AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
106 US$
102 US$
  • Zwembad
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
110 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

Servatur Waikiki Hotel(Playa del Ingles)
150 US$
140 US$
  • Inclusief ontbijt
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
157 US$
148 US$
  • Zwembad
Bohemia Suites & Spa(Playa del Ingles)
236 US$
197 US$
180 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 206 US$ per nacht.

Hotel Riu Palace Maspalomas(Playa del Ingles)
229 US$
219 US$
197 US$
187 US$
244 US$
178 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 203 US$ per nacht.

28 augustus 2017 beoordeeld

Super Goed Hotel ,Mooi Netjes Schoon , Goed eten , Goede bediening , in een pretige ambiance .Alles in de buurt is goed gerijkbaar ,altijd lekker weer , mooie stranden , ik zouw hier zeker terug gaan ,mensen zijn erg vriendelijk en het verblijf in hotel Caserio Toppie Zkr een aanrader .

Verbleef: juli 2017
Martin P, Public Relations Manager van Hotel Caserio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Hi Pieter,

Hartelijk bedankt voor je leuke commentaren.
We hopen je snel weer terug te zien in ons hotel!

Groeten

12 augustus 2017 beoordeeld

Prachtig gerenoveerd hotel, met een fijne en vriendelijke staf. Zowel aan de receptie als in het restaurant (NL/Italiaanse ober Dario is een topper). Ontbijt en dinerbuffet zijn prima, je voelt je echt een gast. Heb je vragen, doen ze er direct iets mee. Ook NL werknemers, Xander en Martin, bijzonder aardig en behulpzaam. Wij reizen veel en vonden dit 1 van de betere hotels ooit. Vlakbij diverse winkelcentra, apotheek, het strand, bushalte. Supermarkt en pinautomaat tegenover het hotel. Minpunt: begin juli was het al handdoekje leggen in de vroege ochtend, uitdrukkelijk verboden volgens de zwembadregels. Er zouden meer bedjes geplaatst mogen worden. Wij hadden HP, all inclusive zou ik niet doen, supermarkt is tegenover. Animatie aan het zwembad is erg leuk (Kasia). De kamers zijn schoon, geen schimmel en de schoonmaak is top. Gezeur over de lift: 2 stuks en per stuk 5 personen en met de trap is het ook prima te doen. Wij gaan zeker nog eens voor de 2e keer terug naar dit prachtige hotel op een mooi eiland.

Kamertip: Wij hadden kamer 409 op de 4e verdieping (van de 7) aan de straatkant. 's Nachts de schuifdeur open laten was geen optie ivm lawaai.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Martin P, Public Relations Manager van Hotel Caserio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Hi Manon,

Hartelijk bedankt voor je leuke commentaren!
We hopen je weer snel terug te zien in ons hotel Caserio!
Met vriendelijke groeten,

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een hele fijne vakantie gehad dankzij het verblijf in Hotel Caserio.

We hadden gekozen voor halfpension en je krijgt iedere dag de mogelijkheid om niet te dineren, maar te lunchen bij het hotel. Het eten is vers en dagelijks zijn er verschillende salades en soorten vlees/vis. Naast het goede eten is de bediening erg prettig.

Als je een half uur voor de lunch aangeeft te willen ruilen, dan maken ze dat in orde. Voor de prijs die je betaalt een "koopje" om dit af te wisselen en ook eens buiten de deur te eten.

De kamer was niet heel groot, maar wel schoon en helemaal schimmelvrij. Dit is erg prettig slapen. De schoonmaak is top geregeld.

Zoals bij veel hotels zijn er altijd mensen die handdoeken neerleggen om bedjes te reserveren en zo ook bij Caserio. Gelukkig is de badmeester erg oplettend. Als er geen bedje meer vrij is en je wilt bij het zwembad liggen, dan haalt hij de spullen van een handdoeklegger weg en heb je alsnog een goede plek.

Ik las in eerdere recensies dat de liften een verbeterpunt waren, maar dat is klagen om het klagen. We zaten op de 7e verdieping en er kunnen 5 mensen in per lift. Soms moet je inderdaad even een minuutje wachten, maar als dat het ergste is.

Al met al een heel goed verblijf gehad. Als je bij de receptie aangeeft dat je een auto wilt huren, regelen zij alles voor je. Wij hadden een Fiat Punto voor een dag voor €37,- incl verz.

Ten opzichte van omliggende hotels ziet Caserio er het beste uit. De omgeving was niet heel druk, maar als je van drukte houd kost een taxi naar Yumbo je €3,- en Faro Maspalomas je €6,-.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Martin P, Public Relations Manager van Hotel Caserio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Hallo Pieter,

Hartelijk bedankt voor je mooie opmerkingen!Goed dat het naar je naar zin hebt gehad bij ons in het hotel en we zien elkaar weer snel terug!
Groeten

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel ! Erg goed en heel mooie kamers ! Fantastisch personeel en eten meer dan geweldig!
Met een Nederlands sprekend heer aan de receptie!
Echte aanrader!
Succes Xander !! Fijn hotel! Wij willen graag terug !?

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Martin P, Public Relations Manager van Hotel Caserio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017

Hallo,
Bedankt voor de hele leuke kommentaren over ons hotel!We hopen u snel weer te zien!!

16 juli 2017 beoordeeld

Het hotel is recent gerenoveerd en dat is eraan te zien. Volledig onze stijl van hotel, heel modern. Het buffet was erg verzorgd en gevarieerd. Wat ons opviel is de netheid van het hotel en hoeveel hieraan gewerkt wordt. Het zwembad is niet al te groot en heeft geen glijbanen, maar dat vinden wij nu net heel goed, op die manier trekt het hotel ook minder kinderen aan, en die rust zoeken we. De ligzetels zijn van uitzonderlijk goeie kwaliteit rond het zwembad. Er is ook een dakterras, met jacuzzi. Kortom: er is altijd wel ergens plaats. Een aanrader!
Niets is perfect in het leven, zo ook Hotel Caserio niet. Op internetfora lazen we vaak de opmerking over de 2 kleine liften, en dat moeten we helaas beamen. De architect heeft hier duidelijk een inschattingsfout gemaakt. Een kleine foutje, een detail, en ik vrees dat het moeilijk wordt daar nog iets aan te veranderen... Verder lazen we ook kritieken op de maaltijden, maar dat kunnen we volmondig tegenspreken!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Hallo,

Heel erg bedankt voor de leuke kommentaren over ons hotel.We hopen dat U het naar uw zin heeft gehad en dat U snel maar weer mag terugkomen.
Tot ziens in ons Hotel Caserio!!