u dan kan U lekker genieten! Aanrader!!! Vergeet Uw centjes niet! 2x menu met aangepaste wijntjes en een aperitiefje kwam voor ons neer op een slordige 175 euro, niet duur voor wat je krijgt maar ook niet goedkoop om neer te leggen.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner

Dear Francis,

We are more than happy that you enjoyed the dinner at the 360º restaurant. Thank you for taking the time to review the restaurant and to share your amazing experience with the TripAdvisor community!