Compass26663803407
Phnom Penh, Cambodja

Sauna

4,0 van 5 bollen15 mrt 2024 beoordeeld
De sauna is verplicht in badkleding ,dat is zeer onhygiënisch en eerder vuil,alle goede sauna's in de wereld zijn verplicht naakt, met enkel een handdoek, voor de rest een zeer goed hotel, het ontbijt en avondmaal waren zeer goed, alsook afwisselend
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
  • Booking.com
1.7 km van Bull Eugenia Victoria & Spa
Meer hotels in Playa del Ingles bekijken
Beoordeeld op 23 februari 2024

Geweldig Hotel *** met mooie ruime lichte kamers met douche tv safe (betalend).
Ruime keuze aan het ontbijt buffet van cereals tot spek met eieren ,yogurt en Kazen enz enz .
Middagmaal ook meer dan genoeg keuze en Avondmaal ook weer voldoende gevarieerd.Met meer desserts dan je op kan.
Zwembad buiten en zwembad binnen met allerlei jetstreams voor rug benen nek schouders jacuzzi in de tuin + 16 jaar en jacuzzi bij de wellnes waar ook een hammam met ijsstorting staat ,een Zweedse sauna en hammam (naakt gedeelte) grote fitnessruimte minigolf en zonne terras op het dak verdeeld in 2 stukken gewoon en naaktgedeelte.
Als je boekt betaal dan iets meer voor de all inclusief,je zal het je niet beklagen.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 8 februari 2024 via mobiele applicatie

Een zeer net hotel met een uitgebreide All-inclusieve kaart en vlotte bediening. Het buffet is goed, maar wel 3 sterren, er blijft dus wat te wensen over. Het enige min puntje is, dat er geen pin mogelijkheid is voor een aantal handelingen. De uitgebreide spa beleving is mooi, maar een beetje fris.

Kamertip: Neem contant geld mee. Alle zwembaden zijn zout water( wat zeker geen minpunt is)
Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 6 februari 2024 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam hotel personeel heel vriendelijk ,aangenaam buiten eten veel keus en lekker, fruit in overvloed vers fruitsap cava bij het ontbijt lekkere koffie.zwembad super heel attente reder,heel gezellige tuin wellness speciaal ik heb echt niets aan te merken op het hotel

Kamertip: Ga gerust heel aangename ervaring wij hadden een kamer op de 7 verdieping mooi overzicht aangename grote kamers goede bed
Beoordeeld op 31 januari 2024

We waren met 4 stellen van >60 jaren. 8 dagen all inclusive.

Prachtig hotel, beetje oud. Heel mooi schoon. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Zwembad met bars en terrassen heerlijk.

Een heel bijzonder gevoel om met oudjaarsavond, na het galadiner, met 20graden buiten op het terras te zitten en deel te nemen aan het druiven ritueel en te kijken naar het vuurwerk. We hebben genoten. We kwamen veel gasten tegen die al jarenlang naar dit hotel komen. Een aanrader. We komen zeker terug.

Beoordeeld op 31 januari 2024

De kussens waren wat hard, en het bestek en servies kwam dikwijls te laat.Dan viel alles stil in het restaurant. Wachten op kopjes. Het hotel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Dat zie je aan het aantal gasten het is altijd vol geboekt.