“Super content!!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Bohemia Suites & Spa
Beoordeeld als nr. 2 van 134 hotels in Playa del Ingles
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was onze eerste keer in gran canaria. We kozen voor dit hotel omdat het adults only is. Het was super!! Het hotel is heel rustig, goed gelegen, prima personeel!! Er zijn 2 zwembaden (niet megagroot, maar er zit niet veel volk tegelijk in), elk zwembad heeft ook nog een bubbelbad. Je kan ook gebruik maken van de wellness met sauna's, stoombad en ligbedden. Wij konden eten in restaurant 360• (wij kozen half pension) dit ligt op de achtste verdieping en hier zie je heel playa del ingles!! Echt de moeite. (Normaal is het eten op de eerste verdieping voor half pension) . De bediening is heel vriendelijk en correct. We konden elke dag kiezen uit een 3-gangenkeuze menu en het was echt gastronomisch heerlijk!! In de cocktaillounche (ook achtste verdiep) serveren ze geweldige cocktails!!
Dit hotel is zeker een aanrader als je Rust en luxe wil!!!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

6 juli 2016 beoordeeld

net terug van een weekje bohemia, zeer proper en tof designhotel. genoeg plaats aan het zwembad, prachtig en onbetaalbaar panoramisch zicht bij diner en ontbijt. goed ontbijt en zeer lekker s'avonds om te eten. Zeer mooie rooftop/bar. Een plek om zeker nog eens terug te gaan !

Verbleef: Juli, 2016
24 maart 2016 beoordeeld

Door de goede recensies dit hotel gekozen omdat het hotel van mijn keuze op Meloneras was volgeboekt. Ontvangst in het hotel was erg goed met een glaasje cava even lekker relaxen op het terras. Onze kamer was klein en het bed was zo geplaatst dat wij over elkaar heen moesten om in bed te komen. Niet zo handig als je 's-nachts even naar het toilet moet. Daarom andere kamer gevraagd en gekregen, dus goede service. Er zijn 2 verwarmde zwembaden maar helaas was het ene zwembad (waar de ochtendzon is) ijskoud. Div. mensen klaagden hierover maar helaas. Restaurant staat goed aangeschreven maar onze biefstuk was ronduit slecht, ondanks klachten en het laten staan werd hier niets meegedaan. Kamers zijn netjes en schoon alleen het toilet spoelt helaas niet sterk genoeg dus dat is iets minder, eigenlijk gewoon smerig. Personeel aan de receptie, bar boven en bij het ontbijt is erg vriendelijk. Playa del Ingles is flink gedateerd. Volgende keer gewoon weer Meloneras

Kamertip: Vraag een kamer met een vrijstaand bed zodat je niet overelkaar heen hoeft te kruipen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
1 maart 2016 beoordeeld

Hotel met alle faciliteiten, Wij boekten de top suite, op hoogste verdiep. zeer ruim, met mooi panoramisch zicht op strand en duinen, Alle faciliteiten, Goede service, toffe rooftopbar, en goed restaurant, Zeer volledig Ontbijt ook in zelfde 360 ° restaurant, Spa en fitness voorzien van al het nodige. Toffe A1 huurauto's beschikbaar voor rondtoeren, ook gaan zeilen, goede organisatie. receptie kent alle goede plaatsen.
Minpunten : verbleven in hotel op eindejaar periode, toch wel lawaai van het drukke playa del ingles s 'nachts. Hotel ligt een beetje in hoekje geduwd , zwembad langs straatkant, te veel schaduw op beneden terrassen door omliggende gebouwen en palmen. Daardoor ook veel wind, trechtereffect op terras aan bar.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
31 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de gelukkig maar een paar negatieve kritieken gelezen te hebben toch een beetje schrik. Maar eerlijk. Onzin! Super maar dan ook super vriendelijke bediening. Niets is te veel voor hen. Prachtig hotel met panoramisch zicht over de playa. Super lekker ontbijt met alles wat je kunt dromen in de 360 view boven op het hotel. Dineren zowel beneden (incl. Bij half pension) als boven top! Kamers zeker ruim te noemen met elk een gezellig terras. Super lekkere en betaalbare wijnen. Het hotel steekt niet alleen letterlijk boven al de rest in playa del ingles uit maar ook op vlak van kwaliteit.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Playa del Ingles in overweging
op 0.2 km afstand
AxelBeach Maspalomas
nr. 8 van 134 in Playa del Ingles
1.678 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bohemia Suites & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bohemia Suites & Spa

Adres: Avda. Estados Unidos, 28, 35100 Playa del Ingles, Maspalomas, Gran Canaria, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Gran Canaria > Maspalomas > Playa del Ingles
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 spahotel in Playa del Ingles
Nr. 1 hotel aan het strand in Playa del Ingles
Nr. 2 luxe hotel in Playa del Ingles
Nr. 2 romantisch hotel in Playa del Ingles
Nr. 11 familiehotel in Playa del Ingles
Prijsklasse: 196 € - 521 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Bohemia Suites & Spa 5*
Aantal kamers: 67
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, 5viajes2012 S.L., TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Bohemia Suites & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bohemia Hotel Playa Del Ingles
Bohemia Suites And Spa
Apolo Hotel Playa Del Ingles

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?