28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

12 dagen verbleven op basis van all-in.
Als 30ers tussen de vele oudere mensen. Geen probleem, gezellig!
Eten prima, veel variatie ruime keuze en alles was goed op temperatuur. Dus dat mensen hierover klagen is me een raadsel....
Kamer schoon, modern en ruim. Ontbreken van een airco geen punt. Ondanks de 30 graden overdag, prima uit te houden ‘s nachts zonder te zweten. Personeel erg aardig.
Al met al een dikke 10 komen hier zeker terug!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst overboeking ,werden gelijk met taxi naar 5 sterren hotel gebracht met zeezicht ,onze hp boeking werdt gelijk omgezet naar all incl ,volgende dag na een heerlijke luch weer met taxi teruggebracht naar eugenia victoria ,de all incl bleef het gehele verblijf tot stand ,geweldige service ,goed gegeten. TrNsfer naar het strand ,bij de bar bar ,geen nee te koop ,al met al heerlijk verblikf gehad!!!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
12 juni 2018 beoordeeld

Wij waren voor het eerst op Gran Canaria op vakantie.Wij zijn naar Playa del Ingles gegaan.Bij aankomst een heel vriendelijke verwelkoming en nederlands sprekend wat ik wel prettig vond.De kamer is erg groot en wij zaten op de 7e verdieping dus hadden een mooi uit zicht.Wij hebben een hele fijne vakantie gehad, het personeel is super aardg en het eten was echt goed.Er was voor iedereen wat wils. Wij vonden het ook fijn dat je aan het zwembad gewoon een broodje Kroket kon eten.Zeker een Aanrader,en gaan zeker weer terug.

Kamertip: Zo hoog mogelijk.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De reden dat we dit hotel boekten was, dat het eten, welness enz. hoge scores had. Nou, dat was even anders, de realiteit was dat het eten niet dat is, wat gesuggereerd werd. Het was koud tot lauw (maakt niet uit als je eerste bent), te zout, rauwe of uitgedroogde pasta. Tortellini leek zo ongekookt op de tray te zijn gedonderd. Kaas zonder koeling, opgekruld omdat het uitgedroogd was. Zo ook vlees... uitgedroogd. Veel vis en pasta"s. En ik kan zeggen dat ik een voedselkenner ben, ik ben zelf ook kok. Wel veel variatie. Achterstallig onderhoud. Keiharde bedden. En veelal 70+ publiek.
Welness waren we ook geweest. Deels buitenwerking. Door Renovatie. We zitten nog tot 3 juni hier. Hopend op mooi weer. Al met al,...... dit hotel staat bekend als de bejaardenhotel. We zijn zelf ook niet jong, maar niet ons publiek. Alhoewel, veel Nederlanders. Het is groot massaal, vooral smorgens vechten om een tafel. Komen we weer? Nee. Ligging is goed. In de omgeving niet echt veel te doen. Weinig cultuur in playa des ingles. Te massaal. Rond de duizend of meer gasten. Nee, niet ons ding.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
2  Bedank Hans White Eagl... T
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dit moment zit ik nu in het Bull Eugenia Victoria hotel. Wij zaten vijf jaar geleden ook in dit hotel. Destijds was alles top geregeld en het eten was destijds ook heerlijk. De kamers zijn erg schoon. Wij hebben de gerenoveerde kamer en dit bevalt prima. Het eten bij de zwembad bar is lekker. Lekkere broodjes kroket en heerlijke tosti’s. Bij de andere zwembad bar kan je a la carte lunchen. Dit is zeker een aanrader want het eten is daar verrukkelijk. Helaas is het buffet restaurant een heel stuk minder lekker. Ik heb meerdere malen rauwe kip op mijn bord gehad (zie foto’s). Ik heb dit netjes aangegeven bij de des betreffende serveerster. Ik liet het de serveerster zien en het enige wat ze deed is haar schouders ophalen en de borden meenemen. Schandalig vind ik dit. Vervolgens ben ik naar de receptie gegaan om de foto’s te laten zien en het te melden, want hier kan je natuurlijk heel erg ziek van worden! De reactie van de receptionist was ‘dan moet je maar een ander stukje vlees pakken’ en ‘dan moet je maar niet meer terug komen naar dit hotel’. Hier viel mijn mond van open! Toen ik uiteindelijk een goed stukje kip had gevonden, lag er een stuk rauw vlees op het stukje kip!(zie foto’s).Ook bij het ontbijt ligt het broodbeleg zonder koeling, de hele ochtend lang! Het gevolg hiervan is dat bijvoorbeeld de ham warm en bruin is en de kaas gaat zweten (zie foto’s). Ook worden de tafels niet goed schoongemaakt. De kruimels en etensresten liggen nog op tafel. De tafelkleden worden ook niet verwisseld, wat betekent dat je tussen de vlekken van een ander zit. Kortom, het eten in het buffet restaurant is erg achteruit gegaan.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie